Audiofreq's bootleg van Major Lazer wordt gratis released bij 55555 likes op Facebook.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Jack of Sound en Frequencerz hebben allebei op hun profiel iets over een kleine verassing. De collab die ze samen maakten is in ieder geval af. Het lijkt me dat ze die niet meteen weggeven, maar goed.
View on YouTubewrote:Jack of Sound en Frequencerz hebben allebei op hun profiel iets over een kleine verassing. De collab die ze samen maakten is in ieder geval af. Het lijkt me dat ze die niet meteen weggeven, maar goed.
Gvd krijg 't nie voor elkaar met de link
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Oeps.. Niet goed gelezenwrote:We gaan onze collab afmaken, niet nog 1 beginnenwrote:Nog een collab met Warfacewrote:As you might have seen, i finished one track which is called Deetox - Playtime. Currently i'm working on a second Solo, and next week Warface will join me again in the studio to finish the collaboration we started a while ago!
And as you might have seen on my social media i'm also working on another collab for a while with ..... ( TBA )
My goal is to finish all the projects before the end of October, I will keep you updated!!![]()
View on YouTubewrote:View on YouTubewrote:Jack of Sound en Frequencerz hebben allebei op hun profiel iets over een kleine verassing. De collab die ze samen maakten is in ieder geval af. Het lijkt me dat ze die niet meteen weggeven, maar goed.
Gvd krijg 't nie voor elkaar met de link
's' bij https weg en alles achter de video-alias weg
Dju had alles al geprobeerd, behalve datwrote: 's' bij https weg
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Ik vond het een almachtige grap anders.wrote:De 'grap' is al over, verder vond ik de 'grap' van TECHNOBOYYNWA ook niet bepaald leukwrote:bron?wrote:Moeite om grappen in te zien?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Crypsis:
Ladies and Gentlemen,
We present to you, the future!
Here, Radical Redemption and I, will build our new studio!!! — met Radical Redemption.
wrote:Crypsis:Ladies and Gentlemen,
We present to you, the future!
Here, Radical Redemption and I, will build our new studio!!! — met Radical Redemption.

Zijn wel chille gasten, bij Madnezz even mee staan buurten en er zit totaal geen arrogantie of wat dan ook in. Net als de meeste dj's wel !wrote:Leuk interview met D-Block & S-Te-Fan, aardige gasten lijken het.
Nou ik heb ze bijna allemaal wel eens gesproken en vind ze op een enkeling na (misschien was dat ook maar een verkeerd moment) allemaal wel relaxt. Je kan op basis van effe een paar minuten buurten toch niet over iemand oordelen of diegene arrogant is of niet? Ik kan me in het geval van een hoop hardstyle DJ's nu wel voorstellen dat ze er ff klaar mee zijn om constant aangesproken te worden door fans, sommige kunnen echt niet meer normaal over een feest lopen zonder uit elkaar getrokken te worden door al die mensen die een foto of praatje willen scoren.
wrote: Ik kan me in het geval van een hoop hardstyle DJ's nu wel voorstellen dat ze er ff klaar mee zijn om constant aangesproken te worden door fans, sommige kunnen echt niet meer normaal over een feest lopen zonder uit elkaar getrokken te worden door al die mensen die een foto of praatje willen scoren.
Part of the job
-
N
Precies. Als je kiest voor geld en aanzien, dan moet je ook openstaan voor fans.
Ivan Carsten = Subkilla. Was al een tijd bekend maar heb ik hier niet langs zien komen
Already looking forward to #DB14?
Save the following date(s):
Decibel outdoor festival: 16th of August 2014
Decibel: the weekend: 15th, 16th & 17th of August 2014
See you there!
Clockartz zitten voortaan bij TMS
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Bron?wrote:Clockartz zitten voortaan bij TMS
Is gisteren bekend gemaakt op "St8ment Presents: The Magic Show".wrote:Bron?wrote:Clockartz zitten voortaan bij TMS
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2013
- last seen Jul 2016
Vet! Was al benieuwd wanneer hij de overstap naar deze muziek zou gaan maken.wrote:Ivan Carsten = Subkilla. Was al een tijd bekend maar heb ik hier niet langs zien komen
Tonight! A new episode of Heart for Hardstyle with the new DWXAnarchy artist: Neroz and our resident: Armenianboy. Tune in from 20:00 till 22:00 at http://www.h4h.fm/player/ Expect a lot of new tracks of both artists! EXCLUSIVELY at Heart for Hard!
Last edited by Sjorz on , edited 3 times in total.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vanavond in The Magic Show: Deetox, The Machine en San Miquel
-
B
Nice, weer eens een keertje luisterenwrote:Vanavond in The Magic Show: Deetox, The Machine en San Miquel
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Hopen op Rollin' en nieuwe deetox'wrote:Vanavond in The Magic Show: Deetox, The Machine en San Miquel