Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1932, 1933, 1934, 1935, 1936, 1937, 1938 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 19:47 
 
Hardtraxx Newbie

JVDM schreef:
Oranje schreef:
Atmozfears gaat 5 e.p.'s releasen met elk 4 tracks

Juist!

Ik had toch liever gewoon een hardcopy album gehad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front
Had a great Day in The studio collab with donkey rollers is getting shape!! And find some good vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ok helemaal duidelijk. Nu is het voor mij tenminste duidelijk wat er met klassieker wordt bedoeld. Het is iets waar ik zelf geen invloed op heb, maar wel voor mij bepaald wordt. Het ging mij ook niet om het feit of The Memory Disappears een klassieker is of niet, maar wel goed dat je het even duidelijk uitlegt.


Edit mod: Weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
B-Front
Had a great Day in The studio collab with donkey rollers is getting shape!! And find some good vocals

Hopen dat B-Front dat oude niveau van de DR weer een beetje terug kan brengen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:34 
 
Hardtraxxer

Bas schreef:
... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?

Niet helemaal 100% zeker, maar heb wat uit een betrouwbare bron vernomen!


Dat zou ik jammer vinden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

DolleTraktor schreef:
Bas schreef:
... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?

Niet helemaal 100% zeker, maar heb wat uit een betrouwbare bron vernomen!


Dat zou ik jammer vinden....


Hoezo? Alsof hij uberhaubt nog boekingen in Nederland heeft. Laat hem maar lekker in LA collabs maken met house artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Bas schreef:
... dat Headhunterz naar LA gaat verhuizen?

Niet helemaal 100% zeker, maar heb wat uit een betrouwbare bron vernomen!


Dat zou ik jammer vinden....

Verklaar je nader. Ik zou het niet gemerkt hebben als blijkt dat hij daar al dik een jaar woont. De wereld wordt toch steeds kleiner en kleiner....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan 't eigenlijk alleen maar heel vet vinden voor 'm. Wie had dat ooit verwacht een jaar of 5 terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption gaat vanavond zijn collab met Drokz draaien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

En hij wordt upgeload op YT, wat al zo'n 5x gezegd is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart - Imaginary is gisteren op radio 538 met 89% gemaakt in 'Maak het of Kraken'
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

De eerste goeie hardstyle plaat die op de radio wordt gedraaid. Het moest er een keer van komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Brennan Heart - Imaginary is gisteren op radio 538 met 89% gemaakt in 'Maak het of Kraken'


In ieder geval eindelijk iets wat een beetje fatsoenlijk weg luistert op de radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou ik hoor anders weinig verschil met Year of Summer, Lose My Mind en Colors.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tientje erop dat 'ie over een paar weken (als hij daadwerkelijk vaker wordt gedraaid op de radio) door het gros van de mensen hier wordt gehaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou ik hoor anders weinig verschil met Year of Summer, Lose My Mind en Colors.


Inderdaad, boeiend is 'ie totaal niet. Weer torenhoge pitchkicks met kaasvocalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nou ik hoor anders weinig verschil met Year of Summer, Lose My Mind en Colors.

We verwachten ook niets anders van je. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Tientje erop dat 'ie over een paar weken (als hij daadwerkelijk vaker wordt gedraaid op de radio) door het gros van de mensen hier wordt gehaat.


Ik haat 'm lekker al zolang als ik 'm ken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
STAN- schreef:
Tientje erop dat 'ie over een paar weken (als hij daadwerkelijk vaker wordt gedraaid op de radio) door het gros van de mensen hier wordt gehaat.


Ik haat 'm lekker al zolang als ik 'm ken :cool:


Toen met de defqon endshow op yt vond ik dat nummer echt geweldig. Toen brennan heart die video geüpload had was er niets meer aan.

Ik denk dat je hem echt in zoon endshow moet horen/zien, en niet via bijv. de radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgezien van de pitchkicks, is de plaat wel oke. Zou hem niet vaak op zetten, maar snap wel waarom hij op de radio komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

Interview: Frequencerz
http://www.clublifemagazine.nl/interview/interview-frequencerz/#prettyPhoto

Er komt dus een nieuwe b-freqz track
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Interview: Frequencerz
http://www.clublifemagazine.nl/interview/interview-frequencerz/#prettyPhoto

Er komt dus een nieuwe b-freqz track

Dit zijn nog eens interviews. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 16:43 
 
Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
Interview: Frequencerz
http://www.clublifemagazine.nl/interview/interview-frequencerz/#prettyPhoto

Er komt dus een nieuwe b-freqz track


En gig!

Zal wel KnockOut, Qapital of Loudness worden denk ik :D Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan wel wat foutjes is, de zaal van Quontinent

En:
Citaat:
We willen het publiek soms even wakker maken, dan gooien we er bijvoorbeeld een nummer van Santana tegenaan. Mensen moeten lekker kunnen meeblèren’, vinden ze.


Maargoed, ik begrijp wat er bedoeld wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Citaat:
We willen het publiek soms even wakker maken, dan gooien we er bijvoorbeeld een nummer van Santana tegenaan. Mensen moeten lekker kunnen meeblèren’, vinden ze.

Daar moest ik ook wel ff lachen idd :P
Vorige  1 ... 1932, 1933, 1934, 1935, 1936, 1937, 1938 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen