Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Retweet.
Fekete wrote:Tsja, het is en blijft een forum, en wat doe je op een forum? ;)

Het is geen twitter he.

Sorry moest even. :$
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Fekete wrote:Tsja, het is en blijft een forum, en wat doe je op een forum? ;)

Het is geen twitter he.
Ben ik het verder helemaal mee eens, maar om nou een pagina vol te lullen over of B-Front nou wel meer mainstream draait of niet lijkt me toch iets te veel van het goede in een Wist je dat topic :P
Ik ben juist blij dat er niet na 1 offtopic (voor hoe ver je het offtopic kan noemen) post gelijk weer een post staat met ON TOPIC OF WARN. :)
H
LOL Parvuz :P

Maar goed, niemand kan bepalen wat "on-topic" is. Alleen maar weetjes plaatsen is ook pure onzin, daar heb je zoals gezegd twitter voor. Als er iets gepost wordt en daar vloeit een discussie uit voort, dat is dan toch alleen maar goed? En of dat nou 2 posts zijn of 1 hele pagina, nou zeg daar gaat denk ik niemand dood van. En als dat wel zo is dan moet je maar even nagaan of je geen rare stoornissen hebt want je kunt zo gemakkelijk over zaken heenlezen. Erover klagen kost je meer tijd dus ik snap het niet.

Zullen we dan nu in ieder geval stoppen met deze discussie, want die gaat dan wel weer off-topic. Als je nog wat wilt toevoegen doe dat dan, daarna gaan we wel via PM verder :P Ik zal hierna niet meer off-topic gaan over dit onderwerp in ieder geval ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Fekete wrote:LOL Parvuz :P

Maar goed, niemand kan bepalen wat "on-topic" is. Alleen maar weetjes plaatsen is ook pure onzin, daar heb je zoals gezegd twitter voor. Als er iets gepost wordt en daar vloeit een discussie uit voort, dat is dan toch alleen maar goed? En of dat nou 2 posts zijn of 1 hele pagina, nou zeg daar gaat denk ik niemand dood van. En als dat wel zo is dan moet je maar even nagaan of je geen rare stoornissen hebt want je kunt zo gemakkelijk over zaken heenlezen. Erover klagen kost je meer tijd dus ik snap het niet.

Zullen we dan nu in ieder geval stoppen met deze discussie, want die gaat dan wel weer off-topic. Als je nog wat wilt toevoegen doe dat dan, daarna gaan we wel via PM verder :P Ik zal hierna niet meer off-topic gaan over dit onderwerp in ieder geval ;)
Ik ga al veel te vaak PM met jou :$ xd

On-topic:

Zag dit op FB van Lowroller voorbij komen, zal het artikel zo even op zoeken dat het volledig leesbaar is.

Wist je dat ... Topic
H
Laptops moeten overal verboden worden, gewoon lekker draaien met je cd spelers of draaitafels.. Vind ik dan :)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Is nep man. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:Is nep man. :lol:
Inderdaad, dat ik dat nu pas zie :P Wel grappig, want als je op de website van nytimes zoekt op laptop komt er automatisch nightclub erbij te staan. Artikel zelf was uiteraard nergens te vinden

Overigens eens met Fekete. Sinds dat die midi-controllers zo popiejopie zijn denkt iedereen DJ te zijn. Ach, dat denken er al zo veel als ze een mix met mixxmeister in elkaar zetten xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ook mee eens. Maar sws is draaien met cd's ook leuker. Zelfs leuker dan met USB. Door je map bladeren, lekker man.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Jammer dat ik het nog een keer met die zak van een Lowroller eens moet zijn ook...laptops maken het ook allemaal wel heel makkelijk. Voor je het weet is iemand daar leuk met Mixmeister ofzo bezig... ziet er on stage ook niet uit trouwens, iemand die de hele tijd naar een schermpje kijkt.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Parvuz wrote:Ook mee eens. Maar sws is draaien met cd's ook leuker. Zelfs leuker dan met USB. Door je map bladeren, lekker man.
Ben ik het wel mee eens, maar vind wel dat je dan wat vaker en langer afwezig bent van je decks. Als je via USB een plaat zoekt, kun je tijdens het zoeken nog even stoppen en interactie met het publiek hebben of effecten gebruiken. Als je in je cd map zit te bladeren is dit toch wat lastiger. Vind ik zelf wel vervelend omdat ik mijn sets nooit voorbereid en gewoon door mijn cd map blader. Zo sta je soms de halve track naar de volgende plaat te zoeken.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ben ik het ook mee eens. Het is maar net welke keuze je wil maken. Met USB heb je misschien meer tijd voor interactie maar krijg je wel minder diversiteit van in de lijstjes. Elke manier van draaien heeft zn voor en nadelen denk ik. ^^
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Ik vind een CD map ook veel chiller omdat je veel overzicht hebt, je ziet namelijk de tracklist van 8 CD's, en alles staat chronologisch bij mij. Als je door een USB stick moet navigeren zit je op zo'n klein schermpje te kijken.
Het probleem dat ik zelf bij m'n CD map heb is dat ik veel te veel tracks heb gebrand die ik eigenlijk nooit draai, en als het eenmaal er op staat kun je het er niet af halen bij een CD-R. Dus dat maakt het dan juist weer wat minder overzichtelijk.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Delt-A wrote: Het probleem dat ik zelf bij m'n CD map heb is dat ik veel te veel tracks heb gebrand die ik eigenlijk nooit draai, en als het eenmaal er op staat kun je het er niet af halen bij een CD-R. Dus dat maakt het dan juist weer wat minder overzichtelijk.
Haha herkenbaar. Was ook iets te enthousiast toen ik begon met branden en heb nu 4 volle cd's van D-Block & S-Te-Fan xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Maximize wrote:
Delt-A wrote: Het probleem dat ik zelf bij m'n CD map heb is dat ik veel te veel tracks heb gebrand die ik eigenlijk nooit draai, en als het eenmaal er op staat kun je het er niet af halen bij een CD-R. Dus dat maakt het dan juist weer wat minder overzichtelijk.
Haha herkenbaar. Was ook iets te enthousiast toen ik begon met branden en heb nu 4 volle cd's van D-Block & S-Te-Fan xd
Dat ken ik ook ja. Maar een keer op een dagje waarop ik niet veel te doen heb alles even filteren en nieuwe cd's branden enzo.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
@Parvus: Kost echt veel te veel tijd :P

Nieuwe B2S Television episode:

View on YouTube
N
Steffnov wrote:Jammer dat ik het nog een keer met die zak van een Lowroller eens moet zijn ook...laptops maken het ook allemaal wel heel makkelijk. Voor je het weet is iemand daar leuk met Mixmeister ofzo bezig... ziet er on stage ook niet uit trouwens, iemand die de hele tijd naar een schermpje kijkt.
Viel me tegen van een aantal gasten uit de ITDL bunker die dat ook doen (Moleculez en Embrionyc). Heb er totaal geen moeite mee verder. Noisekick is ook altijd geniaal met z'n laptop.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Nerazzurro93 wrote:
Steffnov wrote:Jammer dat ik het nog een keer met die zak van een Lowroller eens moet zijn ook...laptops maken het ook allemaal wel heel makkelijk. Voor je het weet is iemand daar leuk met Mixmeister ofzo bezig... ziet er on stage ook niet uit trouwens, iemand die de hele tijd naar een schermpje kijkt.
Viel me tegen van een aantal gasten uit de ITDL bunker die dat ook doen (Moleculez en Embrionyc). Heb er totaal geen moeite mee verder. Noisekick is ook altijd geniaal met z'n laptop.
Klopt, naast die twee bijvoorbeeld Waldhaus (hoewel die er nog een ding bij heeft) en Igneon System ook. Het zal mij niet ervan belemmeren tijdens een set zelf, maar jammer is het wel.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Als je met een laptop gaat draaien is het de uitdaging om er iets interessanters van te maken dan cdj-dj's. Doe je dat niet, dan doe je het alleen voor het gemak en niet voor een beter resultaat. Als je met een laptop echt vet kunt draaien en performen, dan waarom niet?
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
PNXRMX wrote:Als je met een laptop gaat draaien is het de uitdaging om er iets interessanters van te maken dan cdj-dj's. Doe je dat niet, dan doe je het alleen voor het gemak en niet voor een beter resultaat. Als je met een laptop echt vet kunt draaien en performen, dan waarom niet?
Het hangt er ook vanaf op welke manier je de laptop gebruikt. Sommige gebruiken die namelijk enkel voor muziekopslag. Op die manier is het niets anders dan draaien met USB/cd's.

Overigens kun je als je via rekord box je tracks hebt bewerkt en op USB hebt gezet ook een hoop zaken makkelijker doen als er cdj2000 nexus staat.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Maandag bij The Magic Show:

Tim Dawes, The Vision en Outbreak
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Dat interview met Frequencerz en Atmozfears is al een tijdje geleden opgenomen zeker :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
JVDM wrote:Dat interview met Frequencerz en Atmozfears is al een tijdje geleden opgenomen zeker :P
Valt wel mee, paar weken dacht ik.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Deetox een nieuwe track heeft gemaakt genaamd Playtime.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Noissecontrollers na het bericht dat ze niet naar USA mogen: One good thing is i got myself to the studio and made you guys a new track hard as f%^!

Now finishing. xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hopelijk wordt ie net zo hard en raw als trick & treat :')