Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924, 1925 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

‏@Atmozfears
In the studio with...
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer/nog steeds Adrenalize?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
weer/nog steeds Adrenalize?


Energyzed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
ErikZ schreef:
weer/nog steeds Adrenalize?


Energyzed


Wie :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
ErikZ schreef:
weer/nog steeds Adrenalize?


Energyzed


Zitten 2 mensen iig, en die achter de PC zit lijkt op Adrenalize? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:18 
 

Energyzed zit/zat er ook bij in ieder geval, bron: hijzelf in de shoutbox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yellow M.F. Claw ‏@YELLOWCLAW 27m
#NP Headhunterz - Colors (Yellow Claw Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Yellow M.F. Claw ‏@YELLOWCLAW 27m
#NP Headhunterz - Colors (Yellow Claw Remix)


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:08 
 
Hardtraxx Elite

Negert schreef:
Yellow M.F. Claw ‏@YELLOWCLAW 27m
#NP Headhunterz - Colors (Yellow Claw Remix)

Haha dat kan alleen maar verneukt klinken.. Ik vind dat hun produceskills echt ondermaats is.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsof Ultra die Yellow Claw remix gaat releasen :lol: :lol: :lol:

Wat een drama dat Yellow Claw
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Negert schreef:
Yellow M.F. Claw ‏@YELLOWCLAW 27m
#NP Headhunterz - Colors (Yellow Claw Remix)


Afbeelding


Haha, een betere gif kon ik niet bedenken.

Die gasten van Yellow Claw willen iets te graag op maar alle mogelijke manieren in contact komen met Headhunterz en Coone. Gelukkig worden ze keihard genegeerd.
Droeftoeters, laat ze lekker dubstep maken. Onee, dat is niet meer populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit meen je toch niet.. :x

Ook echt dat '#NP' >.< :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:09 
 
Hardtraxx Elite

Stuk in de krant over Adaro : http://www.bd.nl/regio/regio-oss-en-uden/landerd/thijs-ploegmakers-uit-schaijk-in-dj-top-100-1.4059850?ref=search_form
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone is making a new track with Frontliner which he will play this weekend at Thrillogy 2013.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:16 
 
Hardtraxxer

T-Junction Op Facebook:

Citaat:
BAMMMM!!! Collab with Crypsis is a fact. Call it hardstyle, call it hardcore....we just don't give a fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:17 
 

Backstabber schreef:
T-Junction Op Facebook:

Citaat:
BAMMMM!!! Collab with Crypsis is a fact. Call it hardstyle, call it hardcore....we just don't give a fuck.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
T-Junction Op Facebook:

Citaat:
BAMMMM!!! Collab with Crypsis is a fact. Call it hardstyle, call it hardcore....we just don't give a fuck.

Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bass Events TV 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Backstabber schreef:
T-Junction Op Facebook:

Citaat:
BAMMMM!!! Collab with Crypsis is a fact. Call it hardstyle, call it hardcore....we just don't give a fuck.

Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...

Ja want 150 bpm kan niet lomp zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 23:39 
 

Vind T-Junction altijd wel vet hoor. The 4th kind,Stom zijn ook trage tracks maar wel vet naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Steffnov schreef:
Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...

Ja want 150 bpm kan niet lomp zijn...

Goede conclusie uit mijn post man :thumbup: als er iemand is die weet dat 150 BPM gruwelijk lomp kan gaat, dan ben ik dat wel :P Ik verwacht het alleen niet van een gemiddeld MoH plaatje, wat ik van deze 2 verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Goede conclusie uit mijn post man :thumbup: als er iemand is die weet dat 150 BPM gruwelijk lomp kan gaat, dan ben ik dat wel :P Ik verwacht het alleen niet van een gemiddeld MoH plaatje, wat ik van deze 2 verwacht.

Zijn toch nog wel mainstreamtracks van ongeveer 150 bpm die gewoon wel echt hard gaan... Zelf vind ik bijvoorbeeld Meccano Twins - Domin-hated erg dik... dus het kan, Stefan, be faithful! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Steffnov schreef:
Goede conclusie uit mijn post man :thumbup: als er iemand is die weet dat 150 BPM gruwelijk lomp kan gaat, dan ben ik dat wel :P Ik verwacht het alleen niet van een gemiddeld MoH plaatje, wat ik van deze 2 verwacht.

Zijn toch nog wel mainstreamtracks van ongeveer 150 bpm die gewoon wel echt hard gaan... Zelf vind ik bijvoorbeeld Meccano Twins - Domin-hated erg dik... dus het kan, Stefan, be faithful! xd


Er is meer dan genoeg vette 150 BPM hardcore, ook in de mainstream. Maar laten we eerlijk zijn. Elke HS / HC collab die de laatste tijd is geweest was geen succes. De Endymion / Frequencerz collabs waren meh (al had ik met die namen niet anders verwacht), de Angerfist / Radical Redemption collab was weinig meer dan een oude stijl Angerfist plaat en de Neophyte / Zany collab heeft geen beste start gemaakt (wel benieuwd naar de Ophidian / Audiofreq collab btw). Daarnaast maakt Crypsis al een stijl die dicht bij een langzame MoH plaat zit en is T-Junction toch niet de meest boeiende MoH artiest (ook zeker niet de slechtste, maar weinig bijzonder tegenwoordig).

Long story short; ik zal het zeker een kans geven maar echt hoge verwachtingen heb ik er niet van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, nu klinkt het wel wat minder negatief dan
Steffnov schreef:
Vertaling: weer zo'n 150 BPM vodje...


Ben het aan de ene kant wel met je eens, aan de andere kant ben ik wel erg benieuwd. Wat trouwens grappig is: als dit gebeurt, zijn mensen nieuwsgierig en wordt het aan de HS kant relatief goed ontvangen, terwijl als een HS artiest een dubstep/houseplaat maakt dan wordt hij compleet afgebrand, want 'zo commercieel' en weet ik wat voor bullshit allemaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 07:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner heeft gisteren een officiële remix van Armin van Buuren - Shivers gedraaid. Kan interessant zijn!
Vorige  1 ... 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924, 1925 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen