Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1918, 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen weet de lineup al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Iedereen weet de lineup al.

Spreek voor jezelf zou ik zeggen, want ik weet hem bijvoorbeeld nog niet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Gunz For Hire het Qlimax anthem heeft gemaakt..

belachelijk als je het mij vraagt..... die act heeft helemaal niks toegevoegd en mag naar mijn mening never niet het anthem maken... absoluut niet verdiend.. :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
chicken schreef:
Iedereen weet de lineup al.

Spreek voor jezelf zou ik zeggen, want ik weet hem bijvoorbeeld nog niet :).

Want het is ook totaal niet voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:35 
 
Hardtraxxer

Krijg net plots 3 mails dat Ultra Music niet zo'n fan is van mijn Youtube video's van 'United Kids of the World'.

houdt dit in dat ze op Ultra gereleased worden? Niet dat dit niet te verwachten was, maar dan komt die plaat er dus binnen afzienbare tijd aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Krijg net plots 3 mails dat Ultra Music niet zo'n fan is van mijn Youtube video's van 'United Kids of the World'.

houdt dit in dat ze op Ultra gereleased worden? Niet dat dit niet te verwachten was, maar dan komt die plaat er dus binnen afzienbare tijd aan?


Ultra ja, release zou ook snel komen zij HHZ, maar we zullen zien.

Neem aan dat hij een hit met Krewella niet op HWS records gaat releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Krijg net plots 3 mails dat Ultra Music niet zo'n fan is van mijn Youtube video's van 'United Kids of the World'.

houdt dit in dat ze op Ultra gereleased worden? Niet dat dit niet te verwachten was, maar dan komt die plaat er dus binnen afzienbare tijd aan?


Volgens mij las ik vorige week een reactie op facebook dat hij nog bezig was met de clip, dus hij zal wel snel komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez maakt een collab met...?

Max Enforcer denk weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 13:25 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
opaa schreef:
Krijg net plots 3 mails dat Ultra Music niet zo'n fan is van mijn Youtube video's van 'United Kids of the World'.

houdt dit in dat ze op Ultra gereleased worden? Niet dat dit niet te verwachten was, maar dan komt die plaat er dus binnen afzienbare tijd aan?


Ultra ja, release zou ook snel komen zij HHZ, maar we zullen zien.

Neem aan dat hij een hit met Krewella niet op HWS records gaat releasen.


:lol:

Headhunterz had toch ook gezegd dat zijn tracks (voornamelijk) op ultra komen. Hws is meer voor talent en tracks die hij graag wilt uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Lenny schreef:
opaa schreef:
Krijg net plots 3 mails dat Ultra Music niet zo'n fan is van mijn Youtube video's van 'United Kids of the World'.

houdt dit in dat ze op Ultra gereleased worden? Niet dat dit niet te verwachten was, maar dan komt die plaat er dus binnen afzienbare tijd aan?


Ultra ja, release zou ook snel komen zij HHZ, maar we zullen zien.

Neem aan dat hij een hit met Krewella niet op HWS records gaat releasen.


:lol:

Headhunterz had toch ook gezegd dat zijn tracks (voornamelijk) op ultra komen. Hws is meer voor talent en tracks die hij graag wilt uitbrengen.



Haha :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
DV8 ‏@MCDV8 Please let me come up with 7 words so I can make this anthem......

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner
Citaat:
Even though some news items state something different I am NOT performing @ Qlimax this year. I'm sorry for any confusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Frontliner
Citaat:
Even though some news items state something different I am NOT performing @ Qlimax this year. I'm sorry for any confusion.


Niet bepaald een Wist je dat, Line-Up staat gewoon op de frontpage hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Citaat:
DV8 ‏@MCDV8 Please let me come up with 7 words so I can make this anthem......

xd

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij een reactie op het Qlimax anthem. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even uithalen naar Ruffian?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En terecht, had liever DV8 vocals gehad, die Ruffian is drama den top
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

We never ever die, we are immortal.

Yup, 7 woorden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Frontliner
The 1st of October I announced some big news coming up! Guess what you will hear this Saturday for the first time

Mn eerste gedachte was XQlusive, maar degene die een XQ krijgt staat in principe ook altijd op qlimax. Kan natuurlijk ook nog altijd als surprise act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Citaat:
Frontliner
The 1st of October I announced some big news coming up! Guess what you will hear this Saturday for the first time

Mn eerste gedachte was XQlusive, maar degene die een XQ krijgt staat in principe ook altijd op qlimax. Kan natuurlijk ook nog altijd als surprise act.

Ik ga er vanuit dat het de "This Is Frontliner" act moet zijn die op de timetable staat. Misschien in combinatie met een album (wat ook al aangekondigd was?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zygoma schreef:
Citaat:
Frontliner
The 1st of October I announced some big news coming up! Guess what you will hear this Saturday for the first time

Mn eerste gedachte was XQlusive, maar degene die een XQ krijgt staat in principe ook altijd op qlimax. Kan natuurlijk ook nog altijd als surprise act.

Ik ga er vanuit dat het de "This Is Frontliner" act moet zijn die op de timetable staat. Misschien in combinatie met een album (wat ook al aangekondigd was?)


Op Facebook hebben meerdere mensen het over freaqshow anthem, maar dat lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 05:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Khadber schreef:
Zygoma schreef:
Mn eerste gedachte was XQlusive, maar degene die een XQ krijgt staat in principe ook altijd op qlimax. Kan natuurlijk ook nog altijd als surprise act.

Ik ga er vanuit dat het de "This Is Frontliner" act moet zijn die op de timetable staat. Misschien in combinatie met een album (wat ook al aangekondigd was?)


Op Facebook hebben meerdere mensen het over freaqshow anthem, maar dat lijkt me sterk.

waarom niet? frontliner heeft tot nu toe laten zien beste anthems neer te kunnen zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Op Facebook hebben meerdere mensen het over freaqshow anthem, maar dat lijkt me sterk.

Die mensen op Facebook weten net zoveel als jou en mij. Ze gokken maar wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2013 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chicken schreef:
We never ever die, we are immortal.

Yup, 7 woorden. :P


en als je die woorden hoort denk je ook. "No shit sherlock"
Vorige  1 ... 1918, 1919, 1920, 1921, 1922, 1923, 1924 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen