Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

HHZ gaat opzich qua vocalisten lekker, Krewella, Brights Lights en ook in de studio gezeten met Mr. Probs

Moet wel wat goeds uitkomen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Headhunterz:
Citaat:
What an amazing writing session with @brightlights333 yesterday. Can't wait to finish this track


Dat is dus waarschijnlijk die TBA.


Was te verwachten, hij fapte zó erg op de tekst van Never Say Goodbye (ik vind het maar cliché , maar wie ben ik).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
3 OCTOBER 2013

Heb je geen kaartje kunnen bemachtigen voor X-Qlusive Holland? Bouw dan je eigen feestje en luister live mee op Q-dance Radio.

Dit zijn de artiesten die ja langs kan horen komen:

22:30 - 00:00 | Audiotricz
00:00 - 01:00 | The Pitcher
01:00 - 02:00 | Bass Modulators
02:00 - 02:30 | Pavo (Zaal 2)
02:30 - 03:00 | Emperador (Zaal 2)
03:00 - 04:00 | Frontliner
04:00 - 05:00 | The Prophet & The Anarchist
05:00 - 06:00 | Alpha2
06:00 - 07:00 | B-Front & Jack of Sound
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
HARD with STYLE 26 will be available tomorrow at 15.00 (CEST). #HWS #HWS26


Zijn facebook ^ https://www.facebook.com/djheadhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 19:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat is die ruis in dat interview vervelend :/

Interview zelf is wel aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 20:38 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
As you might have seen, i finished one track which is called Deetox - Playtime. Currently i'm working on a second Solo, and next week Warface will join me again in the studio to finish the collaboration we started a while ago!

And as you might have seen on my social media i'm also working on another collab for a while with ..... ( TBA )

My goal is to finish all the projects before the end of October, I will keep you updated!!


Nog een collab met Warface :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Er is toch maar een collab tussen hen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 21:48 
 

Q-Dance schreef:
DJ Lady Dana mixte de eerste Qlimax CD in 2001, en maakte daarmee een regelrechte hardstyle klassieker. Luister hem nu op Soundcloud:


Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Deetox schreef:
As you might have seen, i finished one track which is called Deetox - Playtime. Currently i'm working on a second Solo, and next week Warface will join me again in the studio to finish the collaboration we started a while ago!

And as you might have seen on my social media i'm also working on another collab for a while with ..... ( TBA )

My goal is to finish all the projects before the end of October, I will keep you updated!!


Nog een collab met Warface :woot:

We gaan onze collab afmaken, niet nog 1 beginnen :P ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:13 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
mrbubble456 schreef:
Deetox schreef:
As you might have seen, i finished one track which is called Deetox - Playtime. Currently i'm working on a second Solo, and next week Warface will join me again in the studio to finish the collaboration we started a while ago!

And as you might have seen on my social media i'm also working on another collab for a while with ..... ( TBA )

My goal is to finish all the projects before the end of October, I will keep you updated!!


Nog een collab met Warface :woot:

We gaan onze collab afmaken, niet nog 1 beginnen :P ^^

misschien later toch? komen deze 3 dan in 1 EP? heb er nu al zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 23:59 
 
Hardtraxxer

Leuk interview met D-Block & S-Te-Fan, aardige gasten lijken het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 00:02 
 
Hardtraxxer

Code White schreef:
Leuk interview met D-Block & S-Te-Fan, aardige gasten lijken het.

ik heb een keer gehoord van iemand dat ze dat totaal niet zijn, weet ook nie precies hoe dat zit, misschien trof hij ze wel aan in een slecht humeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 00:04 
 

Syztrax schreef:
Code White schreef:
Leuk interview met D-Block & S-Te-Fan, aardige gasten lijken het.

ik heb een keer gehoord van iemand dat ze dat totaal niet zijn, weet ook nie precies hoe dat zit, misschien trof hij ze wel aan in een slecht humeur


Ik zou iig niet tegen zo veel aandacht kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 08:53 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
mrbubble456 schreef:
Deetox schreef:
As you might have seen, i finished one track which is called Deetox - Playtime. Currently i'm working on a second Solo, and next week Warface will join me again in the studio to finish the collaboration we started a while ago!

And as you might have seen on my social media i'm also working on another collab for a while with ..... ( TBA )

My goal is to finish all the projects before the end of October, I will keep you updated!!


Nog een collab met Warface :woot:

We gaan onze collab afmaken, niet nog 1 beginnen :P ^^

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bron? xd Dat is Deetox zelf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Bron? xd Dat is Deetox zelf :P

Moeite om grappen in te zien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:26 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Leonidas schreef:
Bron? xd Dat is Deetox zelf :P

Moeite om grappen in te zien? :P

bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
wootum schreef:
Leonidas schreef:
Bron? xd Dat is Deetox zelf :P

Moeite om grappen in te zien? :P

bron?


De 'grap' is al over, verder vond ik de 'grap' van TECHNOBOYYNWA ook niet bepaald leuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:04 
 

Syztrax schreef:
Code White schreef:
Leuk interview met D-Block & S-Te-Fan, aardige gasten lijken het.

ik heb een keer gehoord van iemand dat ze dat totaal niet zijn, weet ook nie precies hoe dat zit, misschien trof hij ze wel aan in een slecht humeur


Zijn hele aardige gasten :thumbsup: op decibel 2010 iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Leonidas schreef:
Bron? xd Dat is Deetox zelf :P

Moeite om grappen in te zien? :P

Was wel een erg leuke grap zeg... En je hebt altijd figuren op die het serieus menen. Ach ja dat is het lot van geschreven tekst, je kan moeilijker zien of het serieus of als grap bedoelt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:06 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Syztrax schreef:
Code White schreef:
Leuk interview met D-Block & S-Te-Fan, aardige gasten lijken het.

ik heb een keer gehoord van iemand dat ze dat totaal niet zijn, weet ook nie precies hoe dat zit, misschien trof hij ze wel aan in een slecht humeur


Zijn hele aardige gasten :thumbsup: op decibel 2010 iig

ik ken degene die dat zij ook niet echt, hij zei dat hij t wel goed kon vinden met tatanka
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
wootum schreef:
Leonidas schreef:
Bron? xd Dat is Deetox zelf :P

Moeite om grappen in te zien? :P

Was wel een erg leuke grap zeg... En je hebt altijd figuren op die het serieus menen. Ach ja dat is het lot van geschreven tekst, je kan moeilijker zien of het serieus of als grap bedoelt is.

Tuurlijk was het een leuke grap.

Jij vindt het gewoon niet leuk omdat je er met beide benen in tuint :D
Vorige  1 ... 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen