Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1913, 1914, 1915, 1916, 1917, 1918, 1919 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Engage is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Lijkt erop dat we een collab van TNT & Zatox gaan krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 22:26 
 
Hardtraxxer

Denk dat je er van uit kan gaan dat lolo en harderstate gewoon verder gaan. Zie een stukje uit de chat hier onder (@fred is een mod)

[21:42] <NeoFlaMeR> harder expires 12-28 lolo expires 2014-1-29 at least
[21:44] <@fred-> i know
[21:44] <@fred-> im not worried about the domains
[21:44] <@fred-> server is the question
[21:45] <@fred-> anyway it all feels sort of pointless without atom
[21:45] <@fred-> i dont know what he would have wanted to do with the sites
[21:54] <Rocko> tough call for sure
[21:55] <Haz> good shout anyway fred-
[21:55] <Haz> i agree
[21:55] <Matthew> there is no right or wrong answer
[21:57] <Haz> its weird with him still in this chat
[21:57] <Rocko> true that. in addition, it would be really selfish for everybody to just demand the site to continue going.
[21:58] <Rocko> there has to staff who do those countless hours behind the scenes
[21:59] <Rocko> its a really tough situation and people need a break
[22:19] <@fred-> there we go
[22:19] <@fred-> lolo backed up
[22:19] <@fred-> at least the files
[22:19] <@fred-> except the free tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 09:56 
 
Hardtraxx Addict

Atom z'n naam heeft verandert in Unborn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 11:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Videoclip van Atmozfears & Energyzed - Rapture is uitgesteld naar 24/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Atom z'n naam heeft verandert in Unborn.

Hij treedt sindsdien ook op verkleed als een Foetus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:24 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Elite

Raven schreef:
Calmdowner schreef:
Atom z'n naam heeft verandert in Unborn.

Hij treedt sindsdien ook op verkleed als een Foetus

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Endymion gaat een collab maken met Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op niet weer lunchtrommel-punches
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Hopen op niet weer lunchtrommel-punches

Zal wel komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz was vanavond op Slam FM. Niet veel gemeldt, behalve dat hij een minder jaar waarin hij 'verkeerde' mensen is tegen gekomen was tegen gekomen. Ook melde hij dat hij heel misschien een artiesten album gaat maken. Maar dat hebben we vaker gehoord.

En oja, hij rukt niet veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Headhunterz was vanavond op Slam FM. Niet veel gemeldt, behalve dat hij een minder jaar waarin hij 'verkeerde' mensen is tegen gekomen was tegen gekomen. Ook melde hij dat hij heel misschien een artiesten album gaat maken. Maar dat hebben we vaker gehoord.

En oja, hij rukt niet veel...


Verkeerde mensen :lol:
Ben dan toch wel benieuwd wat hij daarmee bedoelde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 00:11 
 
Hardtraxxer

Vraagje, weet niet zeker of dit het juiste topic is. Maar in hoeverre zijn artiesten afhankelijk van Facebook likes en dat soort grappen?

In t q-base weekend, preparty gehouden op klein vink waar basschaserz kwam draaien. Die vroeg aan iedereen of ze m wilde liken op Facebook. Want hoe meer likes, hoe meer boekingen. Dus vroeg ik me af, in hoeverre kijken organisaties daar naar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 03:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaco0 schreef:
Vraagje, weet niet zeker of dit het juiste topic is. Maar in hoeverre zijn artiesten afhankelijk van Facebook likes en dat soort grappen?

In t q-base weekend, preparty gehouden op klein vink waar basschaserz kwam draaien. Die vroeg aan iedereen of ze m wilde liken op Facebook. Want hoe meer likes, hoe meer boekingen. Dus vroeg ik me af, in hoeverre kijken organisaties daar naar?

ik denk niet heel veel, kijk naar de likes van Main Concern, die stonden in de loudness area afgelopen Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 10:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Volgens mij juist wel veel, vooral voor de kleinere boekingen tussendoor. Op een festival als Decibel kun je gerust wat onbekendere acts boeken, er is genoeg aanbod, maar op een kleiner feest moet je met je line-up toch wel genoeg mensen trekken om break-even te draaien, zeker met de overkill aan hardstyle feestjes. En aangezien de gemiddelde clubeigenaar geen hardstyle expert is kijken ze o.a. naar Facebook likes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 11:37 
 
Hardtraxxer

verslag van HDE: Blurring the lines

http://www.clublifemagazine.nl/ade/hard-dance-event-blurring-the-lines/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoorde dat frontliner een provocerende post had geplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 11:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ah gelukkig de toekomst van Hardstyle ligt in de handen van Coone. De voormalig jumpstyle producer die hardstyle ging maken op het moment dat de jumpstyle hype over was en bovendien kwalitatief echt heel sterk is. :thumbsup: En die discussie over commercieel is zo afgezaagd als het maar kan, iedereen weet heel goed waar het over gaat, maar men grijpt altijd terug naar de definitie in het woordenboek en stelt dat je of wel of niet commercieel bent. Iemand kan niet meer commercieel ingesteld zijn dan een ander blijkbaar. Maar goed zo'n discussie ontstaat natuurlijk nooit tussen 4, waarvan er in ieder geval 3 (de ander ken ik niet?) een heel eind richting het commerciƫle zitten. Gelukkig durven de discussieleiders op deze events nog wel kritische vragen te stellen. Nu nog echt durven doorvragen en een diversere (qua dit onderwerp) groep artiesten uitnodigen en je krijgt misschien ooit wel eens een echt interessante discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het wel met Lyst eens. Niet bepaald interessant om het op deze manier te doen. Het enige goeie om te lezen is dat Coone geen bagger gaat releasen waar Steve Aoki mee aan komt zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die laatste alinea.....
dan moet ik meteen denken aan de tracks die Boaz van de Beats en Yellow Claw de laatste tijd releasen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:09 
 
Hardtraxx Elite

Kansloos om een discussie met Boaz vd Beatz, Murda Turk, Yellow Claw en Coone aan te gaan over commercialiteit. Wel leuk dat ze een poging doen om dat onderwerp aan te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict

DJ Isaac @ Hard With Style Presents Headhunterz vanavond live wordt uigezonden op http://www.be-at.tv/brands/beat-club/ha ... z/dj-isaac.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF doet een "Murdaturk" daar? Defuck?
Vorige  1 ... 1913, 1914, 1915, 1916, 1917, 1918, 1919 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen