@Atmozfears
In the studio with...

In the studio with...

Energyzedwrote:weer/nog steeds Adrenalize?
Wiewrote:Energyzedwrote:weer/nog steeds Adrenalize?
Zitten 2 mensen iig, en die achter de PC zit lijkt op Adrenalize?wrote:Energyzedwrote:weer/nog steeds Adrenalize?
wrote:Yellow M.F. Claw @YELLOWCLAW 27m
#NP Headhunterz - Colors (Yellow Claw Remix)

Haha dat kan alleen maar verneukt klinken.. Ik vind dat hun produceskills echt ondermaats is..wrote:Yellow M.F. Claw @YELLOWCLAW 27m
Haha, een betere gif kon ik niet bedenken.wrote:wrote:Yellow M.F. Claw @YELLOWCLAW 27m
BAMMMM!!! Collab with Crypsis is a fact. Call it hardstyle, call it hardcore....we just don't give a fuck.
wrote:T-Junction Op Facebook:
BAMMMM!!! Collab with Crypsis is a fact. Call it hardstyle, call it hardcore....we just don't give a fuck.
Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...wrote:T-Junction Op Facebook:
Ja want 150 bpm kan niet lomp zijn...wrote:Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...wrote:T-Junction Op Facebook:
Goede conclusie uit mijn post manwrote:Ja want 150 bpm kan niet lomp zijn...wrote:Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...
Zijn toch nog wel mainstreamtracks van ongeveer 150 bpm die gewoon wel echt hard gaan... Zelf vind ik bijvoorbeeld Meccano Twins - Domin-hated erg dik... dus het kan, Stefan, be faithful!wrote: Goede conclusie uit mijn post manals er iemand is die weet dat 150 BPM gruwelijk lomp kan gaat, dan ben ik dat wel
Ik verwacht het alleen niet van een gemiddeld MoH plaatje, wat ik van deze 2 verwacht.
Er is meer dan genoeg vette 150 BPM hardcore, ook in de mainstream. Maar laten we eerlijk zijn. Elke HS / HC collab die de laatste tijd is geweest was geen succes. De Endymion / Frequencerz collabs waren meh (al had ik met die namen niet anders verwacht), de Angerfist / Radical Redemption collab was weinig meer dan een oude stijl Angerfist plaat en de Neophyte / Zany collab heeft geen beste start gemaakt (wel benieuwd naar de Ophidian / Audiofreq collab btw). Daarnaast maakt Crypsis al een stijl die dicht bij een langzame MoH plaat zit en is T-Junction toch niet de meest boeiende MoH artiest (ook zeker niet de slechtste, maar weinig bijzonder tegenwoordig).wrote:Zijn toch nog wel mainstreamtracks van ongeveer 150 bpm die gewoon wel echt hard gaan... Zelf vind ik bijvoorbeeld Meccano Twins - Domin-hated erg dik... dus het kan, Stefan, be faithful!wrote: Goede conclusie uit mijn post manals er iemand is die weet dat 150 BPM gruwelijk lomp kan gaat, dan ben ik dat wel
Ik verwacht het alleen niet van een gemiddeld MoH plaatje, wat ik van deze 2 verwacht.
Ben het aan de ene kant wel met je eens, aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd. Wat trouwens grappig is: als dit gebeurt, zijn mensen nieuwsgierig en wordt het aan de HS kant relatief goed ontvangen, terwijl als een HS artiest een dubstep/houseplaat maakt dan wordt hij compleet afgebrand, want 'zo commercieel' en weet ik wat voor bullshit allemaalwrote:Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...