Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 08:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zou juist nieuws zijn als HWS een keer op tijd was... :P
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 08:21 
 

Zo he, die B-Front is ook achteruit gegaan zeg. Draait gewoon halve sets mainstream tegenwoordig :x Dat zou goed zijn als het goede mainstream is maar dat is het probleem juist.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 08:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Zo he, die B-Front is ook achteruit gegaan zeg. Draait gewoon halve sets mainstream tegenwoordig :x Dat zou goed zijn als het goede mainstream is maar dat is het probleem juist.


Ik vind
Citaat:
1 Donkey Rollers - Chaos
2 Titan - My Angel
3 Zany & B-Front - Victims Of The Same World
4 B-Front & Frequencerz - Fatality
5 The R3belz - Galactica
6 B-Front - Inner Creativity
7 Outbreak Ft. DV8 Rocks! - Get The Mean
8 Zany & MC Nolz - Dark Force
9 B-Front - Undiscovered
10 Phuture Noize - Compressed Thoughts
11 Slim Shore - Scars
12 Zany - Psychedelic Trip
13 Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y
14 Digital Punk - Burn (B-Front Remix)
15 Crypsis - Strike


niet echt heel mainstream...
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Het zou juist nieuws zijn als HWS een keer op tijd was... :P

Precies, volgens mij is het bijna altijd zo dat het uitgesteld wordt. Ag boeiend, toch niet zo interessant meer. :x
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 08:47 
 

Ik vind er veel mainstream tussenzitten als ik het vergelijk met een set waar ik bij was. Dat was loudness april 2012 en toen draaide hij best wel lekker. Viel me gewoon op dat hij zo achteruit is gegaan naar mijn mening. Deze heb ik het dan over http://lsdb.nl/set/110298/zany-feat-b-f ... 04-12.html
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 09:22 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind er veel mainstream tussenzitten als ik het vergelijk met een set waar ik bij was. Dat was loudness april 2012 en toen draaide hij best wel lekker. Viel me gewoon op dat hij zo achteruit is gegaan naar mijn mening. Deze heb ik het dan over http://lsdb.nl/set/110298/zany-feat-b-f ... 04-12.html

Vergeet niet dat hij om 2 uur moest draaien, dan moet je ook ergens het idee hebben dat je alles al moet slopen...
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 09:25 
 

Ja daar heb je ook gelijk in. De meeste mensen houden zich daar vrijwillig aan blijkbaar.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Net wat jij onder mainstream verstaat.
Tracks als Chaos, Inner Creativity, Compressed Thoughts, Scars en dat soort tracks zie ik niet vaak voorbij komen in een lijstje van Frontliner, NC, HHZ of WS
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 10:31 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind er veel mainstream tussenzitten als ik het vergelijk met een set waar ik bij was. Dat was loudness april 2012 en toen draaide hij best wel lekker. Viel me gewoon op dat hij zo achteruit is gegaan naar mijn mening. Deze heb ik het dan over http://lsdb.nl/set/110298/zany-feat-b-f ... 04-12.html


Wat versta je onder mainstream? Omdat jij zijn set nu niet goed vindt, is het niet gelijk mainstream.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 10:42 
 

Onder mainstream versta ik muziek die door een groot publiek (hetzij onder hardstyle liefhebbers, hetzij onder de massa; afhankelijk van de staat van de scene misschien wel allebei). Dat kan zijn door vrolijke sounds erin te verwerken of door een zwakke kick te gebruiken. Vrolijke sounds slaan namelijk aan bij de meerderheid en de kick heeft te maken met de 'hardheid' (klinkt stom maar kan even geen ander woord bedenken) van de track. Samen dragen ze bij aan de toegankelijkheid van de track.

In dit geval heeft het vooral met die zwakke kicks te maken. Het grootste bezwaar van mij is dat de kicks van de tracks die B-Front nu speelt zo slecht zijn, omdat ze voor mij hol klinken en zonder kracht. Die tracks schaar ik dus onder mainstream.

Maargoed, ik luister geen hardstyle meer dus ik moet me er eigenlijk niet mee bemoeien.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je slaat echt kant noch wal, constant. Je kan het ook beter in het topic doen van de set, maargoed.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 10:55 
 

patrickjeb schreef:
Je slaat echt kant noch wal, constant. Je kan het ook beter in het topic doen van de set, maargoed.

Nah ik reageer gewoon op iets wat ik tegen kom. De set staat in dit topic, vandaar dat ik erop reageerde. Ik reageer gewoon op een 'wist je dat'je'. Daarvoor hoef ik niet helemaal naar het hardstyle liveset topic te navigeren.

B-Front heeft me hierover al eens aangesproken op Facebook. Toen heb ik hem ook gezegd dat ik zijn sound toegankelijker vind geworden.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zo he, die B-Front is ook achteruit gegaan zeg. Draait gewoon halve sets mainstream tegenwoordig :x Dat zou goed zijn als het goede mainstream is maar dat is het probleem juist.



Hey je bent weer terug, nou tegenwoordig is raw best wel mainstream te noemen, maar van stijl is hij echt niet veranderd naar softer of toegankelijker, en Raw Hardstyle zelf ook niet (Al is het wel mainstream geworden, maar daar hoeft de muziek dus niet altijd voor te veranderen). Bovendien kan ik me setjes van hem uit 2009 en 2010 herinneren die een stuk meer mainstream bevatte. doeg.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:11 
 

Ik vind juist wel dat raw hardstyle is veranderd. Dat is ook een van de redenen dat ik gestopt ben ermee. (De andere is dat hardcore veel en veel meer te bieden heeft in alle facetten van de muziek) Neem als voorbeeld dit:

Digital Punk & B-Front - Spectral (Afgrijselijke kick en schel geluid + kermis sound)
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony (Goede hardstyle kick, vol geluid en lekkere duistere sfeer)

En B-Front is echt wel toegankelijker gaan draaien hoor. Neem nou als voorbeeld de track The R3belz - Galactica uit zijn set. Slaat toch nergens op.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Digital Punk & B-Front - Spectral (Afgrijselijke kick en schel geluid)
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony (Goede hardstyle kick, vol geluid en lekkere duistere sfeer)

Geef je b-front de schuld dat Spectral minder hard is dan Dark Symphony? :lol:
Kom op man, je zet jezelf voor schut. Pak een willekeurige DP plaat van nu en vergelijkt die met Dark Symphony/Rock The Party/Dark Tomorrow etc.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:16 
 

patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Digital Punk & B-Front - Spectral (Afgrijselijke kick en schel geluid)
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony (Goede hardstyle kick, vol geluid en lekkere duistere sfeer)

Geef je b-front de schuld dat Spectral minder hard is dan Dark Symphony? :lol:
Kom op man, je zet jezelf voor schut. Pak een willekeurige DP plaat van nu en vergelijkt die met Dark Symphony/Rock The Party/Dark Tomorrow etc.

Nee? Ik geef de teloorgang van de raw hardstyle alleen maar aan. Ik neem twee platen die de periode karakteriseren.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:

En B-Front is echt wel toegankelijker gaan draaien hoor. Neem nou als voorbeeld de track The R3belz - Galactica uit zijn set. Slaat toch nergens op.


In 2009 draaide hij Southstylers - Crystal en The Pitcher - Strange Love (een van de allersoftste Hardstyle tracks imo), en nu?
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind juist wel dat raw hardstyle is veranderd. Dat is ook een van de redenen dat ik gestopt ben ermee. (De andere is dat hardcore veel en veel meer te bieden heeft in alle facetten van de muziek) Neem als voorbeeld dit:

Digital Punk & B-Front - Spectral (Afgrijselijke kick en schel geluid + kermis sound)
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony (Goede hardstyle kick, vol geluid en lekkere duistere sfeer)

En B-Front is echt wel toegankelijker gaan draaien hoor. Neem nou als voorbeeld de track The R3belz - Galactica uit zijn set. Slaat toch nergens op.

Gaap, noem nou eens 3 artiesten die minder toegankelijk zijn gaan draaien of produceren in een periode van 3 jaar...
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nerazzurro93 schreef:

En B-Front is echt wel toegankelijker gaan draaien hoor. Neem nou als voorbeeld de track The R3belz - Galactica uit zijn set. Slaat toch nergens op.


In 2009 draaide hij Southstylers - Crystal en The Pitcher - Strange Love (een van de allersoftste Hardstyle tracks imo), en nu?


Kan me ook nog sets herinneren dat hij Discorecord en Toneshifterz - Sahara draaide
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:40 
 

Ik ben van mening dat het aantal slappe tracks dat B-Front speelt toe is genomen. Maar jullie zeggen dat hij altijd al kut heeft gedraaid. Mij ook best, mijn smaak is het niet meer.

On: http://www.hardnews.nl/de-hardstyle-top ... aar-terug/ ff random feitje van internet geplukt.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:49 
 

Leonidas schreef:
Gaap, noem nou eens 3 artiesten die minder toegankelijk zijn gaan draaien of produceren in een periode van 3 jaar...

Ja, dat is het probleem. De scene verschuift naar de massa toe ipv andersom.
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
patrickjeb schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Digital Punk & B-Front - Spectral (Afgrijselijke kick en schel geluid)
Digital Punk & Profyler - Dark Symphony (Goede hardstyle kick, vol geluid en lekkere duistere sfeer)

Geef je b-front de schuld dat Spectral minder hard is dan Dark Symphony? :lol:
Kom op man, je zet jezelf voor schut. Pak een willekeurige DP plaat van nu en vergelijkt die met Dark Symphony/Rock The Party/Dark Tomorrow etc.

Nee? Ik geef de teloorgang van de raw hardstyle alleen maar aan. Ik neem twee platen die de periode karakteriseren.


In de tijd van Dark symphony was er nog niet eens 'Raw' hardstyle, maar was het allemaal Hardstyle...
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:07 
 

Nerazzurro93 schreef:
Nah ik reageer gewoon op iets wat ik tegen kom. De set staat in dit topic, vandaar dat ik erop reageerde. Ik reageer gewoon op een 'wist je dat'je'. Daarvoor hoef ik niet helemaal naar het hardstyle liveset topic te navigeren.

Als meerdere mensen dit nou eens zouden leren ;)
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Nah ik reageer gewoon op iets wat ik tegen kom. De set staat in dit topic, vandaar dat ik erop reageerde. Ik reageer gewoon op een 'wist je dat'je'. Daarvoor hoef ik niet helemaal naar het hardstyle liveset topic te navigeren.

Als meerdere mensen dit nou eens zouden leren ;)


Kom op man, een kleine discussie kan wel hier wel ben ik van mening, maar dit is gewoon een pagina vol :P iets te veel van het goede.
Daarnaast lult Nerazzuro weer eens uit z'n nek
Bericht Geplaatst op 27 sep 2013 12:43 
 

Tsja, het is en blijft een forum, en wat doe je op een forum? ;)

Het is geen twitter he.
Vorige  1 ... 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906, 1907 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen