Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:49 

Aan het typen...

Citaat:
That is the challenge, and that is what could bring about musical change in our genre. Positive or not, that's a different story, and for everyone to decide for themselves.

Dit punt is nogal cruciaal. Headhunterz heeft inderdaad gelijk dat een producer zou moeten maken wat hij zelf wil maken. Als ik dat niet mooi vind, prima, luister ik toch wat anders. Echter zoals hij zelf al aangeeft: het kan een muzikale verandering teweeg brengen in ons genre, dan ben je dus ook in één klap verantwoordelijk voor dat hele genre. Want dat genre is meer dan alleen Headhunterz. Dat zijn jij en ik, andere producers, organisatoren en weet ik het allemaal nog meer. Die verantwoordelijkheid ontloopt hij en in het kader van die verantwoordelijkheid is het ongepast om te zeggen van ik trek me helemaal niets van jullie aan, want ik doe toch lekker wat ik zelf wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:50 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Waarom zouden zij zich moeten aanpassen aan het Amerikaanse publiek? Wat voor verschil zit er tussen ons en hen?

Wij kennen Hardcore en Hardstyle al zo'n 20 jaar en zij hebben pas drie jaar geleden daadwerkelijk iets met House en dergelijke gedaan. Het is hetzelfde als Trap voor ons ietjes geleden was. Daar moet je ook de eerste keer aan wennen. Als je dan een uur op een feest zoiets hoort moet je ook even kijken wat je er van vindt, waarom zou dat andersom niet kunnen?

Delt-A schreef:
Inderdaad.
Ik denk dat het beter is om de stijl hetzelfde te houden, kijken of er Amerikanen zijn die er uiteindelijk van gaan houden, en die zullen er vast wel zijn, dat duurt gewoon even.
In plaats van dat we de muziek aanpassen naar hun, moeten zij zich juist aanpassen naar/wennen aan de muziek.
Zo behoudt je ook de fans die je al hebt, en trek je geen publiek aan dat van een stijl houdt die eigenlijk weinig tot niks meer te maken heeft met alles waar Hardstyle ooit om ging.

Citaat:
Then, there is the core fan base. The devoted listener. They have helped get hardstyle to this point. We should be grateful to them, and they to us. There is one dilemma, and that is that they want change and want stability at the same time. Use the same kick twice and you'll get punished. Slow down the bpm and you'll get called out.

Citaat:
En wat als Hardstyle hetzelfde gehouden wordt, maar het blijft maar niet aanslaan bij het publiek? Jammer dan, je kan nou eenmaal niet op elke grote mainstage van de wereld afsluiten, en dat zou je levensmissie ook niet moeten zijn. :)

Als jij de kans krijgt om EDC af te sluiten, zou jij het dan doen? En omdat mensen nog nooit zoiets gehoord hebben, zou je dan misschien net een iets andere platenkeuze nemen? En als dat dan een beetje groeit langzaam aan bijtrekken? Ik denk dat jij precies dezelfde keuze gemaakt zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:00 

Hardtraxx Veteran

Ik zou inderdaad een stuk softer draaien dan wanneer ik op Loudness zou staan. Maar house en pop invloeden kun je mooi vergeten bij mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:03 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet helemaal waarom hij nu nog met zo'n bericht komt. Volgens mij is de hele discussie juist wat aan het afzwakken over commercieel worden van de hardstyle. Ik, en misschien wel veel meer liefhebbers van de hardere kant, interesseer me niet echt meer in wat Headhunterz zoal produceert en draait. Ik heb de laatste plaatjes van Headhunterz ook niet eens meer een luisterbeurt gegeven. Mijn interesse ligt bij de hardere kant wat door de splitsing meer een eigen muzieksoort is geworden. En als Headhunterz verandering wil in de mainstream hardstyle, prima, mij heb je er niet mee. En als hij collab wil maken met een hardere naam, ook prima, kan best iets vets uit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme, ik snap hier echt geen kut van. Hij zegt dat de hardstyle DJ's zich zouden moeten aanpassen aan het Amerikaanse publiek, omdat zij hardstyle of 150 BPM niet gewend zijn. Maar als zij zo nodig hardstyle in dat land willen, dan moeten hun zich maar aanpassen op dikke kicks op 150 BPM en als ze dat niet willen is hardstyle toch nog iets te ruig voor ze en gaan ze maar lekker op Showtek huppelen. Het internationaliseren van hardstyle komt voor mijn gevoel niet uit het buitenland zoals ze allemaal zo leuk zeggen, maar vanuit Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:58 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
hoebedoelje schreef:
... Linkin Park op hun nieuwe album een 'hardcore' remx hebben staan? :D

Geef de plaat aan TOA en je hebt een veel betere rmx ;)

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fKBFo#t=19

Darkcontroller vs Nonasylum track met de dezelfde vocals is er wel :P

Edit: wel vet trouwens dat ze dat hebben gedaan, diversiteit ftw! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 13:13 

Hardtraxx Veteran

Mike Shinoda heeft een paar dagen terug in een interview ook gezegd dat hij fan is (geweest) van Angerfist, dus het is ook niet dat dit uit het niets komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 13:50 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Mike Shinoda heeft een paar dagen terug in een interview ook gezegd dat hij fan is (geweest) van Angerfist, dus het is ook niet dat dit uit het niets komt :P

Had Angerfist dan gevraagd voor de remix en zelf nog iets meer geoefend met het produceren van hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

Er bestaat een verschil tussen experimenteren en je stijl toegankelijker maken. Audiofreq's stijl is in 2013 nou niet bepaald toegankelijker geworden vergeleken met voorgaande nummers. Als je dat vergelijkt met HHZ, WS en Frontliner, dan is hun stijl nog toegankelijker dan die al was.

Parvuz schreef:
Ik snap niet helemaal waarom hij nu nog met zo'n bericht komt. Volgens mij is de hele discussie juist wat aan het afzwakken over commercieel worden van de hardstyle. Ik, en misschien wel veel meer liefhebbers van de hardere kant, interesseer me niet echt meer in wat Headhunterz zoal produceert en draait. Ik heb de laatste plaatjes van Headhunterz ook niet eens meer een luisterbeurt gegeven. Mijn interesse ligt bij de hardere kant wat door de splitsing meer een eigen muzieksoort is geworden. En als Headhunterz verandering wil in de mainstream hardstyle, prima, mij heb je er niet mee. En als hij collab will maken met een hardere naam, ook prima, kan best iets vets uit komen.

Er zijn ook zat mensen die gewoon van melodieuze hardstyle houden. Maar tegenwoordig moet dat in veel gevallen gepaard gaan met slappe kicks, mid-intro's zonder enige drive en lelijke zang. Daarnaast zijn veel melodieën erg zweverig. Vind ik niet zo erg, maar na een paar zweverige melodieën wil ik graag wel weer een goede stevige melodie zoals Southstylers - Crystal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:38 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Er zijn ook zat mensen die gewoon van melodieuze hardstyle houden. Maar tegenwoordig moet dat in veel gevallen gepaard gaan met slappe kicks, mid-intro's zonder enige drive en lelijke zang. Daarnaast zijn veel melodieën erg zweverig. Vind ik niet zo erg, maar na een paar zweverige melodieën wil ik graag wel weer een goede stevige melodie zoals Southstylers - Crystal.

Ten eerste, sorry dat ik wil verkeerd schreef. :P Maar je hebt idd gelijk. Maar blijkbaar is die melodieuze hardstyle zo geëvalueerd dat het zelden nog zo is als aantal jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

;)

Jup. Trieste zaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:07 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat onze eigen Pommer in de finales staat van de Dedicated DJ Contest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:07 

Hardtraxx Veteran

Nu we het toch over finales van DJ Contests hebben,

De uitslag van de halve finale van de DJ Contest voor het feest Delusion is bekend. De volgende vijf DJ’s/Acts gaan door naar de finale:

* DJ Delt-A
* Firetrap
* Soundcreators
* Bassnoize
* Authentic

Hier meer info: https://www.facebook.com/bmlevents
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:08 

Aan het typen...

Ken daar niemand van. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:11 

Hardtraxx Veteran

Titan schreef:
#Titanomachy: Let the War of the Titan begin!!
01st of November at 7PM (GMT+1)

Nieuwe track? Preview?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Titan schreef:

Nieuwe track? Preview?

Album aankondiging? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

haha kijk een goed naar de eerste naam en de degene die het post Lyst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:28 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Qlown schreef:
Titan schreef:

Nieuwe track? Preview?

Album aankondiging? :drool:

Stel je voor. ;O En Necropsy als bonus track releasen ofzo. _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:29 

Hardtraxx Veteran

Die titel is echt iets voor een album ofzo. Niet als tracknaam lijkt me. :P
"Let the War of the Titan begin!" klinkt als een proces van grotere omvang...

Hoop t zo. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:30 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Lyst schreef:

haha kijk een goed naar de eerste naam en de degene die het post Lyst ;)

Hahaha meen je dit nou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:31 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Zeker met dat tekstje die hij er net voor heeft gepost. We zullen zien. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:31 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me sterk dat Titan met een album komt, hij heeft nog maar een paar releases gehad op Fusion en is sinds kort nog maar zelf aan het produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:32 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Of een podcast.

Een release zal het niet zijn. Dat ga je inderdaad denk niet zo groot aankondigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:33 

Hardtraxx Veteran

Live-act met passend pakje kan ook nog. xd
Vorige  1 ... 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen