Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908, 1909 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

bas zin pas ookal dat die de hardste nc track of all time heeft gemaakt zou wel ubersick zijn als hun met n kneiterharde ep zouden komen haha, want produceren kunnen ze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
bas zin pas ookal dat die de hardste nc track of all time heeft gemaakt zou wel ubersick zijn als hun met n kneiterharde ep zouden komen haha, want produceren kunnen ze!


NC hebben er sowieso veel klaar liggen waar wel meer info over mag komen. Die drie Defqon TBA, Have You met Waverider, die "hardste ooit" en nu deze dan. Het is verdacht stil rondom deze mannen sinds Defqon.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:12 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat ze het opsparen voor Qlimax, als ze geboekt zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou vet zijn dat maakte die 2011 set van hun zo gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De livesets van Adrenalize en The R3belz op Euphoria gisteren staan al op de B2S Soundcloud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zou vet zijn dat maakte die 2011 set van hun zo gruwelijk.


oja inderdaad, heeeele lekkere set was dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher gaat meer Showtekachtige platen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
The Pitcher gaat meer Showtekachtige platen produceren.

Ah, nog een HS producer die aan de house gaat dus. Maarre...hij, of Michel Pollen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht ff, bedoel je huidige showtek platen? Of de hs platen zoals bijvoorbeeld op APIADW album...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 00:42 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
The Pitcher gaat meer Showtekachtige platen produceren.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 08:50 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, je zou t maar meemaken. :oh: In de emotie kan ik me voorstellen dat je zegt dat je er nooit meer heen gaat maar denk dat dat wel te betwijfelen valt.

Edit:
Kan zijn bericht niet vinden. Alweer verwijdert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:04 
 
Hardtraxxer

Hij heeft het verwijderd ja. Niet zo slim om dit te plaatsen wanneer Hardstyle booming is in Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, maar ik kan 't wel begrijpen dat je dit uit emotie zegt. Wat zitten er toch ook voor mensen op deze aardkloot zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, in Amerika mag iedereen zomaar een wapen kopen. Als je dat hier in Nederland zou mogen zouden al die leden van 'scooterclub t bondkraagje' er ook wel stoer mee lopen zwaaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 09:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd of hij nu zijn woord houd en nooit meer naar USA gaat. Ik zou er ook direct klaar mee zijn. Wel vreemd dat hij zn post verwijderd heeft, zou het van Q moeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 10:09 
 
Hardtraxx Addict

Een setje van hem, door hem gedraaid daar en ze zijn nu al klaar met zijn eentonige tracks! :P haha

OT: Bron van The Pitcher gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ben benieuwd of hij nu zijn woord houd en nooit meer naar USA gaat.

Wil je hierover met mij wedden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
iMark schreef:
Ben benieuwd of hij nu zijn woord houd en nooit meer naar USA gaat.

Wil je hierover met mij wedden?

:lol:
Ik zou niet meer dan de eer inzetten bij deze weddenschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Da Tweekaz met Atmozfears in de studio.

--

Alpha²
Citaat:
Everybody had a nice weekend?

Make sure you check out facebook on Wednesday cause we got a little something to give away again

https://www.facebook.com/official.alpha2

--

Chain Reaction
Citaat:
Barricade will be released in November this year. This release will contain a solo track, a brand new collab and a remix !

So you know…

https://www.facebook.com/CHAINREACTIONDJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jack Of Sound
Citaat:
Made something really cool today at the Fusion studios with my guys B-Front and Mc DV8 for X-Qlusive Holland!! Can't wait to play it this saturday, it's going to be insane...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja leuk, en nu Our Curse aub...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ja leuk, en nu Our Curse aub...

En gauw een beetje :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Ja leuk


Inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 09:33 
 
Hardtraxxer

Ligt 't aan mij of worden hier de laatste tijd niet zo veel aftermovies meer gepost?



Tevens het vooruitstrevende feit dat de volgende aftermovie op 1440p kan

Vorige  1 ... 1903, 1904, 1905, 1906, 1907, 1908, 1909 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen