Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1914, 1915, 1916, 1917, 1918, 1919, 1920 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:36 
 
Hardtraxx Addict

Raven schreef:
WTF doet een "Murdaturk" daar? Defuck?


Hij is de hardstyle mc jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ah gelukkig de toekomst van Hardstyle ligt in de handen van Coone. De voormalig jumpstyle producer die hardstyle ging maken op het moment dat de jumpstyle hype over was en bovendien kwalitatief echt heel sterk is. :thumbsup: En die discussie over commercieel is zo afgezaagd als het maar kan, iedereen weet heel goed waar het over gaat, maar men grijpt altijd terug naar de definitie in het woordenboek en stelt dat je of wel of niet commercieel bent. Iemand kan niet meer commercieel ingesteld zijn dan een ander blijkbaar. Maar goed zo'n discussie ontstaat natuurlijk nooit tussen 4, waarvan er in ieder geval 3 (de ander ken ik niet?) een heel eind richting het commerciële zitten. Gelukkig durven de discussieleiders op deze events nog wel kritische vragen te stellen. Nu nog echt durven doorvragen en een diversere (qua dit onderwerp) groep artiesten uitnodigen en je krijgt misschien ooit wel eens een echt interessante discussie.



Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Raven schreef:
WTF doet een "Murdaturk" daar? Defuck?


Hij is de hardstyle mc jwz.


Mister Fuck The System himself zelfs ;)

Lenny schreef:
Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.


Oh shit gaat Lenny nou de discussie aan met Lyst...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mister Fuck The System himself zelfs ;)

Als dat al een richtlijn is om als expert bij die discussie te mogen plaatsnemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht tot Niels Geusebroek aanschuift om ons te vertellen wat Hardstyle precies is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.

Hardtrance bedoel je denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ik wacht tot Niels Geusebroek aanschuift om ons te vertellen wat Hardstyle precies is.

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Oh shit gaat Lenny nou de discussie aan met Lyst...
Lyst schreef:
Lenny schreef:
Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.

Hardtrance bedoel je denk ik.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Het enige goeie om te lezen is dat Coone geen bagger gaat releasen waar Steve Aoki mee aan komt zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Headhunterz was vanavond op Slam FM. Niet veel gemeldt, behalve dat hij een minder jaar waarin hij 'verkeerde' mensen is tegen gekomen was tegen gekomen. Ook melde hij dat hij heel misschien een artiesten album gaat maken. Maar dat hebben we vaker gehoord.

En oja, hij rukt niet veel...


Hier terug te kijken. Vraag me af of ze expres een deadmau5 track onder het interview hebben gedaan haha :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:34 
 
Hardtraxx Elite

Hij zegt ook dat hij vind dat hij niet verdiend hoog te eindigen in de dj mag top 100, en daarom zichzelf niet gepromoot heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Hij zegt ook dat hij vindt dat hij niet verdient hoog te eindigen in de dj mag top 100, en daarom zichzelf niet gepromoot heeft.


Geloof je 't zelf... :P Door dit te zeggen is het toch weer een soort van zelfpromotie (mensen denken dan bijvoorbeeld ´ohja ik moet nog stemmen, dan stem ik wel op HHZ´). xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
tijntjuh120 schreef:
Hij zegt ook dat hij vindt dat hij niet verdient hoog te eindigen in de dj mag top 100, en daarom zichzelf niet gepromoot heeft.


Geloof je 't zelf... :P Door dit te zeggen is het toch weer een soort van zelfpromotie (mensen denken dan bijvoorbeeld ´ohja ik moet nog stemmen, dan stem ik wel op HHZ´). xd


Vanavond wordt de lijst bekend gemaakt dus niet echt promotie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
HardstyleForEvah schreef:
tijntjuh120 schreef:
Hij zegt ook dat hij vindt dat hij niet verdient hoog te eindigen in de dj mag top 100, en daarom zichzelf niet gepromoot heeft.


Geloof je 't zelf... :P Door dit te zeggen is het toch weer een soort van zelfpromotie (mensen denken dan bijvoorbeeld ´ohja ik moet nog stemmen, dan stem ik wel op HHZ´). xd


Vanavond wordt de lijst bekend gemaakt dus niet echt promotie ;)


Klopt, maar dit heeft hij vaker gezegd, dus ook toen er nog wel veel gestemd werd. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Nederlands grootste party-organisatie ID&T is nu voor 100% in Amerikaanse handen. Dat heeft Duncan Stutterheim vandaag bekend gemaakt op het Amsterdam Dance Event.

Stutterheim deed dit samen met Shelly Finkel, hoofd acquisitie bij het grote Amerikaanse entertainmentbedrijf SFX. ID&T is hiermee een beursgenoteerd bedrijf geworden, sinds vorige week staat SFX namelijk ingeschreven op de Nasdaq.
Eerder dit jaar werd 75% van ID&T (bekend van ondermeer dancefestivals Sensation, Mysteryland en Tomorrowland) al verkocht voor ongeveer 100 miljoen dollar. Nu schat de ID&T-baas zijn bedrijf op 130 miljoen dollar.

"Het wordt mijn eerste baan", liet Stutterheim weten. "Maar het wordt een mooie uitdaging, onze feesten zullen alleen maar groter en specialer worden."

Bron: Telegraaf


Goed voor de muziek!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch respect hoe ze dat opgebouwd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Citaat:
Nederlands grootste party-organisatie ID&T is nu voor 100% in Amerikaanse handen. Dat heeft Duncan Stutterheim vandaag bekend gemaakt op het Amsterdam Dance Event.

Stutterheim deed dit samen met Shelly Finkel, hoofd acquisitie bij het grote Amerikaanse entertainmentbedrijf SFX. ID&T is hiermee een beursgenoteerd bedrijf geworden, sinds vorige week staat SFX namelijk ingeschreven op de Nasdaq.
Eerder dit jaar werd 75% van ID&T (bekend van ondermeer dancefestivals Sensation, Mysteryland en Tomorrowland) al verkocht voor ongeveer 100 miljoen dollar. Nu schat de ID&T-baas zijn bedrijf op 130 miljoen dollar.

"Het wordt mijn eerste baan", liet Stutterheim weten. "Maar het wordt een mooie uitdaging, onze feesten zullen alleen maar groter en specialer worden."

Bron: Telegraaf


Goed voor de muziek!!

Ga lekker janken, ID&T is al jaren mega groot en wereldwijd aan het touren. Hier gaan we echt niet veel van merken in NL hoor. Zat er sws al aan te komen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aight wist niet dat HHZ de stem deed bij Rocket Power, vet dat ie het nog kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Lenny schreef:
Coone produceerde eerst hardstyle, toen jump en nu weer hardstyle.

Hardtrance bedoel je denk ik.



http://youtu.be/vTznylupMq4?t=2m45s

Zou de beste man er over liegen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 18:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ken zijn oudere platen wel. Protect the innocent en dergelijke werden destijds toch meer als hardtrance gezien. Sowieso is dat verhaal op b2s niet echt overtuigend, want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.

Geck-O houdt ook van de sound van DJ Hidden en Geck-O produceert zelf ook geen nummers zoals hij. Hoeft dus niet altijd te zijn toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz heeft vanavond tijdens 1-1 Now is the Time gedraaid, zou die hem dan eindelijk af hebben? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.

Geck-O houdt ook van de sound van DJ Hidden en Geck-O produceert zelf ook geen nummers zoals hij. Hoeft dus niet altijd te zijn toch? :D

Hij maakt nog wel een paar Semiomime achtige tracks (meestal de free's als Geck-E), zal toch enige inspiratie in zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Lyst schreef:
want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.

Geck-O houdt ook van de sound van DJ Hidden en Geck-O produceert zelf ook geen nummers zoals hij. Hoeft dus niet altijd te zijn toch? :D

Regain zijn smaak is ook 90/10 qua hardcore/hardstyle en die produced ook alleen hardstyle :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 11:13 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
want als ie al die jaren verliefd was op de hardstyle sound had ie in de tussentijd ook wel meer hardstyle gemaakt.


Misschien heeft hij in de studio nog wel wat hardstyle projectjes gemaakt maar nooit naar buiten gebracht, omdat hij het niet goed genoeg vond?
Vorige  1 ... 1914, 1915, 1916, 1917, 1918, 1919, 1920 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen