Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1920, 1921, 1922, 1923, 1924, 1925, 1926 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...

Ja want 150 bpm kan niet lomp zijn...

Goede conclusie uit mijn post man :thumbup: als er iemand is die weet dat 150 BPM gruwelijk lomp kan gaat, dan ben ik dat wel :P Ik verwacht het alleen niet van een gemiddeld MoH plaatje, wat ik van deze 2 verwacht.

Dat je het verwacht betekend niet dat het ook echt zo is. :P Ik zeg, eerst horen, dan oordelen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!


Heel erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:46 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!

Nou ik hou me hart vast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Origineel heeft een geniale melodie. Ben alleen bang dat de vocalen de overhand hebben in de remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Khadber schreef:
Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!

Nou ik hou me hart vast :P

Ik niet. Interesseert me toch niet zo veel meer wat Frontliner en dergelijke maken tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Origineel heeft een geniale melodie. Ben alleen bang dat de vocalen de overhand hebben in de remix.

Die mashup met Photographer - Airport :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum
I confirmed an insane booking this week! A dream is coming true!

Soon more info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlimax surprise act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!


Nope was niet interessant.. deed totaal het origineel geen eer aan imo. De sfeer van het origineel mist bij deze remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juized ‏@Juized 52m

And it's here... Check out a short teaser of my collab with Envine - Galaxy! http://fb.me/X5Ew6IRc
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zirkum
I confirmed an insane booking this week! A dream is coming true!

Soon more info.

Zal wel Loudness April zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Conzpiracy schreef:
Qlimax surprise act.


Staat er een Surprise Act op de planning dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Conzpiracy schreef:
Qlimax surprise act.


Staat er een Surprise Act op de planning dan?


Weet jij wat surprise betekent? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Had er een surprise act geweest dan stond het wel op de site van Qlimax, net als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.

Bron dat G4H een half uurtje is? Ze hebben ondertussen al genoeg tracks om een uur te vullen. + als anthemmakers zou het maar dom zijn om slechts een halfuurtje daar te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Parvuz schreef:
Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.

Bron dat G4H een half uurtje is? Ze hebben ondertussen al genoeg tracks om een uur te vullen. + als anthemmakers zou het maar dom zijn om slechts een halfuurtje daar te staan.

Het zou inderdaad kunnen. Maar gezien het feit dat live acts over het algemeen een half uur zijn en G4H nooit langer dan een half uur is geweest, lijkt me het zeer aannemelijk dat het op Qlimax ook een half uur zal zijn.

Edit: Daarbij waren er vorig jaar 8 acts vooraf vrij gegeven. En 3 surprise acts als ik het goed heb. En dit jaar 9 acts... Het aantal acts zal wel niet opeens van 11 naar 9 gaan.

Ik zie net wel dat verder elk jaar 9 acts is. Fuck it, ik ga toch niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ja fuck it, ik ga wel maar ik zie het allemaal wel.

pisgejank altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 16:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Afbeelding


Vrij snel, hopelijk allemaal FULLS, benieuwd naar de collab(s) met oa Steve Aoki, Frontliner ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 19:06 
 



Headhunterz heeft een teaser geupload van United Kids Of The World

Bron: Feestboek
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:


Headhunterz heeft een teaser geupload van United Kids Of The World

Bron: Feestboek


Serieus wat een droevenis
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Jezus wat een kaas zeg :sick:

3x0
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stanley
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 21:42 
 
Hardtraxx Addict

:lol:
Vorige  1 ... 1920, 1921, 1922, 1923, 1924, 1925, 1926 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen