Dat je het verwacht betekend niet dat het ook echt zo is.wrote:Goede conclusie uit mijn post manwrote:Ja want 150 bpm kan niet lomp zijn...wrote:Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...als er iemand is die weet dat 150 BPM gruwelijk lomp kan gaat, dan ben ik dat wel
Ik verwacht het alleen niet van een gemiddeld MoH plaatje, wat ik van deze 2 verwacht.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Heel erg benieuwd!wrote:Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Nou ik hou me hart vastwrote:Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Origineel heeft een geniale melodie. Ben alleen bang dat de vocalen de overhand hebben in de remix.
Ik niet. Interesseert me toch niet zo veel meer wat Frontliner en dergelijke maken tegenwoordig.wrote:Nou ik hou me hart vastwrote:Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!
Die mashup met Photographer - Airportwrote:Origineel heeft een geniale melodie. Ben alleen bang dat de vocalen de overhand hebben in de remix.
Zirkum
I confirmed an insane booking this week! A dream is coming true!
Soon more info.
Soon more info.
Nope was niet interessant.. deed totaal het origineel geen eer aan imo. De sfeer van het origineel mist bij deze remix!wrote:Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!
Juized @Juized 52m
And it's here... Check out a short teaser of my collab with Envine - Galaxy! http://fb.me/X5Ew6IRc
And it's here... Check out a short teaser of my collab with Envine - Galaxy! http://fb.me/X5Ew6IRc
Zal wel Loudness April zijnwrote:Zirkum
Soon more info.
Staat er een Surprise Act op de planning dan?wrote:Qlimax surprise act.
Weet jij wat surprise betekent?wrote:Staat er een Surprise Act op de planning dan?wrote:Qlimax surprise act.
Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Had er een surprise act geweest dan stond het wel op de site van Qlimax, net als vorig jaar.
Last edited by Qlown on , edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Bron dat G4H een half uurtje is? Ze hebben ondertussen al genoeg tracks om een uur te vullen. + als anthemmakers zou het maar dom zijn om slechts een halfuurtje daar te staan.wrote:Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.
Het zou inderdaad kunnen. Maar gezien het feit dat live acts over het algemeen een half uur zijn en G4H nooit langer dan een half uur is geweest, lijkt me het zeer aannemelijk dat het op Qlimax ook een half uur zal zijn.wrote:Bron dat G4H een half uurtje is? Ze hebben ondertussen al genoeg tracks om een uur te vullen. + als anthemmakers zou het maar dom zijn om slechts een halfuurtje daar te staan.wrote:Maar je kan wel kijken hoeveel acts er nu bekend zijn en hoeveel tijd er nog over is. Aangezien G4H half uurtje is en niet zo snel iemand op Qlimax anderhalf uur draait.
Edit: Daarbij waren er vorig jaar 8 acts vooraf vrij gegeven. En 3 surprise acts als ik het goed heb. En dit jaar 9 acts... Het aantal acts zal wel niet opeens van 11 naar 9 gaan.
Ik zie net wel dat verder elk jaar 9 acts is. Fuck it, ik ga toch niet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja fuck it, ik ga wel maar ik zie het allemaal wel.
pisgejank altijd.
pisgejank altijd.
Vrij snel, hopelijk allemaal FULLS, benieuwd naar de collab(s) met oa Steve Aoki, Frontlinerwrote:
-
B
Serieus wat een droeveniswrote:View on YouTube
Headhunterz heeft een teaser geupload van United Kids Of The World
Bron: Feestboek
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Jezus wat een kaas zeg
3x0
3x0