Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1915, 1916, 1917, 1918, 1919, 1920, 1921 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 11:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja misschien maakte z'n moeder wel de jumpstyle en zat hij 24 uur per dag in de studio voor zichzelf hardstyle te maken. Ik zeg dat het verhaal niet echt overtuigend is, niet dat het er helemaal niets van waar kan zijn. Bovendien als Regain nu zou zeggen dat ie alleen nog maar Hardcore gaat maken en dat hij klaar is met Hardstyle en eigenlijk altijd Hardcore al heel vet vond, dan vind ik dat net zo'n vreemd verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om deze discussie maar eens te onderbreken: Headhunterz & Isaac in de one to one staan al online.
http://www.be-at.tv/brands/beat-club/ha ... eadhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus er waren vorig jaar ongeveer 18.000 bezoekers, en nu wordt de maximum capaciteit verhoogd van 25.000 naar 30.000? vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dus er waren vorig jaar ongeveer 18.000 bezoekers, en nu wordt de maximum capaciteit verhoogd van 25.000 naar 30.000? vreemd.


Zoiets groeit natuurlijk ieder jaar lijkt mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Dirty Workz schreef:
Who wants some Audiofreq - #AUDIOCEPTION previews!?
As of today (19:00h GMT +1), we'll provide you with a daily update!


--

Juized ‏@Juized
Citaat:
As some of you may have noticed, I've been doing a collab with Thera... Aaaaand it's a wrap! :D #raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Bullshit. Wordt over een uur pas bekend gemaakt. Er is nog nooit een kloppende lijst bekend gemaakt voor de uitreiking, dus nu ook wrs niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me ook sterk dat NC bijna 40 plaatsen gezakt is. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:09 
 
Hardtraxxer

De bekendmaking en het Amsterdam Music Festival (Met HHZ) wordt live uitgezonden op Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=6RtgGq02pRM
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:11 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Bullshit. Wordt over een uur pas bekend gemaakt. Er is nog nooit een kloppende lijst bekend gemaakt voor de uitreiking, dus nu ook wrs niet.


Dannic is toch echt op 74 binnengekomen hoor. Die heeft hardwell getweet. De top 3 is ook al een tijdje bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:39 
 
Hardtraxxer

Klopt hoor... :) vanaf plaats 39 wordt live uitgezonden (YouTube)...
http://www.youredm.com/2013/10/19/dj-ma ... ated-live/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, ik hoorde daar net HEEEE-HOOOO, en het lijkt me toch in Amsterdam, dat evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die lijst lijkt wel te kloppen ja. Op twitter https://twitter.com/DJmag van DJmag worden ze nu bekend gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zo... Noisecontrollers van 27 naar 66 :lol:
En Zatox ook zwaar gezakt van 36 vorig jaar xd

Edit, iedereen is ziek gezakt, haha. Allemaal promotie en dan dik zakken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk, Animals maken en op 40 binnenkomen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Zo... Noisecontrollers van 27 naar 66 :lol:
En Zatox ook zwaar gezakt van 36 vorig jaar xd

Edit, iedereen is ziek gezakt, haha. Allemaal promotie en dan dik zakken. :P

Stiekem heeft iedereen toch op HHZ gestemd. xd En nu staat ie bovenaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

DJmag ‏@DJmag
Citaat:
.@GunzForHire are a new entry at 63 #Top100DJs

Wat? Nieuw? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
DJmag ‏@DJmag
Citaat:
.@GunzForHire are a new entry at 63 #Top100DJs

Wat? Nieuw? :lol:

Het is blijkbaar de eerste keer dat ze in de DJMag top 100 staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Qlown schreef:
DJmag ‏@DJmag
Citaat:
.@GunzForHire are a new entry at 63 #Top100DJs

Wat? Nieuw? :lol:

Het is blijkbaar de eerste keer dat ze in de DJMag top 100 staan.


Vorig jaar 114 dus nieuw in de lijst ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:04 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Qlown schreef:
DJmag ‏@DJmag
Citaat:
.@GunzForHire are a new entry at 63 #Top100DJs

Wat? Nieuw? :lol:

Het is blijkbaar de eerste keer dat ze in de DJMag top 100 staan.


vorig jaar stonden ze net buiten de 100 volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht HHZ ergens tussen 10 en 20. Het is gewoon te druk met goede house djs in de top 10 denk ik haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:08 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Ik verwacht HHZ ergens tussen 10 en 20. Het is gewoon te druk met goede house djs in de top 10 denk ik haha


23
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner op 37???
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hethantarz op 23
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk om te zien dat enkel Frontliner, Gunz 4 Hire, Wasted Penguinz, Da Tweekaz en Adaro gestegen zijn en de grote 3 niet. Headhunterz is naar Ultra gegaan, Noisecontrollers naar Protocol, Wildstylez een internationale hit en toch is het ze niet gelukt om te stijgen.

Maar sowieso erg gaaf dat Adaro de top 100 in is gegaan. En dat is niet vanwege zijn produceer skills maar vanwege zijn dj kwaliteiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Leuk om te zien dat enkel Frontliner, Gunz 4 Hire, Wasted Penguinz, Da Tweekaz en Adaro gestegen zijn en de grote 3 niet. Headhunterz is naar Ultra gegaan, Noisecontrollers naar Protocol, Wildstylez een internationale hit en toch is het ze niet gelukt om te stijgen.

Maar sowieso erg gaaf dat Adaro de top 100 in is gegaan. En dat is niet vanwege zijn produceer skills maar vanwege zijn dj kwaliteiten!


Noisecontrollers en Headhunterz hebben 0,0 reclame gemaakt, logisch dat die dan zijn gezakt. Hardwell nieuwe nr 1, vind het wel terecht. Wat vernieuwends :D
Vorige  1 ... 1915, 1916, 1917, 1918, 1919, 1920, 1921 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen