Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 22 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
JEFSKI wrote:Haha dafuq ja ik zag het ook al ja... moeten we Minus Militia gewoon als Hardstyle act zien of gaan ze voor Hardcore?

Beetje verwarrend zo
Die omslagfoto is inmiddels weg, maar Outblast is inderdaad vreemd. https://twitter.com/MinusMilitia ook hier volgt Outblast als enige.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
De hele pagina is inmiddels opgedoekt
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
mrbubble456 wrote:
JEFSKI wrote:Haha dafuq ja ik zag het ook al ja... moeten we Minus Militia gewoon als Hardstyle act zien of gaan ze voor Hardcore?

Beetje verwarrend zo
Die omslagfoto is inmiddels weg, maar Outblast is inderdaad vreemd. https://twitter.com/MinusMilitia ook hier volgt Outblast als enige.
Outblast volgt nu ook niet meer
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Als ik het goed heb mastert Outblast de platen van Minus is More, dat verklaart wel wat toch ^^
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
XXlerator
This Saturday the biggest XXlerator news yet will be revealed during XXlerator 10 Hours! BE THERE!
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
...Davide Sonar zaterdag weer een boeking gehad heeft in Eindhoven tijdens Kings of Hardstyle? Zou hij dan toch een comeback maken? :woot:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
iMark wrote:...Davide Sonar zaterdag weer een boeking gehad heeft in Eindhoven tijdens Kings of Hardstyle? Zou hij dan toch een comeback maken? :woot:
Had hij vorig jaar ook.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Steffnov wrote:
iMark wrote:...Davide Sonar zaterdag weer een boeking gehad heeft in Eindhoven tijdens Kings of Hardstyle? Zou hij dan toch een comeback maken? :woot:
Had hij vorig jaar ook.
Dat was in Maart dit jaar. Dat zijn ook z'n enige twee optredens dit jaar, vorig jaar had hij er 6.

Over artiesten gesproken waar het een beetje stil rondom is, Low-E heeft gisteren eindelijk weer iets op Facebook gepost (z'n 4e post dit jaar)
Hi guys!
It has been quiet for a while now, sorry for that!
Just some other things than music that I had to fix, but i'm back in the studio now!!

I have been busy with some new projects!
Check out the video for a preview of what I'm currently working on!
Just let me know what you think!

https://www.facebook.com/photo.php?v=58 ... 3426203556

Grtz Low-E
C
Hardtraxxer
323 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Klinkt vet!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Nieuwe collabs met Alter Egosz please. :worship:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Hard Bass exploration
Op zaterdag 1 februari 2014 organiseert b2s haar grootste indoor evenement Hard Bass in Gelredome Arnhem.

The exploration starts here!

Traditioneel brengen 4 gelegenheidsformaties het beste op gebied van de hedendaagse Hardstyle:

GREEN
Atmozfears
Max Enforcer
Bass Modulators
Frontliner LIVE

BLUE
Noisecontrollers
Coone
Code Black
Psyko Punkz LIVE

YELLOW
Brennan Heart
Ran-D
Hard Driver
Wild Motherfuckers LIVE

RED
Adaro
Phuture Noize
Titan
Minus Militia LIVE

Hosted by DV8

De ticketverkoop start zaterdag 16 november om 13.00 uur via http://hardbass.tickets.b2s.nl. De eerste ticketkopers ontvangen een gratis VIP upgrade. Wees gewaarschuwd: Hard Bass 2013 verkocht binnen enkele dagen uit.

Bus- en combitickets zijn te boeken via http://www.eventtravel.nl.

Meer info: http://www.hardbass.com.
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 12 days ago
Slechts 1 leuk team. Wordt em niet. Voor t eerst sinds 2010.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Defiance is programmed into their sinister DNA.
Solitary they impose their dominance.
Unified they will reign supreme.
Crypsis, Radical Redemption and Chain Reaction will redefine the definition of supremacy.
Witness the savage act of….

Minus Militia

Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Alleen voor team red ga ik er niet heen. Hoop dat ik ergens anders Minus Militia kan bewonderen. Lijkt me dik! :thumbsup:
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?
Eerst was er Gunz For Hire, dat was speciaal en nu komen er allemaal van die namaak varianten zoals Moridin.
Dat even terzijde, Crypsis en Radical hebben al een live act. Dit lijkt mij dus dubbel op. Daarbij is het ook nog zo als Radical, Crypsis of Chain Reaction geen liveact doen dan draaien ze toch alleen maar eigen spul aangevuld met MiM tracks. Je kan dus net zo goed naar een gewone act van ze gaan, ofnie? :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Andromeda wrote:Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?
Eerst was er Gunz For Hire, dat was speciaal en nu komen er allemaal van die namaak varianten zoals Moridin.
Dat even terzijde, Crypsis en Radical hebben al een live act. Dit lijkt mij dus dubbel op. Daarbij is het ook nog zo als Radical, Crypsis of Chain Reaction geen liveact doen dan draaien ze toch alleen maar eigen spul aangevuld met MiM tracks. Je kan dus net zo goed naar een gewone act van ze gaan, ofnie? :huh:
Je hebt gelijk dat live acts minder speciaal zijn dan dat het eerder was. Heb het idee dat Moridin niet echt een liveact is maar meer een bepaalde stijl die ze draaien qua tracks die past bij de aankleding.

Toch denk ik dat de MiM mannen wel degelijk wat speciaals gaan doen met hun tracks en nieuw spul. Anders dan Gunz for Hire die gewoon elke keer dezelfde tracks achter elkaar plakken en meeschreeuwen.
H
Hardtraxxer
58 posts member since 2013
last seen Oct 2014
Waarschijnlijk zullen ze nu ook wel wat Minus Militia tracks gaan produceren.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Andromeda wrote:Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?
Klopt, zelfs Project One is ongelofelijk uitgemolken. Zelfde verhaal voor Gunz 4 Hire. Misschien dat Minus Militia slechts een eenmalige act is zoals B-Freqz vorig jaar.
Ga er maar vanuit dat ze allemaal 2 tracks van zichzelf draaien en dan nog 3 nieuwe Minus Militia tracks.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
2-sidez pls als Liveact, niets evenaart dit imo.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
iMark wrote:
Klopt, zelfs Project One is ongelofelijk uitgemolken.
Meen je dit?
Hardtraxxer
458 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Vraag me af wie de qlimax 2013 cd gaat mixen hahah
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 28 days ago
Oranje wrote:Vraag me af wie de qlimax 2013 cd gaat mixen hahah
Haha ja hahaha
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Oranje wrote:Vraag me af wie de qlimax 2013 cd gaat mixen hahah
Leuke eerste post. :lol:
Meestal anthem maker, dus Ran-D en Adaro?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
iMark wrote:
Klopt, zelfs Project One is ongelofelijk uitgemolken. Zelfde verhaal voor Gunz 4 Hire. Misschien dat Minus Militia slechts een eenmalige act is zoals B-Freqz vorig jaar.
Ga er maar vanuit dat ze allemaal 2 tracks van zichzelf draaien en dan nog 3 nieuwe Minus Militia tracks.
Laten we dat hopen, dan zie ik het probleem niet. :loving:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Qlown wrote:2-sidez pls als Liveact, niets evenaart dit imo.
Dit is zoooo waar :loving: