Ah gelukkig de toekomst van Hardstyle ligt in de handen van Coone. De voormalig jumpstyle producer die hardstyle ging maken op het moment dat de jumpstyle hype over was en bovendien kwalitatief echt heel sterk is.

En die discussie over commercieel is zo afgezaagd als het maar kan, iedereen weet heel goed waar het over gaat, maar men grijpt altijd terug naar de definitie in het woordenboek en stelt dat je of wel of niet commercieel bent. Iemand kan niet meer commercieel ingesteld zijn dan een ander blijkbaar. Maar goed zo'n discussie ontstaat natuurlijk nooit tussen 4, waarvan er in ieder geval 3 (de ander ken ik niet?) een heel eind richting het commerciële zitten. Gelukkig durven de discussieleiders op deze events nog wel kritische vragen te stellen. Nu nog echt durven doorvragen en een diversere (qua dit onderwerp) groep artiesten uitnodigen en je krijgt misschien ooit wel eens een echt interessante discussie.
Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.