De kans is groter dat hij met Flosstradamus op de radio komt dan met Adaro/Geck-o.wrote:Meneer heeft wel tijd voor deze maloten maar niet voor Adaro en Geck-o?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ja wat een drama die hhz, klote popi jopi gedrag..wrote:Meneer heeft wel tijd voor deze maloten maar niet voor Adaro en Geck-o?
Beetje moeilijk om een collab met Adaro of Geck-o te doen als je in de VS zit, niet? 
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Zijn studio staat toch in Nederland? Zoveel boekingen in Nederland heeft hij niet meer, dus tijd zat om te produceren...wrote:Beetje moeilijk om een collab met Adaro of Geck-o te doen als je in de VS zit, niet?
Maar hij is nu in de VS, aan het touren zelfs als ik het me niet vergis. Dan komt hij niet zo vaak in z'n eigen studio
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Hou nou eens op man.wrote:De kans is groter dat hij met Flosstradamus op de radio komt dan met Adaro/Geck-o.wrote:Meneer heeft wel tijd voor deze maloten maar niet voor Adaro en Geck-o?
Lol dat is gewoon bittere realiteit. Eerst die mannetjes afzeiken, en aankondigen een collab met Adaro en Geck-o te doen. Daar geen tijd voor hebben. En nu opeens met Flos in de studio zitten. Gevalletje hypocrisie.
Volgens mij heeft Headhunterz hun nooit afgezeken. Als ik me goed kan herinneren vond hij het juist vet wat ze maakten. Correct me if i'm wrong.wrote:Lol dat is gewoon bittere realiteit. Eerst die mannetjes afzeiken, en aankondigen een collab met Adaro en Geck-o te doen. Daar geen tijd voor hebben. En nu opeens met Flos in de studio zitten. Gevalletje hypocrisie.
Volgens mij vond ie het oncollegiaal wat ze deden.
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Hier kan je het gebeuren Showtek/Hardstyle vs. Flosstradamus teruglezen:
http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem ... owtek.html
http://www.djbroadcast.nl/news/newsitem ... owtek.html
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
Hhz vond wel oké omdat Hardstyle dan nog bekender werd.wrote:Volgens mij vond ie het oncollegiaal wat ze deden.
Ja en ook:wrote:Hhz vond wel oké omdat Hardstyle dan nog bekender werd.wrote:Volgens mij vond ie het oncollegiaal wat ze deden.
Dus dat is oncollegiaal.Dear Flosstradamus, next time you sample hardstyle, can you please give us some credits? Thanks
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
Ja vind je het gek? Zie je hoe Showtek door loopt te drammen?
Dat is iets anders dan afzeikenwrote:Dus dat is oncollegiaal.Dear Flosstradamus, next time you sample hardstyle, can you please give us some credits? Thanks
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Maar he, dit betekend niet dat er een track gemaakt wordt met floss. Hhz heeft ook een studio session gehad met Nicky Romero en Geck-o. Gewoon wat uitproberen en inspiratie opdoen.
Ja oke, maar ik zei daarna ook oncollegiaal. Daar doelde ging hij op in.wrote:Dat is iets anders dan afzeikenwrote:Dus dat is oncollegiaal.Dear Flosstradamus, next time you sample hardstyle, can you please give us some credits? Thanks
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
Misschien heeft Flos wel een doosje Mercí deze kant op gestuurd. Weet jij veel? En wat boeit het in hemelsnaam?
Zullen we weer wistjedatjes posten voordat er een mod tussen komt en met waarschuwingen gaat gooien?
Zullen we weer wistjedatjes posten voordat er een mod tussen komt en met waarschuwingen gaat gooien?
-
IHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Zatox gaat geen remix maken van Calvin Harris - Eat Sleep Rave Repeat, aangezien hij dat wel van plan was.
Zatox @DJZatox 13m
RT @UnnaturalSource: @DJZatox Get your fucking hands of that track!!! You dont deserve it to remix He's tracks! True !! So i don't do that!
Dat is nog eens goed nieuws, maar het zal niet lang duren voordat een andere hardstyle retard een bootleg ervan maakt.
-
THardtraxxer
- last seen Oct 2013
wrote:He's tracks He's tracks He's tracks He's tracks
Ik heb binnensmonds gekotst.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Prime Suspects [Official]
Prime Suspects - Chosen
Prime Suspects - End Game
Who wants some previews ???
Hopelijk net zulke stukjes als Bringing it Loud bij 2:40.wrote:Prime Suspects [Official]Prime Suspects - Chosen
Prime Suspects - End Game
Who wants some previews ???
1 van de gebroeders Cocke was weer eens gefrustreerdwrote:Zatox gaat geen remix maken van Calvin Harris - Eat Sleep Rave Repeat, aangezien hij dat wel van plan was.
Zatox @DJZatox 13m
RT @UnnaturalSource: @DJZatox Get your fucking hands of that track!!! You dont deserve it to remix He's tracks! True !! So i don't do that!
wrote:wrote:He's tracks He's tracks He's tracks He's tracks
Ik heb binnensmonds gekotst.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Headhunterz:
Dat is dus waarschijnlijk die TBA.What an amazing writing session with @brightlights333 yesterday. Can't wait to finish this track