Ik had toch liever gewoon een hardcopy album gehadwrote:Juist!wrote:Atmozfears gaat 5 e.p.'s releasen met elk 4 tracks
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2013
- last seen Apr 2014
B-Front
Had a great Day in The studio collab with donkey rollers is getting shape!! And find some good vocals
Had a great Day in The studio collab with donkey rollers is getting shape!! And find some good vocals
Edit mod: Wegwrote:Ok helemaal duidelijk. Nu is het voor mij tenminste duidelijk wat er met klassieker wordt bedoeld. Het is iets waar ik zelf geen invloed op heb, maar wel voor mij bepaald wordt. Het ging mij ook niet om het feit of The Memory Disappears een klassieker is of niet, maar wel goed dat je het even duidelijk uitlegt.
Hopen dat B-Front dat oude niveau van de DR weer een beetje terug kan brengen.wrote:B-Front
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Dat zou ik jammer vinden....wrote:... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?
Niet helemaal 100% zeker, maar heb wat uit een betrouwbare bron vernomen!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hoezo? Alsof hij uberhaubt nog boekingen in Nederland heeft. Laat hem maar lekker in LA collabs maken met house artiesten.wrote:Dat zou ik jammer vinden....wrote:... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?
Verklaar je nader. Ik zou het niet gemerkt hebben als blijkt dat hij daar al dik een jaar woont. De wereld wordt toch steeds kleiner en kleiner....wrote:Dat zou ik jammer vinden....wrote:... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?
Kan 't eigenlijk alleen maar heel vet vinden voor 'm. Wie had dat ooit verwacht een jaar of 5 terug.
Radical Redemption gaat vanavond zijn collab met Drokz draaien! 
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
En hij wordt upgeload op YT, wat al zo'n 5x gezegd is. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Brennan Heart - Imaginary is gisteren op radio 538 met 89% gemaakt in 'Maak het of Kraken'
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
De eerste goeie hardstyle plaat die op de radio wordt gedraaid. Het moest er een keer van komen. 
In ieder geval eindelijk iets wat een beetje fatsoenlijk weg luistert op de radiowrote:Brennan Heart - Imaginary is gisteren op radio 538 met 89% gemaakt in 'Maak het of Kraken'
Nou ik hoor anders weinig verschil met Year of Summer, Lose My Mind en Colors.
Tientje erop dat 'ie over een paar weken (als hij daadwerkelijk vaker wordt gedraaid op de radio) door het gros van de mensen hier wordt gehaat.
Inderdaad, boeiend is 'ie totaal niet. Weer torenhoge pitchkicks met kaasvocalenwrote:Nou ik hoor anders weinig verschil met Year of Summer, Lose My Mind en Colors.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
We verwachten ook niets anders van je.wrote:Nou ik hoor anders weinig verschil met Year of Summer, Lose My Mind en Colors.
Ik haat 'm lekker al zolang als ik 'm kenwrote:Tientje erop dat 'ie over een paar weken (als hij daadwerkelijk vaker wordt gedraaid op de radio) door het gros van de mensen hier wordt gehaat.
Toen met de defqon endshow op yt vond ik dat nummer echt geweldig. Toen brennan heart die video geüpload had was er niets meer aan.wrote:Ik haat 'm lekker al zolang als ik 'm kenwrote:Tientje erop dat 'ie over een paar weken (als hij daadwerkelijk vaker wordt gedraaid op de radio) door het gros van de mensen hier wordt gehaat.
Ik denk dat je hem echt in zoon endshow moet horen/zien, en niet via bijv. de radio
Afgezien van de pitchkicks, is de plaat wel oke. Zou hem niet vaak op zetten, maar snap wel waarom hij op de radio komt.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Interview: Frequencerz
http://www.clublifemagazine.nl/intervie ... rettyPhoto
Er komt dus een nieuwe b-freqz track
Dit zijn nog eens interviews.wrote:Interview: Frequencerz
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 16 days ago
En gig!wrote:Interview: Frequencerz
Zal wel KnockOut, Qapital of Loudness worden denk ik
Staan wel wat foutjes is, de zaal van Quontinent
En:
En:
Maargoed, ik begrijp wat er bedoeld wordtWe willen het publiek soms even wakker maken, dan gooien we er bijvoorbeeld een nummer van Santana tegenaan. Mensen moeten lekker kunnen meeblèren’, vinden ze.