iMark schreef:
Leuk om te zien dat enkel Frontliner, Gunz 4 Hire, Wasted Penguinz, Da Tweekaz en Adaro gestegen zijn en de grote 3 niet. Headhunterz is naar Ultra gegaan, Noisecontrollers naar Protocol, Wildstylez een internationale hit en toch is het ze niet gelukt om te stijgen.
Maar sowieso erg gaaf dat Adaro de top 100 in is gegaan. En dat is niet vanwege zijn produceer skills maar vanwege zijn dj kwaliteiten!
Noisecontrollers en Headhunterz hebben 0,0 reclame gemaakt, logisch dat die dan zijn gezakt. Hardwell nieuwe nr 1, vind het wel terecht. Wat vernieuwends
