Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Retweet.
Fekete schreef:
Tsja, het is en blijft een forum, en wat doe je op een forum? ;)

Het is geen twitter he.




Sorry moest even. :$
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Tsja, het is en blijft een forum, en wat doe je op een forum? ;)

Het is geen twitter he.


Ben ik het verder helemaal mee eens, maar om nou een pagina vol te lullen over of B-Front nou wel meer mainstream draait of niet lijkt me toch iets te veel van het goede in een Wist je dat topic :P
Ik ben juist blij dat er niet na 1 offtopic (voor hoe ver je het offtopic kan noemen) post gelijk weer een post staat met ON TOPIC OF WARN. :)
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:51 
 

LOL Parvuz :P

Maar goed, niemand kan bepalen wat "on-topic" is. Alleen maar weetjes plaatsen is ook pure onzin, daar heb je zoals gezegd twitter voor. Als er iets gepost wordt en daar vloeit een discussie uit voort, dat is dan toch alleen maar goed? En of dat nou 2 posts zijn of 1 hele pagina, nou zeg daar gaat denk ik niemand dood van. En als dat wel zo is dan moet je maar even nagaan of je geen rare stoornissen hebt want je kunt zo gemakkelijk over zaken heenlezen. Erover klagen kost je meer tijd dus ik snap het niet.

Zullen we dan nu in ieder geval stoppen met deze discussie, want die gaat dan wel weer off-topic. Als je nog wat wilt toevoegen doe dat dan, daarna gaan we wel via PM verder :P Ik zal hierna niet meer off-topic gaan over dit onderwerp in ieder geval ;)
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
LOL Parvuz :P

Maar goed, niemand kan bepalen wat "on-topic" is. Alleen maar weetjes plaatsen is ook pure onzin, daar heb je zoals gezegd twitter voor. Als er iets gepost wordt en daar vloeit een discussie uit voort, dat is dan toch alleen maar goed? En of dat nou 2 posts zijn of 1 hele pagina, nou zeg daar gaat denk ik niemand dood van. En als dat wel zo is dan moet je maar even nagaan of je geen rare stoornissen hebt want je kunt zo gemakkelijk over zaken heenlezen. Erover klagen kost je meer tijd dus ik snap het niet.

Zullen we dan nu in ieder geval stoppen met deze discussie, want die gaat dan wel weer off-topic. Als je nog wat wilt toevoegen doe dat dan, daarna gaan we wel via PM verder :P Ik zal hierna niet meer off-topic gaan over dit onderwerp in ieder geval ;)


Ik ga al veel te vaak PM met jou :$ xd

On-topic:

Zag dit op FB van Lowroller voorbij komen, zal het artikel zo even op zoeken dat het volledig leesbaar is.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:56 
 

Laptops moeten overal verboden worden, gewoon lekker draaien met je cd spelers of draaitafels.. Vind ik dan :)
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is nep man. :lol:
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Is nep man. :lol:


Inderdaad, dat ik dat nu pas zie :P Wel grappig, want als je op de website van nytimes zoekt op laptop komt er automatisch nightclub erbij te staan. Artikel zelf was uiteraard nergens te vinden

Overigens eens met Fekete. Sinds dat die midi-controllers zo popiejopie zijn denkt iedereen DJ te zijn. Ach, dat denken er al zo veel als ze een mix met mixxmeister in elkaar zetten xd
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook mee eens. Maar sws is draaien met cd's ook leuker. Zelfs leuker dan met USB. Door je map bladeren, lekker man.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik het nog een keer met die zak van een Lowroller eens moet zijn ook...laptops maken het ook allemaal wel heel makkelijk. Voor je het weet is iemand daar leuk met Mixmeister ofzo bezig... ziet er on stage ook niet uit trouwens, iemand die de hele tijd naar een schermpje kijkt.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ook mee eens. Maar sws is draaien met cd's ook leuker. Zelfs leuker dan met USB. Door je map bladeren, lekker man.


Ben ik het wel mee eens, maar vind wel dat je dan wat vaker en langer afwezig bent van je decks. Als je via USB een plaat zoekt, kun je tijdens het zoeken nog even stoppen en interactie met het publiek hebben of effecten gebruiken. Als je in je cd map zit te bladeren is dit toch wat lastiger. Vind ik zelf wel vervelend omdat ik mijn sets nooit voorbereid en gewoon door mijn cd map blader. Zo sta je soms de halve track naar de volgende plaat te zoeken.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik het ook mee eens. Het is maar net welke keuze je wil maken. Met USB heb je misschien meer tijd voor interactie maar krijg je wel minder diversiteit van in de lijstjes. Elke manier van draaien heeft zn voor en nadelen denk ik. ^^
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind een CD map ook veel chiller omdat je veel overzicht hebt, je ziet namelijk de tracklist van 8 CD's, en alles staat chronologisch bij mij. Als je door een USB stick moet navigeren zit je op zo'n klein schermpje te kijken.
Het probleem dat ik zelf bij m'n CD map heb is dat ik veel te veel tracks heb gebrand die ik eigenlijk nooit draai, en als het eenmaal er op staat kun je het er niet af halen bij een CD-R. Dus dat maakt het dan juist weer wat minder overzichtelijk.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Het probleem dat ik zelf bij m'n CD map heb is dat ik veel te veel tracks heb gebrand die ik eigenlijk nooit draai, en als het eenmaal er op staat kun je het er niet af halen bij een CD-R. Dus dat maakt het dan juist weer wat minder overzichtelijk.


Haha herkenbaar. Was ook iets te enthousiast toen ik begon met branden en heb nu 4 volle cd's van D-Block & S-Te-Fan xd
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Delt-A schreef:
Het probleem dat ik zelf bij m'n CD map heb is dat ik veel te veel tracks heb gebrand die ik eigenlijk nooit draai, en als het eenmaal er op staat kun je het er niet af halen bij een CD-R. Dus dat maakt het dan juist weer wat minder overzichtelijk.


Haha herkenbaar. Was ook iets te enthousiast toen ik begon met branden en heb nu 4 volle cd's van D-Block & S-Te-Fan xd

Dat ken ik ook ja. Maar een keer op een dagje waarop ik niet veel te doen heb alles even filteren en nieuwe cd's branden enzo.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Parvus: Kost echt veel te veel tijd :P

Nieuwe B2S Television episode:

Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 14:40 
 

Steffnov schreef:
Jammer dat ik het nog een keer met die zak van een Lowroller eens moet zijn ook...laptops maken het ook allemaal wel heel makkelijk. Voor je het weet is iemand daar leuk met Mixmeister ofzo bezig... ziet er on stage ook niet uit trouwens, iemand die de hele tijd naar een schermpje kijkt.

Viel me tegen van een aantal gasten uit de ITDL bunker die dat ook doen (Moleculez en Embrionyc). Heb er totaal geen moeite mee verder. Noisekick is ook altijd geniaal met z'n laptop.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Steffnov schreef:
Jammer dat ik het nog een keer met die zak van een Lowroller eens moet zijn ook...laptops maken het ook allemaal wel heel makkelijk. Voor je het weet is iemand daar leuk met Mixmeister ofzo bezig... ziet er on stage ook niet uit trouwens, iemand die de hele tijd naar een schermpje kijkt.

Viel me tegen van een aantal gasten uit de ITDL bunker die dat ook doen (Moleculez en Embrionyc). Heb er totaal geen moeite mee verder. Noisekick is ook altijd geniaal met z'n laptop.

Klopt, naast die twee bijvoorbeeld Waldhaus (hoewel die er nog een ding bij heeft) en Igneon System ook. Het zal mij niet ervan belemmeren tijdens een set zelf, maar jammer is het wel.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je met een laptop gaat draaien is het de uitdaging om er iets interessanters van te maken dan cdj-dj's. Doe je dat niet, dan doe je het alleen voor het gemak en niet voor een beter resultaat. Als je met een laptop echt vet kunt draaien en performen, dan waarom niet?
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:16 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Als je met een laptop gaat draaien is het de uitdaging om er iets interessanters van te maken dan cdj-dj's. Doe je dat niet, dan doe je het alleen voor het gemak en niet voor een beter resultaat. Als je met een laptop echt vet kunt draaien en performen, dan waarom niet?


Het hangt er ook vanaf op welke manier je de laptop gebruikt. Sommige gebruiken die namelijk enkel voor muziekopslag. Op die manier is het niets anders dan draaien met USB/cd's.

Overigens kun je als je via rekord box je tracks hebt bewerkt en op USB hebt gezet ook een hoop zaken makkelijker doen als er cdj2000 nexus staat.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag bij The Magic Show:

Tim Dawes, The Vision en Outbreak
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dat interview met Frequencerz en Atmozfears is al een tijdje geleden opgenomen zeker :P
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Dat interview met Frequencerz en Atmozfears is al een tijdje geleden opgenomen zeker :P


Valt wel mee, paar weken dacht ik.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox een nieuwe track heeft gemaakt genaamd Playtime.
Bericht Geplaatst op 28 sep 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

Noissecontrollers na het bericht dat ze niet naar USA mogen: One good thing is i got myself to the studio and made you guys a new track hard as f%^!

Now finishing. xd
Bericht Geplaatst op 29 sep 2013 09:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt ie net zo hard en raw als trick & treat :')
Vorige  1 ... 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen