Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933, 1934 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afwachten maar. :P
Wat het ook is, vast dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Live-act met passend pakje kan ook nog. xd



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe Gunther!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Lyst schreef:
Ken daar niemand van. :whistle:


haha kijk een goed naar de eerste naam en de degene die het post Lyst ;)

Really? :lol:
DJ Delt-A
Firetrap
Soundcreators
Bassnoize
Authentic
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Soundcreators hangen hier ook ergens rond geloof ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
#Titanomachy: In Greek Mythology referred to a 10-year series of battles. The War of the Titans.
Now, 2013, Titan will unleash his fury in his series of battles.
On the 1st of November 2013 Titan will throw some heavy beats in his arena!
Offering you #TTN this day as a preview.
Monday the 4th of November the battle will continue as this track will be downloadable as a Free Release via his Facebook Page. http://www.djtitan.nl/facebook
Don't be afraid, the Titan is on your side!

Gewoon een Free-release van #TTN dus? Of mis ik iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
hoebedoelje schreef:
... Linkin Park op hun nieuwe album een 'hardcore' remx hebben staan? :D



Geef de plaat aan TOA en je hebt een veel betere rmx ;)


Leuk gedaan, lekkere oldschool sounds. Mike Shinoda heeft sowieso wel skills, ook qua producen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 20:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
QULT #9 zal morgenavond live worden uitgezonden op Q-dance Radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




:lol: :lol: :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 00:54 
 
Hardtraxx Addict

@ bobvdvalk: Check ff het nieuwe tracks forum ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone
GLOBAL DEDICATION = mixed & mastered! The artwork is finished... Everything ready for press.

Time to get this baby out in the open!
+ foto op de facebook (mits de link zo werkt)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 6267850983
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 16:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[zeurmodus] Typisch wel dat je uitgerekend Amerika ziet op die wereldbol :x [/zeurmodus]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
[zeurmodus] Typisch wel dat je uitgerekend Amerika ziet op die wereldbol :x [/zeurmodus]


Viel mij ook al op. :P
Maar volgens mij is dat ook het doel van het album, om het wereldwijd te maken door Dim Mak Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe is dat toch mogelijk :P Produceer je nog op zo'n droevig niveau en dan zit je bij Dim Mak Records xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat hij op een droevig niveau produceert..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat hij op een droevig niveau produceert..

Wie zegt dat het mijn smaak niet is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Qlown schreef:
Dat het jouw smaak niet is wil niet zeggen dat hij op een droevig niveau produceert..

Wie zegt dat het mijn smaak niet is dan?


Je vindt iets op droevig niveau geproduceerd, maar het is wel je smaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Je vindt iets op droevig niveau geproduceerd, maar het is wel je smaak?

Het één sluit het ander niet per definitie uit, kijk maar naar al die Tros-feesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

admin edit: we weten het nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf morgen nieuwe previews van Tsos
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Platinum plaat voor Year Of Summer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 23:14 
 
Hardtraxxer

dancing astronaut over heady z'n gedoe
http://www.dancingastronaut.com/2013/11/headhunterz-fan-hypocrisy-huffington-post/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 01:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een paar simpele voorbeelden voor hierboven

DJ Promo.
Varierend als wat en blijf toch bij zn eigen stijl en hij word al jaren geprezen ervoor.
Ophidian heeft hetzelfde verhaal
The Outside Agency net zo.

Dus is dit gewoon geen kritiek accepteren en al het commentaar terugvuren met eigen commentaar, kortom het onderwerp veranderen naar de "haters"...
Of is dit gewoon niet kunnen accepteren dat je eigen platen gewoon niet voldoen aan de standaarden wat het voor een gros mensen een goede track maakt?
Daar zit dan ook weer verschil in, soms valt een track bij mensen gewoon niet in de smaak, en soms maak je gewoon iets, wat een beetje een Miley Cyrus gevalletje is, zo iets raars maken waar het meer lijkt dat je de confrontatie gewoon opzoekt, want je weet dat de meeste mensen die voor het genre komen dit niks aan vinden of zelfs absurd.
Want United Kids Of The World, met die vocalen en dat deuntje... Tja de gedachte die er achter zit is heel goed, die weet ik dan wel. Maar het komt inderdaad over als een schoolplein deuntje als hardstyle track, en de vocalen onderbouwen dat wel. Dan moet je ook niet verwachten dat men het een harde track gaat vinden. Want dat verwachten ze in eerste toch instantie niet, een rauwe track.
Net als je met Flosstradamus gaat samenwerken, alles wat vroeger over hun is gezegd en wat hij zelf, geloof ik, heeft gezegd, moet je ook niet klagen dat je dan rare reacties krijgt.
Voor UKOTW waren geloof ik het gros van zijn nummers goed te doen voor een groot deel van de mensen.
Maar na dit en zulke reacties graaft hij eerder zijn eigen graf.

Claimen dat mensen onmogelijk tevreden te stellen zijn zit een kern van waarheid in, je kan niet iedereen zijn smaak aanspreken, maar om nou op die handvol mensen alleen te letten en dan uit te halen en in zijn geval ook nog is te generaliseren met de rest is het domste wat je kan doen.
Maar stel je de doelgroep van Headhunterz zijn tracks, vooral de mainstream garde, zijn fanbase, tevreden. Dan zou je al tevreden moeten wezen. Maar als je opeens dan zoiets als dit maakt, of met die samenwerkt. Geef je hun ook een soort klap in het gezicht.

Kortom, Headhunterz staat geprofileerd als mainstream artiest. Als hij buiten het boekje gaat, moet je ook verwachten dat je fans dat niet leuk vinden. Doe het dan onder een ander alias.
Als hij geprofileerd zou staan als experimenteel producer (eg Noisecontrollers, Geck-O) zou hij dat commentaar ook nooit gehad hebben.
Want de voorbeelden die ik noem, staan geprofileerd als gevarieerd, en dat doen ze, daarom sloegen ze altijd, en nog steeds, aan bij hun fanbase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij doelt hij er ook niet op dat variatie nooit gepikt wordt, maar vooral de variatie richting het meer toegankelijke. Er wordt gevraagd om variatie, maar het mag maar 1 richting op. Diversiteit wordt schijnbaar geprezen, terwijl "commerciële" tracks worden afgebrand. "Commerciële" tracks horen naar mijn mening ook in een echt diverse scène.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 10:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Commerciële tracks hebben gevolgen voor de scene. Vergeet niet dat door de toegankelijkere sound rond 2007, veel liefhebbers een passie zijn verloren en redelijk wat artiesten zelfs hun baan. Dit is een verantwoordelijkheid die een artiest hoort te dragen, maar men ontloopt deze. Zelf zegt hhz we zien wel wat de toekomst ons brengt en negeert eveneens alle kritiek die op basis van deze verantwoordelijkheid zeker gegrond is. Eigen ambities, whatever those will be, waarschijnlijk iets met nog meer fans, zijn voor hem belangrijker dan de scene klaarblijkelijk.
Vorige  1 ... 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933, 1934 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen