LOL Parvuz

Maar goed, niemand kan bepalen wat "on-topic" is. Alleen maar weetjes plaatsen is ook pure onzin, daar heb je zoals gezegd twitter voor. Als er iets gepost wordt en daar vloeit een discussie uit voort, dat is dan toch alleen maar goed? En of dat nou 2 posts zijn of 1 hele pagina, nou zeg daar gaat denk ik niemand dood van. En als dat wel zo is dan moet je maar even nagaan of je geen rare stoornissen hebt want je kunt zo gemakkelijk over zaken heenlezen. Erover klagen kost je meer tijd dus ik snap het niet.
Zullen we dan nu in ieder geval stoppen met deze discussie, want die gaat dan wel weer off-topic. Als je nog wat wilt toevoegen doe dat dan, daarna gaan we wel via PM verder

Ik zal hierna niet meer off-topic gaan over dit onderwerp in ieder geval
