Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1905, 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Meneer heeft wel tijd voor deze maloten maar niet voor Adaro en Geck-o?


De kans is groter dat hij met Flosstradamus op de radio komt dan met Adaro/Geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 23:59 
 
Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
Meneer heeft wel tijd voor deze maloten maar niet voor Adaro en Geck-o?

Ja wat een drama die hhz, klote popi jopi gedrag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje moeilijk om een collab met Adaro of Geck-o te doen als je in de VS zit, niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 07:49 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Beetje moeilijk om een collab met Adaro of Geck-o te doen als je in de VS zit, niet? :P


Zijn studio staat toch in Nederland? Zoveel boekingen in Nederland heeft hij niet meer, dus tijd zat om te produceren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hij is nu in de VS, aan het touren zelfs als ik het me niet vergis. Dan komt hij niet zo vaak in z'n eigen studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:25 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Leonidas schreef:
Meneer heeft wel tijd voor deze maloten maar niet voor Adaro en Geck-o?


De kans is groter dat hij met Flosstradamus op de radio komt dan met Adaro/Geck-o.

Hou nou eens op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol dat is gewoon bittere realiteit. Eerst die mannetjes afzeiken, en aankondigen een collab met Adaro en Geck-o te doen. Daar geen tijd voor hebben. En nu opeens met Flos in de studio zitten. Gevalletje hypocrisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Lol dat is gewoon bittere realiteit. Eerst die mannetjes afzeiken, en aankondigen een collab met Adaro en Geck-o te doen. Daar geen tijd voor hebben. En nu opeens met Flos in de studio zitten. Gevalletje hypocrisie.


Volgens mij heeft Headhunterz hun nooit afgezeken. Als ik me goed kan herinneren vond hij het juist vet wat ze maakten. Correct me if i'm wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij vond ie het oncollegiaal wat ze deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hier kan je het gebeuren Showtek/Hardstyle vs. Flosstradamus teruglezen:
http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem ... owtek.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:03 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Volgens mij vond ie het oncollegiaal wat ze deden.

Hhz vond wel oké omdat Hardstyle dan nog bekender werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
Leonidas schreef:
Volgens mij vond ie het oncollegiaal wat ze deden.

Hhz vond wel oké omdat Hardstyle dan nog bekender werd.

Ja en ook:
Citaat:
Dear Flosstradamus, next time you sample hardstyle, can you please give us some credits? Thanks

Dus dat is oncollegiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:14 
 
Hardtraxxer

Ja vind je het gek? Zie je hoe Showtek door loopt te drammen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Citaat:
Dear Flosstradamus, next time you sample hardstyle, can you please give us some credits? Thanks

Dus dat is oncollegiaal.


Dat is iets anders dan afzeiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Maar he, dit betekend niet dat er een track gemaakt wordt met floss. Hhz heeft ook een studio session gehad met Nicky Romero en Geck-o. Gewoon wat uitproberen en inspiratie opdoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Leonidas schreef:
Citaat:
Dear Flosstradamus, next time you sample hardstyle, can you please give us some credits? Thanks

Dus dat is oncollegiaal.


Dat is iets anders dan afzeiken

Ja oke, maar ik zei daarna ook oncollegiaal. Daar doelde ging hij op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 12:20 
 
Hardtraxxer

Misschien heeft Flos wel een doosje Mercí deze kant op gestuurd. Weet jij veel? En wat boeit het in hemelsnaam?

Zullen we weer wistjedatjes posten voordat er een mod tussen komt en met waarschuwingen gaat gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox gaat geen remix maken van Calvin Harris - Eat Sleep Rave Repeat, aangezien hij dat wel van plan was.

Citaat:
Zatox ‏@DJZatox 13m

RT @UnnaturalSource: @DJZatox Get your fucking hands of that track!!! You dont deserve it to remix He's tracks! True !! So i don't do that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is nog eens goed nieuws, maar het zal niet lang duren voordat een andere hardstyle retard een bootleg ervan maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 13:47 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Citaat:
He's tracks He's tracks He's tracks He's tracks

Ik heb binnensmonds gekotst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Prime Suspects [Official]
Citaat:
Prime Suspects - Chosen
Prime Suspects - End Game

Who wants some previews ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Prime Suspects [Official]
Citaat:
Prime Suspects - Chosen
Prime Suspects - End Game

Who wants some previews ???

Hopelijk net zulke stukjes als Bringing it Loud bij 2:40. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Zatox gaat geen remix maken van Calvin Harris - Eat Sleep Rave Repeat, aangezien hij dat wel van plan was.

Citaat:
Zatox ‏@DJZatox 13m

RT @UnnaturalSource: @DJZatox Get your fucking hands of that track!!! You dont deserve it to remix He's tracks! True !! So i don't do that!

1 van de gebroeders Cocke was weer eens gefrustreerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TechnoboyYNWA schreef:
iMark schreef:
Citaat:
He's tracks He's tracks He's tracks He's tracks

Ik heb binnensmonds gekotst.


:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz:
Citaat:
What an amazing writing session with @brightlights333 yesterday. Can't wait to finish this track


Dat is dus waarschijnlijk die TBA.
Vorige  1 ... 1905, 1906, 1907, 1908, 1909, 1910, 1911 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen