Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912, 1913 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq's bootleg van Major Lazer wordt gratis released bij 55555 likes op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack of Sound en Frequencerz hebben allebei op hun profiel iets over een kleine verassing. De collab die ze samen maakten is in ieder geval af. Het lijkt me dat ze die niet meteen weggeven, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jack of Sound en Frequencerz hebben allebei op hun profiel iets over een kleine verassing. De collab die ze samen maakten is in ieder geval af. Het lijkt me dat ze die niet meteen weggeven, maar goed.


https://www.youtube.com/watch?v=5O9g6B1 ... ata_player

Gvd krijg 't nie voor elkaar met de link
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 13:00 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
mrbubble456 schreef:
Deetox schreef:
As you might have seen, i finished one track which is called Deetox - Playtime. Currently i'm working on a second Solo, and next week Warface will join me again in the studio to finish the collaboration we started a while ago!

And as you might have seen on my social media i'm also working on another collab for a while with ..... ( TBA )

My goal is to finish all the projects before the end of October, I will keep you updated!!


Nog een collab met Warface :woot:

We gaan onze collab afmaken, niet nog 1 beginnen :P ^^


Oeps.. Niet goed gelezen :$

Maximize schreef:
Khadber schreef:
Jack of Sound en Frequencerz hebben allebei op hun profiel iets over een kleine verassing. De collab die ze samen maakten is in ieder geval af. Het lijkt me dat ze die niet meteen weggeven, maar goed.


https://www.youtube.com/watch?v=5O9g6B1 ... ata_player

Gvd krijg 't nie voor elkaar met de link




's' bij https weg en alles achter de video-alias weg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
's' bij https weg


Dju had alles al geprobeerd, behalve dat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Henk Jan:
Dat zal het zijn ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



yay ik sta er ook op
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Syztrax schreef:
wootum schreef:
Moeite om grappen in te zien? :P

bron?


De 'grap' is al over, verder vond ik de 'grap' van TECHNOBOYYNWA ook niet bepaald leuk xd

Ik vond het een almachtige grap anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:01 
 
Hardtraxx Elite

Crypsis:
Citaat:
Ladies and Gentlemen,

We present to you, the future!
Here, Radical Redemption and I, will build our new studio!!! — met Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Crypsis:
Citaat:
Ladies and Gentlemen,

We present to you, the future!
Here, Radical Redemption and I, will build our new studio!!! — met Radical Redemption.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 07:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Code White schreef:
Leuk interview met D-Block & S-Te-Fan, aardige gasten lijken het.

Zijn wel chille gasten, bij Madnezz even mee staan buurten en er zit totaal geen arrogantie of wat dan ook in. Net als de meeste dj's wel !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou ik heb ze bijna allemaal wel eens gesproken en vind ze op een enkeling na (misschien was dat ook maar een verkeerd moment) allemaal wel relaxt. Je kan op basis van effe een paar minuten buurten toch niet over iemand oordelen of diegene arrogant is of niet? Ik kan me in het geval van een hoop hardstyle DJ's nu wel voorstellen dat ze er ff klaar mee zijn om constant aangesproken te worden door fans, sommige kunnen echt niet meer normaal over een feest lopen zonder uit elkaar getrokken te worden door al die mensen die een foto of praatje willen scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik kan me in het geval van een hoop hardstyle DJ's nu wel voorstellen dat ze er ff klaar mee zijn om constant aangesproken te worden door fans, sommige kunnen echt niet meer normaal over een feest lopen zonder uit elkaar getrokken te worden door al die mensen die een foto of praatje willen scoren.


Part of the job
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:50 
 

Precies. Als je kiest voor geld en aanzien, dan moet je ook openstaan voor fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivan Carsten = Subkilla. Was al een tijd bekend maar heb ik hier niet langs zien komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 14:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Already looking forward to #DB14?

Save the following date(s):
Decibel outdoor festival: 16th of August 2014
Decibel: the weekend: 15th, 16th & 17th of August 2014

See you there!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz zitten voortaan bij TMS
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:37 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Clockartz zitten voortaan bij TMS


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Delt-A schreef:
Clockartz zitten voortaan bij TMS


Bron?


Is gisteren bekend gemaakt op "St8ment Presents: The Magic Show".
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 23:11 
 
Hardtraxx Newbie

PNXRMX schreef:
Ivan Carsten = Subkilla. Was al een tijd bekend maar heb ik hier niet langs zien komen


Vet! Was al benieuwd wanneer hij de overstap naar deze muziek zou gaan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Tonight! A new episode of Heart for Hardstyle with the new DWXAnarchy artist: Neroz and our resident: Armenianboy. Tune in from 20:00 till 22:00 at http://www.h4h.fm/player/ Expect a lot of new tracks of both artists! EXCLUSIVELY at Heart for Hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Vanavond in The Magic Show: Deetox, The Machine en San Miquel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:24 
 

iMark schreef:
Vanavond in The Magic Show: Deetox, The Machine en San Miquel


Nice, weer eens een keertje luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:32 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Vanavond in The Magic Show: Deetox, The Machine en San Miquel

Hopen op Rollin' en nieuwe deetox'
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Vanavond in The Magic Show: Deetox, The Machine en San Miquel


waarschijnlijk voor het eerst sinds lange tijd weer de volledige podcast beluisteren, ben benieuwd :thumbsup:
Vorige  1 ... 1907, 1908, 1909, 1910, 1911, 1912, 1913 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen