Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1917, 1918, 1919, 1920, 1921, 1922, 1923 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 13:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nieuwe Get In-Phased video van Praag afgelopen weekend, met een paar nieuwe tracks :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 16:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Reverser & Ripcord
Citaat:
Some info about our new hardstyle ep.
Membrane EP:

01. Membrane
02. Transmission
03. Restoration

First preview - this week. Release date - November but before Loudness

PS It's a bandcamp release, not on sys-x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Dj Thera
On the road to probably my favorite hardcore artist! Huge honor to produce some stuff together! I hope I dont have any "files" xD


Promo dus? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:44 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Citaat:
Dj Thera
On the road to probably my favorite hardcore artist! Huge honor to produce some stuff together! I hope I dont have any "files" xD


Promo dus? :)


Vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 09:50 
 
Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:
Zygoma schreef:
Citaat:
Dj Thera
On the road to probably my favorite hardcore artist! Huge honor to produce some stuff together! I hope I dont have any "files" xD


Promo dus? :)


Vet :woot:

of hij rekent delete als hardcore dj xd

misschien hellsystem ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:02 
 

B2S schreef:
Thrillogy visitors, please pay attention!

We have uploaded the wrong floorplan by mistake. You can check the correct floorplan of #TH13 via this link:

http://data.b2s.nl/Thrillogymap/PRINTATHOME_1253.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Citaat:
Dj Thera
On the road to probably my favorite hardcore artist! Huge honor to produce some stuff together! I hope I dont have any "files" xD


Promo dus? :)


Ja hij is vandaag bij Promo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:22 
 

Jammer dit. Stelt me teleur van Promo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jezus, wou Pieter niet met je op de foto ofzo? :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Audiotricz de bootleg van Dash Berlin ft Emma Hewitt - Waiting free gereleased hebben

En de volgende release op ANY is die van Desnar, 2 tracks.

Bron: Beide @ Facebook

Topics mag iemand anders maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:30 
 

Lyst schreef:
Jezus, wou Pieter niet met je op de foto ofzo? :kiss:

Uitspraak was puur muzikaal, niets persoonlijk aangezien ik daar niet over kan oordelen want heb Thera 1x van een afstand gezien. Maar heb het over het feit dat hardcore steeds meer op hardstyle gaat lijken en dat is zeer kwalijk aangezien hardstyle juist bedoeld was als een commerciele route omdat hardcore te hard was. Nu lijkt hardcore dat pad te bewandelen, althans de meest toegankelijke hardcore.

Nu ben ik daar bij Promo niet bang voor maar wel voor deze trend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, Thera, commerciële hardstyle producer. >.<
Nee, als er Noisecontrollers of Coone had gestaan had ik je gesnapt maar hier hoef je je niet bang om te maken hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Lyst schreef:
Jezus, wou Pieter niet met je op de foto ofzo? :kiss:

Uitspraak was puur muzikaal, niets persoonlijk aangezien ik daar niet over kan oordelen want heb Thera 1x van een afstand gezien. Maar heb het over het feit dat hardcore steeds meer op hardstyle gaat lijken en dat is zeer kwalijk aangezien hardstyle juist bedoeld was als een commerciele route omdat hardcore te hard was. Nu lijkt hardcore dat pad te bewandelen, althans de meest toegankelijke hardcore.

Nu ben ik daar bij Promo niet bang voor maar wel voor deze trend.


Kindje toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxxer

JEFSKI schreef:
Audiotricz de bootleg van Dash Berlin ft Emma Hewitt - Waiting free gereleased hebben


Als je goed leest, komt die de 25ste pas ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
JEFSKI schreef:
Audiotricz de bootleg van Dash Berlin ft Emma Hewitt - Waiting free gereleased hebben


Als je goed leest, komt die de 25ste pas ;)


Excuse moi
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:50 
 

Dakpan schreef:
Kindje toch.

Papa :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq
Citaat:
Into the studio with Kutski. Yep.

Lets do this!

Ze hebben nog niet genoeg studio gehad de laatste dagen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha het was een leerzaam weekje voor Audiofreq.
Vast inspiratie opgedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het Amerikaanse SFX Entertainment wordt 100 procent eigenaar van ID&T, zo maakte de producent van live-evenementen vandaag bekend. Daarmee is SFX nu één van 's werelds grootste dancebedrijven. Mede-oprichter van ID&T Duncan Stutterheim zal aanblijven als topman bij SFX. Eerder dit jaar nam het bedrijf driekwart van ID&T over voor een bedrag van 102 miljoen dollar.

ID&T is de grootste danceorganisator van Nederland. In de jaren negentig werd het bedrijf bekend door feesten als Thunderdome en Trance Energy, waar naar verloop van tijd ook Mysteryland, Sensation, Q-Dance en Tomorrowland bij kwamen. Eerder dit jaar werd die laatste onder de naam TomorrowWorld al naar Amerika gebracht. Ook Sensation maakte de oversteek naar New York.

SFX neemt nu ID&T volledig over, na eerder dit jaar al een belang van 75 procent in het Nederlandse dancebedrijf te krijgen. Vorige week maakte Duncan Stutterheim de deal al officieus bekend op het Amsterdam Dance Event, vandaag bevestigde SFX de deal. De totale transactie bedraagt nu circa 130 miljoen dollar, die gedeeltelijk is uitgekeerd in de vorm van aandelen in SFX. Duncan Stutterheim, een van de medeoprichters van ID&T en nog altijd het gezicht van het bedrijf, zal aanblijven als topman van ID&T.

Shelly Finkel, de man die de strategische portemonnee van SFX beheert, was tijdens Amsterdam Dance Event afgelopen week al in het land. Hij vertelde over de strategie van SFX: goede bedrijven opkopen en zo een gigantisch, all-round dancebedrijf vormen. Finkel vertelde tijdens ADE dat hij voorlopig nog wel rek ziet in de wereldwijde dancemarkt: in de VS is de groei nog groot. Het is waarschijnlijk dat de deal daar is rondgemaakt.


Bron: 3voor12.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code Black Facebook schreef:
So that remix contest i spoke about...
I will be preparing this contest in the first weeks of December, so expect everything to be setup sometime in December
Sorry i can't get to it earlier, lots of things going on for my Visa to stay in NL, makes for extremely busy times.....

Looking forward to hearing what you guys come up with.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, er is 1 groot voordeel: Promo weet als geen ander hoe hij zelfs op 150 bpm of lager een track alsnog als hardcore kan houden. Had alleen hem wel als 1 van de laatsten ingeschat die zich zou verleiden tot een collab met een HS producer, ookal is het Thera. Toch, voorzichtig benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:05 
 
Hardtraxxer

Neilio ‏@DJNeilio 37s

Proud to say that I have moved up to the main label of Dirty Workz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Neilio ‏@DJNeilio 37s

Proud to say that I have moved up to the main label of Dirty Workz!


Heel erg verdient ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 20:44 
 
Hardtraxx Elite

Q-Dance
Citaat:
Anyone interested in the #Qlimax line-up? Of better wait a few more days?
Vorige  1 ... 1917, 1918, 1919, 1920, 1921, 1922, 1923 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen