Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Qlown schreef:
2-sidez pls als Liveact, niets evenaart dit imo.


Dit is zoooo waar :loving:

ja echt zooooo... nee gewoon moel. outdated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:32 
 
Hardtraxx Addict

Radical Redemption ‏@RdclRedemption
Citaat:
Reached 70.000 likes on FB today.
As a 'thank you' I will release the videoclip of 'Civil Disobedience' tonight!

#RauwOpJeDak #TSoS
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
iMark schreef:
Andromeda schreef:
Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?


Klopt, zelfs Project One is ongelofelijk uitgemolken.


Meen je dit?

Ja en terecht, Project One werd rond de tijd dat het album net uit was werkelijk overal geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja en terecht, Project One werd rond de tijd dat het album net uit was werkelijk overal geboekt.

Niet zo erg als Gunz4Hire op dit moment. Of het is meer de herinnering dat het verbloemt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption
Citaat:
Reached 70.000 likes on FB today.
As a 'thank you' I will release the videoclip of 'Civil Disobedience' tonight!

#RauwOpJeDak #TSoS

Best wel absurd dat Radical Redemption 2 jaar meedraait en meer fans heeft dan B-Front, Adaro, Crypsis, Frequencerz, Atmozfears, enzovoorts.

Voor de liefhebbers: Mysteryland Chili line-up is er.
http://www.mysteryland.cl/es/areas/frid ... tion=areas
http://www.mysteryland.cl/es/areas/satu ... tion=areas
http://www.mysteryland.cl/es/areas/sund ... tion=areas
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Calmdowner schreef:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption
Citaat:
Reached 70.000 likes on FB today.
As a 'thank you' I will release the videoclip of 'Civil Disobedience' tonight!

#RauwOpJeDak #TSoS

Best wel absurd dat Radical Redemption 2 jaar meedraait en meer fans heeft dan B-Front, Adaro, Crypsis, Frequencerz, Atmozfears, enzovoorts.

Moet je voor de lol eens kijken op: https://www.facebook.com/RadicalRedemptionDJ/likes

weet je ook meteen waar z'n likes vandaan komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
Moet je voor de lol eens kijken op: https://www.facebook.com/RadicalRedemptionDJ/likes

weet je ook meteen waar z'n likes vandaan komen..

Als je suggereert dat RR zn likes zou kopen, dat is niet zo.
Hij heeft advertenties, voor zn album en tour, uitgezet in landen waar hij fans heeft zitten. In Mexico-stad wonen zo gigantisch veel mensen dat de kans heel groot is dat die stad bij die statistieken komt te staan. Als Nederland 1 stad was geweest had daar Nederland gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front, Atmozfears, Crypsis en Adaro hebben ook de meeste likes vanuit Mexico City. Frequencerz hebben de meeste likes uit Australie. Nu geloof ik eerder dat Hardstyle populairder is in Australie dan in Mexico. Vrijwel elke hardstyle artiest heeft de meeste likes in mexico, of er klopt iets niet in Facebook, of ze kopen allemaal hun likes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mexico-stad is de grootste stad wat niet in Azie ligt. Dit zou kunnen verklaren dat bij de meeste artiesten juist deze stad de meeste likes heeft. En blijkbaar is dance in Mexico sterk groeiende. En met bijna 24 miljoen inwoners in 1 stad kun je al gauw veel likes daar vandaan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Jordy_E schreef:
Moet je voor de lol eens kijken op: https://www.facebook.com/RadicalRedemptionDJ/likes

weet je ook meteen waar z'n likes vandaan komen..

Als je suggereert dat RR zn likes zou kopen, dat is niet zo.
Hij heeft advertenties, voor zn album en tour, uitgezet in landen waar hij fans heeft zitten. In Mexico-stad wonen zo gigantisch veel mensen dat de kans heel groot is dat die stad bij die statistieken komt te staan. Als Nederland 1 stad was geweest had daar Nederland gestaan.



Tja, je hebt gelijk. Toch vind ik het altijd een beetje dubieus, vooral als dat bij 9/10 HS artiesten zo staat. Tis niet dat ik erom haat ofzo, maar een iemand als X-pander (heel aardige kerel trouwens) 15.500 likes heeft, met nr.1 stad ook weer mexico-city..

Heb de desbetreffende plaat wel gehoord op thrillogy trouwens, wel leuk, maar standaard in de lijn van het album imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

RR heeft zelfs in Mexico opgetreden voor zijn album tour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
of ze kopen allemaal hun likes...

Ding ding ding!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Igneon System is aan zijn nieuwe album begonnen :yay: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Re-Volt
Citaat:
Children of the night, our new track should be finished this week... Preview comin' up soon! Hope you're ready for it cause it will raw 'n dark!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:45 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Re-Volt
Citaat:
Children of the night, our new track should be finished this week... Preview comin' up soon! Hope you're ready for it cause it will raw 'n dark!


We are the childeren of the night...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Re-Volt (weer) 2 personen of gewoon een collab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 19:23 
 

Phase 2 schreef:
wootum schreef:
Re-Volt
Citaat:
Children of the night, our new track should be finished this week... Preview comin' up soon! Hope you're ready for it cause it will raw 'n dark!


We are the childeren of the night...?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:42 
 
Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Is Re-Volt (weer) 2 personen of gewoon een collab?


Produceren met 2 man maar er is enkel eentje DJ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Jordy_E schreef:
Moet je voor de lol eens kijken op: https://www.facebook.com/RadicalRedemptionDJ/likes

weet je ook meteen waar z'n likes vandaan komen..

Als je suggereert dat RR zn likes zou kopen, dat is niet zo.
Hij heeft advertenties, voor zn album en tour, uitgezet in landen waar hij fans heeft zitten. In Mexico-stad wonen zo gigantisch veel mensen dat de kans heel groot is dat die stad bij die statistieken komt te staan. Als Nederland 1 stad was geweest had daar Nederland gestaan.

ik vind dat ze met verhoudingen moeten gaan werken, anders staat overal mexico stad.
ik durf te wedden dat dan wel zou gebeuren dat mexico stad nog niet eens in de top 20 zou staan en dat is al zacht uitgedrukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Are you ready for a brand new episode of Hard With Style?
This Friday, HARD with STYLE 27 will be released at 15.00 (CET).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Neen, nog niet ready.. De laatste tijd is het toch niet veel soeps meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou nou een keer op tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Mogelijke Collab tussen DBSTF en Wildstylez.
Bron: twitter-gesprek tussen de 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Mogelijke Collab tussen DBSTF en Wildstylez.
Bron: twitter-gesprek tussen de 3.


Als dit net zo een track als The Human Soul wordt kan het vet worden! Maar zal vast weer een House bootleg worden.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja en terecht, Project One werd rond de tijd dat het album net uit was werkelijk overal geboekt.


Ben ik het totaal niet mee eens. Hebben in totaal 6 boekingen gehad, waarvan 5 over een periode van 9 maanden en één 1 jaar na het laatste optreden. Waren allemaal grote feesten waarbij bijna alle boekingen (op 1 na) een periode van minstens 2 maanden tussen zat. (https://partyflock.nl/artist/44148/archive#archive)

Ook hebben ze 1 album gemaakt, met ontzettend diverse tracks (imo) en hierna niks meer dan een aantal edits.

Dit is totaal niet te vergelijken met het uitmelken van Gunz For Hire, die in alle tracks dezelfde sounds gebruiken en om de week boekingen hebben in talloze grote en kleine clubs.

Edit: en in een periode van iets meer dan een jaar 37 optredens hebben gehad, waar er nog veel meer bij zullen komen (https://partyflock.nl/artist/62715/archive#archive)
Vorige  1 ... 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen