Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 18:58 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Haha dafuq ja ik zag het ook al ja... moeten we Minus Militia gewoon als Hardstyle act zien of gaan ze voor Hardcore?

Beetje verwarrend zo


Die omslagfoto is inmiddels weg, maar Outblast is inderdaad vreemd. https://twitter.com/MinusMilitia ook hier volgt Outblast als enige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De hele pagina is inmiddels opgedoekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
JEFSKI schreef:
Haha dafuq ja ik zag het ook al ja... moeten we Minus Militia gewoon als Hardstyle act zien of gaan ze voor Hardcore?

Beetje verwarrend zo


Die omslagfoto is inmiddels weg, maar Outblast is inderdaad vreemd. https://twitter.com/MinusMilitia ook hier volgt Outblast als enige.


Outblast volgt nu ook niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het goed heb mastert Outblast de platen van Minus is More, dat verklaart wel wat toch ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

XXlerator
Citaat:
This Saturday the biggest XXlerator news yet will be revealed during XXlerator 10 Hours! BE THERE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

...Davide Sonar zaterdag weer een boeking gehad heeft in Eindhoven tijdens Kings of Hardstyle? Zou hij dan toch een comeback maken? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
...Davide Sonar zaterdag weer een boeking gehad heeft in Eindhoven tijdens Kings of Hardstyle? Zou hij dan toch een comeback maken? :woot:


Had hij vorig jaar ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
iMark schreef:
...Davide Sonar zaterdag weer een boeking gehad heeft in Eindhoven tijdens Kings of Hardstyle? Zou hij dan toch een comeback maken? :woot:


Had hij vorig jaar ook.


Dat was in Maart dit jaar. Dat zijn ook z'n enige twee optredens dit jaar, vorig jaar had hij er 6.



Over artiesten gesproken waar het een beetje stil rondom is, Low-E heeft gisteren eindelijk weer iets op Facebook gepost (z'n 4e post dit jaar)

Citaat:
Hi guys!
It has been quiet for a while now, sorry for that!
Just some other things than music that I had to fix, but i'm back in the studio now!!

I have been busy with some new projects!
Check out the video for a preview of what I'm currently working on!
Just let me know what you think!

https://www.facebook.com/photo.php?v=580990288615199&set=vb.171773426203556

Grtz Low-E
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 23:18 
 
Hardtraxxer

Klinkt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe collabs met Alter Egosz please. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Bass exploration
Op zaterdag 1 februari 2014 organiseert b2s haar grootste indoor evenement Hard Bass in Gelredome Arnhem.

The exploration starts here!

Traditioneel brengen 4 gelegenheidsformaties het beste op gebied van de hedendaagse Hardstyle:

GREEN
Atmozfears
Max Enforcer
Bass Modulators
Frontliner LIVE

BLUE
Noisecontrollers
Coone
Code Black
Psyko Punkz LIVE

YELLOW
Brennan Heart
Ran-D
Hard Driver
Wild Motherfuckers LIVE

RED
Adaro
Phuture Noize
Titan
Minus Militia LIVE

Hosted by DV8

De ticketverkoop start zaterdag 16 november om 13.00 uur via http://hardbass.tickets.b2s.nl. De eerste ticketkopers ontvangen een gratis VIP upgrade. Wees gewaarschuwd: Hard Bass 2013 verkocht binnen enkele dagen uit.

Bus- en combitickets zijn te boeken via http://www.eventtravel.nl.

Meer info: http://www.hardbass.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slechts 1 leuk team. Wordt em niet. Voor t eerst sinds 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Defiance is programmed into their sinister DNA.
Solitary they impose their dominance.
Unified they will reign supreme.
Crypsis, Radical Redemption and Chain Reaction will redefine the definition of supremacy.
Witness the savage act of….

Minus Militia

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen voor team red ga ik er niet heen. Hoop dat ik ergens anders Minus Militia kan bewonderen. Lijkt me dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?
Eerst was er Gunz For Hire, dat was speciaal en nu komen er allemaal van die namaak varianten zoals Moridin.
Dat even terzijde, Crypsis en Radical hebben al een live act. Dit lijkt mij dus dubbel op. Daarbij is het ook nog zo als Radical, Crypsis of Chain Reaction geen liveact doen dan draaien ze toch alleen maar eigen spul aangevuld met MiM tracks. Je kan dus net zo goed naar een gewone act van ze gaan, ofnie? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?
Eerst was er Gunz For Hire, dat was speciaal en nu komen er allemaal van die namaak varianten zoals Moridin.
Dat even terzijde, Crypsis en Radical hebben al een live act. Dit lijkt mij dus dubbel op. Daarbij is het ook nog zo als Radical, Crypsis of Chain Reaction geen liveact doen dan draaien ze toch alleen maar eigen spul aangevuld met MiM tracks. Je kan dus net zo goed naar een gewone act van ze gaan, ofnie? :huh:

Je hebt gelijk dat live acts minder speciaal zijn dan dat het eerder was. Heb het idee dat Moridin niet echt een liveact is maar meer een bepaalde stijl die ze draaien qua tracks die past bij de aankleding.

Toch denk ik dat de MiM mannen wel degelijk wat speciaals gaan doen met hun tracks en nieuw spul. Anders dan Gunz for Hire die gewoon elke keer dezelfde tracks achter elkaar plakken en meeschreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 11:51 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk zullen ze nu ook wel wat Minus Militia tracks gaan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?


Klopt, zelfs Project One is ongelofelijk uitgemolken. Zelfde verhaal voor Gunz 4 Hire. Misschien dat Minus Militia slechts een eenmalige act is zoals B-Freqz vorig jaar.
Ga er maar vanuit dat ze allemaal 2 tracks van zichzelf draaien en dan nog 3 nieuwe Minus Militia tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran

2-sidez pls als Liveact, niets evenaart dit imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Andromeda schreef:
Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?


Klopt, zelfs Project One is ongelofelijk uitgemolken.


Meen je dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag me af wie de qlimax 2013 cd gaat mixen hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Vraag me af wie de qlimax 2013 cd gaat mixen hahah

Haha ja hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Vraag me af wie de qlimax 2013 cd gaat mixen hahah

Leuke eerste post. :lol:
Meestal anthem maker, dus Ran-D en Adaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Andromeda schreef:
Ben ik de enige die denkt dat Minus Militia het uitmelken is van speciale liveacts?


Klopt, zelfs Project One is ongelofelijk uitgemolken. Zelfde verhaal voor Gunz 4 Hire. Misschien dat Minus Militia slechts een eenmalige act is zoals B-Freqz vorig jaar.
Ga er maar vanuit dat ze allemaal 2 tracks van zichzelf draaien en dan nog 3 nieuwe Minus Militia tracks.

Laten we dat hopen, dan zie ik het probleem niet. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
2-sidez pls als Liveact, niets evenaart dit imo.


Dit is zoooo waar :loving:
Vorige  1 ... 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen