Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En die op IQ ging niet eens door dacht ik omdat 1 vd 2 een blinde darmontsteking had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En Project One tracks kwamen vrij snel, en die van Gunz For Hire moet je minimaal een jaar of 2 jaar op wachten omdat ze hun fans belangrijker vinden dan het uitbrengen van hun muziek :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
En Project One tracks kwamen vrij snel, en die van Gunz For Hire moet je minimaal een jaar of 2 jaar op wachten omdat ze hun fans belangrijker vinden dan het uitbrengen van hun muziek :clap:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht laat het uitmelken van Gunz For Hire een staartje geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
En die op IQ ging niet eens door dacht ik omdat 1 vd 2 een blinde darmontsteking had.

Klopt, is aangegeven in een van de X-Qlusive HHZ filmpjes dat HHZ toen een blinde darmontsteking had idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Dakpan schreef:
En die op IQ ging niet eens door dacht ik omdat 1 vd 2 een blinde darmontsteking had.

Klopt, is aangegeven in een van de X-Qlusive HHZ filmpjes dat HHZ toen een blinde darmontsteking had idd.

Zei Wildstylez zelf ook al tijdens dat optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Qlown schreef:
Mogelijke Collab tussen DBSTF en Wildstylez.
Bron: twitter-gesprek tussen de 3.


Als dit net zo een track als The Human Soul wordt kan het vet worden! Maar zal vast weer een House bootleg worden.....

hater
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Brainweavers schreef:
Qlown schreef:
Mogelijke Collab tussen DBSTF en Wildstylez.
Bron: twitter-gesprek tussen de 3.


Als dit net zo een track als The Human Soul wordt kan het vet worden! Maar zal vast weer een House bootleg worden.....

hater

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Rustig maar, insiders grapje. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
_theon_ schreef:
Dakpan schreef:
En die op IQ ging niet eens door dacht ik omdat 1 vd 2 een blinde darmontsteking had.

Klopt, is aangegeven in een van de X-Qlusive HHZ filmpjes dat HHZ toen een blinde darmontsteking had idd.

Zei Wildstylez zelf ook al tijdens dat optreden.

Daar was ik dus niet bij. In die tijd begon ik met mijn eerste Headhunterz plaatjes te luisteren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Column van Headhunterz

Citaat:
Bringing Hardstyle to America

There is something I have given up a long time ago, and that is to predict the future. I mean this in a positive way. If I look back to the start of my career as Headhunterz, I would have never ever been able to predict where I would be today. Actually, I probably wouldn't even have believed it if someone told me back then. That's the simple reason I don't like to try and fulfill a task that is not mine.

Yesterday I was listening to an audio book, where the speaker read out:

"In Zen Buddhism, it is said that there are two ways to wash the dishes. One is to wash the dishes, to get clean dishes. The other is to wash the dishes, to wash the dishes."

This is how I try to look at my career. The dishes will get cleaned, and I don't have to worry about that. I enjoy every opportunity and every bit of growth in my career, like it could be the last. That in short is my personal perspective.

Then there is the buzz in the scene. There's definitely a lot of talking going on, and it's exciting! For the first time, we see American blogs picking up on what we're doing with our hardstyle thingy. I suddenly got booked on big main stages, signed to a huge record label etc. This of course raises the discussion; Will hardstyle be the next big thing? If there is one thing I expect from this, is that the least it will do, is bring about a change in our genre.

For the last couple of years, the hardstyle artists have been doing the same merry-go-round. There's nothing wrong with that, it just tends to keep them fixed on what the people like to hear from them. We were never pulled out of our comfort zone.

A lot of artists get their inspiration from performances. So as long as your crowd is going crazy on the stuff you're used to making, you're not really triggered to make breakthrough changes. And then, suddenly you're closing a huge festival where people have never gone beyond 130bpm. And although the first few rows consist of true fans who have waited for years to see you, the rest is overwhelmed by an explosion of sound, racing at 150bpm. Some are pleasantly surprised, others choose to find their way out before the rush.

Right there is where you're out of your comfort zone, and a new challenge comes in. I don't mean to say everyone has to like this music, but in some ways people are very common. People like to get moved, touched, uplifted, etcetera, and hardstyle does all of this. So where do you meet these people, having to listen to more than an hour of music they have never heard? That is the challenge, and that is what could bring about musical change in our genre. Positive or not, that's a different story, and for everyone to decide for themselves.

Then, there is the core fan base. The devoted listener. They have helped get hardstyle to this point. We should be grateful to them, and they to us. There is one dilemma, and that is that they want change and want stability at the same time. Use the same kick twice and you'll get punished. Slow down the bpm and you'll get called out.

What I have realized is, there is simply no way to keep everybody happy. As an artist, I am up for a new challenge. This counts for everyone who's passionate or ambitious about their career, in any profession. You want to keep moving forward. Trying to keep angry fans happy is an impossible task. It brings along a lot of negative energy, and keeps you away from what YOU want to make.

Even if what you really would like to make would be a more accessible version of the music, they're used to hearing from you, and they will start calling you a sell out, then think about it.A so called sell out is somebody trying to please a crowd, by making what they want to hear, so isn't that a bit paradoxical?

As hardstyle grows, these are the questions we must ask. Let's see what the future will bring. Whatever that is is, you can count on one thing. I will continue to be me, and do my thing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
Then, there is the core fan base. The devoted listener. They have helped get hardstyle to this point. We should be grateful to them, and they to us. There is one dilemma, and that is that they want change and want stability at the same time. Use the same kick twice and you'll get punished. Slow down the bpm and you'll get called out.

What I have realized is, there is simply no way to keep everybody happy. Trying to keep angry fans happy is an impossible task. It brings along a lot of negative energy, and keeps you away from what YOU want to make.

Wel duidelijk hoe Willem hier dus tegenaan kijkt, als dat nog niet duidelijk was.
Bye bye kritische diehard hardstyle-luisteraars, ik doe lekker wat ik zelf wil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:13 
 
Hardtraxxer

Hoewel hij heel erg kort door de bocht gaat zit er wel een kern van waarheid in. De meeste liefhebbers (inclusief mijzelf) willen het liefst een artiest met een eigen herkenbare stijl, die toch altijd gevarieerd produceert, zo weinig mogelijk dezelfde soundbank gebruikt, zijn roots en stijl toch wel duidelijk bij Hardstyle houdt maar die ook af en toe compleet out of the box produceert, en dan moet het draaien ook nog op een bepaalde manier gebeuren. Dit is natuurlijk een beetje overdreven maar ik snap best dat een hoop artiesten daarmee weinig kunnen en er zijn ook maar heel weinig artiesten die aan die voorwaarde voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:17 
 
Artiest

Oxbow schreef:
wootum schreef:
Citaat:
Then, there is the core fan base. The devoted listener. They have helped get hardstyle to this point. We should be grateful to them, and they to us. There is one dilemma, and that is that they want change and want stability at the same time. Use the same kick twice and you'll get punished. Slow down the bpm and you'll get called out.

What I have realized is, there is simply no way to keep everybody happy. Trying to keep angry fans happy is an impossible task. It brings along a lot of negative energy, and keeps you away from what YOU want to make.

Wel duidelijk hoe Willem hier dus tegenaan kijkt, als dat nog niet duidelijk was.
Bye bye kritische diehard hardstyle-luisteraars, ik doe lekker wat ik zelf wil :D


Is dat niet de intentie van een muzikant an sich?

Daarbij heeft hij helemaal gelijk in mijn ogen, als je muziek maakt wat de "die-hard" fans willen en niet wat je zelf wilt ben je net zo goed een sellout toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Is dat niet de intentie van een muzikant an sich?

Daarbij heeft hij helemaal gelijk in mijn ogen, als je muziek maakt wat de "die-hard" fans willen en niet wat je zelf wilt ben je net zo goed een sellout toch?

Absoluut waar, maar helemaal wegkijken van kritische fans vind ik ook niet heel erg professioneel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij geeft dus zelf aan dat hij de muziek wel wil veranderen voor kneuzen die 150 bpm te snel vinden en de muziek te hard. Neem lekker een andere alias, ga daar maar een nieuwe muziekstijl mee verzinnen. Dahag.

Als die lui onze muziek niks vinden, waarom zou je je eigen muziekstijl dan toch maar naar beneden halen? Het mooie aan hardstyle vind ik dat het niet voor iedereen weggelegd is, maar blijkbaar kunnen een paar geldwolfjes dat niet accepteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 09:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee hij geeft aan dat mensen binnen de scène afwisseling zouden willen, bijvoorbeeld op het gebied van kicks. Daarnaast geeft hij aan dat deze groep niet openstaat voor een verandering in het BPM.

Vind het sowieso een beetje een vaag statement. Als ik het op mezelf projecteer; kan zeker genieten van muziek op een ander bpm. Maar ik ga toch echt nog steeds naar feesten voor alles wat er op 150+ gebeurd. Hier wil ik namelijk op los gaan. Dit heeft weinig te maken met het feit dat ik niet opensta voor verandering. Platen onder dit tempo luister, en waardeer ik indien nodig, echt wel thuis.

Merk gewoon dat een kick op 150bpm zodat het stampbaar blijft voor mij en veel mensen in mijn omgeving een van de belangrijkste elementen is. Als je daar dan mee gaat experimenteren (zoals toen we elke set met dubstep doodgegooid werden) loop je inderdaad tegen negatieve reacties aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz zit altijd zo leuk te praten over verandering, waarom gaat hij dan niet een keer een track met Crypsis, Thera, B-Front of Adaro maken? Dan doet hij direct wat anders dan wat hij normaal doet. Die blije melodieuze tracks met een zangertje erin weten we nu wel.

Toch is het opvallend dat altijd Headhunterz zo'n grote mond heeft over het veranderen van de scene, terwijl hij eigenlijk niets er aan toevoegd. Tot nu toe hebben enkel Wildstylez en Noisecontrollers de scene veranderd op mainstream gebied met vocalen en dubstep invloeden, en B-Front/Frequencerz/Adaro op het gebied van raw door het duisterder en agressiever te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
So where do you meet these people, having to listen to more than an hour of music they have never heard? That is the challenge, and that is what could bring about musical change in our genre.


Kan het verkeerd opvatten, maar ik maak hier toch echt uit op dat hij zich aan wil passen aan het (Amerikaanse) publiek dat nog bijna niks van hardstyle weet...

Het kan natuurlijk zijn dat wat hij (en vele andere mainstream dj's) ook daadwerkelijk muziek willen maken die meer weg gelegd is voor het grote publiek, puur omdat zij het leukere/mooiere muziek vinden en niet als crowdpleaser. Het is alleen meer dan 'toevallig' te noemen dat dit voor zo'n beetje alle mainstream artiesten geldt, waardoor alles alleen maar toegankelijker aan het worden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

... Linkin Park op hun nieuwe album een 'hardcore' remx hebben staan? :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
... Linkin Park op hun nieuwe album een 'hardcore' remx hebben staan? :D



Geef de plaat aan TOA en je hebt een veel betere rmx ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Citaat:
So where do you meet these people, having to listen to more than an hour of music they have never heard? That is the challenge, and that is what could bring about musical change in our genre.

Kan het verkeerd opvatten, maar ik maak hier toch echt uit op dat hij zich aan wil passen aan het (Amerikaanse) publiek dat nog bijna niks van hardstyle weet...


Ik snap eigenlijk wel waarom hij dit soort dingen zegt. Mensen die iets nog nooit gehoord hebben meteen een uur uit hun comfort zone halen is best moeilijk. Je aanpassen aan het Amerikaanse publiek kan prima, zolang de kwaliteit gegarandeerd blijft. En je kunt wat mij betreft best veel zeggen over Headhunterz, maar niet dat zijn producties matig in elkaar steken. En getuige zijn set op Decibel hier kan hij zich ook nog prima draaien voor een Nederlands publiek (het welbekende trekje met zelf MC-en daar gelaten). Ik zou er in ieder geval niet te veel achter zoeken..

Om maar eens wat meer weetjes op een pagina te zetten: Aftermovie van Defqon Australia is er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Magic Show Facebook schreef:
Guess the upcoming 3 releases on The Magic Show Records in the right order and win all 4 tracks, exclusively, before the releasedate!

p.s. don't forget to tag the artists!


https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 340&type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom zouden zij zich moeten aanpassen aan het Amerikaanse publiek? Wat voor verschil zit er tussen ons en hen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Citaat:
So where do you meet these people, having to listen to more than an hour of music they have never heard? That is the challenge, and that is what could bring about musical change in our genre.


Kan het verkeerd opvatten, maar ik maak hier toch echt uit op dat hij zich aan wil passen aan het (Amerikaanse) publiek dat nog bijna niks van hardstyle weet...



Inderdaad.
Ik denk dat het beter is om de stijl hetzelfde te houden, kijken of er Amerikanen zijn die er uiteindelijk van gaan houden, en die zullen er vast wel zijn, dat duurt gewoon even.
In plaats van dat we de muziek aanpassen naar hun, moeten zij zich juist aanpassen naar/wennen aan de muziek.
Zo behoudt je ook de fans die je al hebt, en trek je geen publiek aan dat van een stijl houdt die eigenlijk weinig tot niks meer te maken heeft met alles waar Hardstyle ooit om ging.

En wat als Hardstyle hetzelfde gehouden wordt, maar het blijft maar niet aanslaan bij het publiek? Jammer dan, je kan nou eenmaal niet op elke grote mainstage van de wereld afsluiten, en dat zou je levensmissie ook niet moeten zijn. :)
Vorige  1 ... 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen