Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 15 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Raven wrote:WTF doet een "Murdaturk" daar? Defuck?
Hij is de hardstyle mc jwz.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Lyst wrote:Ah gelukkig de toekomst van Hardstyle ligt in de handen van Coone. De voormalig jumpstyle producer die hardstyle ging maken op het moment dat de jumpstyle hype over was en bovendien kwalitatief echt heel sterk is. :thumbsup: En die discussie over commercieel is zo afgezaagd als het maar kan, iedereen weet heel goed waar het over gaat, maar men grijpt altijd terug naar de definitie in het woordenboek en stelt dat je of wel of niet commercieel bent. Iemand kan niet meer commercieel ingesteld zijn dan een ander blijkbaar. Maar goed zo'n discussie ontstaat natuurlijk nooit tussen 4, waarvan er in ieder geval 3 (de ander ken ik niet?) een heel eind richting het commerciële zitten. Gelukkig durven de discussieleiders op deze events nog wel kritische vragen te stellen. Nu nog echt durven doorvragen en een diversere (qua dit onderwerp) groep artiesten uitnodigen en je krijgt misschien ooit wel eens een echt interessante discussie.

Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Raven schreef:
WTF doet een "Murdaturk" daar? Defuck?

Hij is de hardstyle mc jwz.
Mister Fuck The System himself zelfs ;)
Lenny wrote:Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.
Oh shit gaat Lenny nou de discussie aan met Lyst...
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
ErikZ wrote: Mister Fuck The System himself zelfs ;)
Als dat al een richtlijn is om als expert bij die discussie te mogen plaatsnemen..
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Ik wacht tot Niels Geusebroek aanschuift om ons te vertellen wat Hardstyle precies is.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Lenny wrote: Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.
Hardtrance bedoel je denk ik.
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Raven wrote:Ik wacht tot Niels Geusebroek aanschuift om ons te vertellen wat Hardstyle precies is.
xd :lol:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
ErikZ wrote: Oh shit gaat Lenny nou de discussie aan met Lyst...
Lyst wrote:
:lol:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Parvuz wrote:Het enige goeie om te lezen is dat Coone geen bagger gaat releasen waar Steve Aoki mee aan komt zetten.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
iMark wrote:Headhunterz was vanavond op Slam FM. Niet veel gemeldt, behalve dat hij een minder jaar waarin hij 'verkeerde' mensen is tegen gekomen was tegen gekomen. Ook melde hij dat hij heel misschien een artiesten album gaat maken. Maar dat hebben we vaker gehoord.

En oja, hij rukt niet veel...
Hier terug te kijken. Vraag me af of ze expres een deadmau5 track onder het interview hebben gedaan haha :P

View on YouTube
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Hij zegt ook dat hij vind dat hij niet verdiend hoog te eindigen in de dj mag top 100, en daarom zichzelf niet gepromoot heeft.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
tijntjuh120 wrote:Hij zegt ook dat hij vindt dat hij niet verdient hoog te eindigen in de dj mag top 100, en daarom zichzelf niet gepromoot heeft.
Geloof je 't zelf... :P Door dit te zeggen is het toch weer een soort van zelfpromotie (mensen denken dan bijvoorbeeld ´ohja ik moet nog stemmen, dan stem ik wel op HHZ´). xd
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
HardstyleForEvah wrote:
tijntjuh120 wrote:Hij zegt ook dat hij vindt dat hij niet verdient hoog te eindigen in de dj mag top 100, en daarom zichzelf niet gepromoot heeft.
Geloof je 't zelf... :P Door dit te zeggen is het toch weer een soort van zelfpromotie (mensen denken dan bijvoorbeeld ´ohja ik moet nog stemmen, dan stem ik wel op HHZ´). xd
Vanavond wordt de lijst bekend gemaakt dus niet echt promotie ;)
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
iMark wrote:
HardstyleForEvah wrote:
Vanavond wordt de lijst bekend gemaakt dus niet echt promotie ;)
Klopt, maar dit heeft hij vaker gezegd, dus ook toen er nog wel veel gestemd werd. ;)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Nederlands grootste party-organisatie ID&T is nu voor 100% in Amerikaanse handen. Dat heeft Duncan Stutterheim vandaag bekend gemaakt op het Amsterdam Dance Event.

Stutterheim deed dit samen met Shelly Finkel, hoofd acquisitie bij het grote Amerikaanse entertainmentbedrijf SFX. ID&T is hiermee een beursgenoteerd bedrijf geworden, sinds vorige week staat SFX namelijk ingeschreven op de Nasdaq.
Eerder dit jaar werd 75% van ID&T (bekend van ondermeer dancefestivals Sensation, Mysteryland en Tomorrowland) al verkocht voor ongeveer 100 miljoen dollar. Nu schat de ID&T-baas zijn bedrijf op 130 miljoen dollar.

"Het wordt mijn eerste baan", liet Stutterheim weten. "Maar het wordt een mooie uitdaging, onze feesten zullen alleen maar groter en specialer worden."

Bron: Telegraaf
Goed voor de muziek!!
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Toch respect hoe ze dat opgebouwd hebben.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Raven wrote:
Nederlands grootste party-organisatie ID&T is nu voor 100% in Amerikaanse handen. Dat heeft Duncan Stutterheim vandaag bekend gemaakt op het Amsterdam Dance Event.

Stutterheim deed dit samen met Shelly Finkel, hoofd acquisitie bij het grote Amerikaanse entertainmentbedrijf SFX. ID&T is hiermee een beursgenoteerd bedrijf geworden, sinds vorige week staat SFX namelijk ingeschreven op de Nasdaq.
Eerder dit jaar werd 75% van ID&T (bekend van ondermeer dancefestivals Sensation, Mysteryland en Tomorrowland) al verkocht voor ongeveer 100 miljoen dollar. Nu schat de ID&T-baas zijn bedrijf op 130 miljoen dollar.

"Het wordt mijn eerste baan", liet Stutterheim weten. "Maar het wordt een mooie uitdaging, onze feesten zullen alleen maar groter en specialer worden."

Bron: Telegraaf
Goed voor de muziek!!
Ga lekker janken, ID&T is al jaren mega groot en wereldwijd aan het touren. Hier gaan we echt niet veel van merken in NL hoor. Zat er sws al aan te komen natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Aight wist niet dat HHZ de stem deed bij Rocket Power, vet dat ie het nog kan!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Lyst wrote:

View on YouTube

Zou de beste man er over liegen? ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik ken zijn oudere platen wel. Protect the innocent en dergelijke werden destijds toch meer als hardtrance gezien. Sowieso is dat verhaal op b2s niet echt overtuigend, want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lyst wrote:want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.
Geck-O houdt ook van de sound van DJ Hidden en Geck-O produceert zelf ook geen nummers zoals hij. Hoeft dus niet altijd te zijn toch? :D
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Headhunterz heeft vanavond tijdens 1-1 Now is the Time gedraaid, zou die hem dan eindelijk af hebben? :D
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Daveytl wrote:
Lyst wrote:want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.
Geck-O houdt ook van de sound van DJ Hidden en Geck-O produceert zelf ook geen nummers zoals hij. Hoeft dus niet altijd te zijn toch? :D
Hij maakt nog wel een paar Semiomime achtige tracks (meestal de free's als Geck-E), zal toch enige inspiratie in zitten :P
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Daveytl wrote:
Regain zijn smaak is ook 90/10 qua hardcore/hardstyle en die produced ook alleen hardstyle :P
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Misschien heeft hij in de studio nog wel wat hardstyle projectjes gemaakt maar nooit naar buiten gebracht, omdat hij het niet goed genoeg vond?