Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1900, 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:41 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Millard Fillmore schreef:
Psyko Punkz

Special announcement!
Dope D.O.D. at Psyko Punkz Showcase!
Locking them into a studio with Dope DOD was destined to result in a rough product; "Psyko Punkz x Dope DOD - Drunken Masta"!
Drunken Masta will be presented at the ADE Psyko Punkz showcase, October 17th in the Rabozaal of the Melkweg Amsterdam.


Ben benieuwd wat ik daar van moet verwachten. De muziek van Dope D.O.D. vind ik namelijk geen ene bal aan, een paar schorre mannen die stoere tekstjes rappen...

Dope D.O.D. is fucking vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zal ook nog wel op het album komen. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Maar ontneemt niet de actie dat je geen 32.50 hoeft te betalen en gewoon 2 kaarten gratis kan krijgen. :P scheelt een hoop :)


Ik wil niet moeilijk doen (oke, stiekem wel een beetje), maar wat ik wil zeggen is dat je eigenlijk altijd wel gewoon 2 kaarten gratis kan krijgen. En zo niet, dan kosten ze geen 32.50 per stuk, maar eerder een euro of 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
stefaneke schreef:
Mee wie doet rr nou een collab?

Drokz

170 bpm zei Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Parvuz schreef:
stefaneke schreef:
Mee wie doet rr nou een collab?

Drokz

170 bpm zei Radical Redemption.

Waarop iemand vroeg en RR reageerde:
@jordyeijkenboom: @RdclRedemption Dus toch de @OPADROKZ collab op #tsos ?” // Afsluiten in stijl!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zany is onderweg naar Neophyte/The Beholder om hun collab af te maken

... Hard Driver de vocalen van Da Tweekaz - D.W.X, Tweekend en Time To Shine heeft gedaan
... Radical Redemption zelf de vocalen heeft ingesproken bij Brutal 3.0 en Redemption

Nutteloze informatie maar voor het geval je het niet wist...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dat soort weetjes is dit topic ooit begonnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mad Dog een nieuw album gaat maken met de titel Rudeness en in december uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Zany is onderweg naar Neophyte/The Beholder om hun collab af te maken

... Hard Driver de vocalen van Da Tweekaz - D.W.X, Tweekend en Time To Shine heeft gedaan
... Radical Redemption zelf de vocalen heeft ingesproken bij Brutal 3.0 en Redemption

Nutteloze informatie maar voor het geval je het niet wist...


Hardnews heeft je informatie weer kwakkeloos overgenomen, net als altijd hier. En een deel v/d vocals van DWX hebben ze zelf ook ingesproken, kan je zien in dat filmpje voor het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
iMark schreef:
Zany is onderweg naar Neophyte/The Beholder om hun collab af te maken

... Hard Driver de vocalen van Da Tweekaz - D.W.X, Tweekend en Time To Shine heeft gedaan
... Radical Redemption zelf de vocalen heeft ingesproken bij Brutal 3.0 en Redemption

Nutteloze informatie maar voor het geval je het niet wist...


Hardnews heeft je informatie weer kwakkeloos overgenomen, net als altijd hier. En een deel v/d vocals van DWX hebben ze zelf ook ingesproken, kan je zien in dat filmpje voor het album.


De artiesten hebben dit zelf op twitter gepost, dus wie zegt dat HardNews het hier vandaan heeft? En het is klakkeloos btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dat van Hard Driver/Da Tweekaz hadden ze gisteren gepost op hun FB. Ik zet het inderdaad vanmorgen hierop en 30 minuten later post Hardnews het inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwakkeloos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:38 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Dat van Hard Driver/Da Tweekaz hadden ze gisteren gepost op hun FB. Ik zet het inderdaad vanmorgen hierop en 30 minuten later post Hardnews het inderdaad.


Hardnews volgt gewoon al die artiesten en als ze zeggen dat ze bezig zijn met een collab, een nieuwe track of remix of andere bullshit, dan nemen ze dat meteen letterlijk over. Fantastisch account :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ze weten volgens mij niet dat je op twitter ook kan Retweeten xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gebruik zelf allang geen twitter meer, maar kan me voorstellen dat dat handig is. Dan volg je ineens alle hardstyle artiesten zonder alle "kijk mijn eten mooi zijn" posts.

(of je kan gewoon dit topic volgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker boeiend, dankzij HardNews heb ik wel dat boek Dutch Dance gewonnen. :thumbsup: En ag, door hun krijg ik ook nog dingen mee van dj's die ik niet zo nodig hoef te volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:29 
 

djkevinkaos schreef:
Jep klopt;)


En wat ging hij hard :drool: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mad Dog een nieuw album gaat maken met de titel Rudeness en in december uitkomt.

Als hij het niveau van A Night of Madness ook maar benaderd, heerlijk nieuws! Alleen kut dat we daarna anderhalf jaar op samplers kunnen wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lots of collabs and solos coming up/allready finished:

- B-Front & High Voltage - The 4th Kind
- Audiofreq & High Voltage - *tba
- Radical Redemption & High Voltage - *tba
- High Voltage & Mc Nolz - *tba
- High Voltage - Dead Stars
- High Voltage - Against The Law
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 15:48 
 

Citaat:
b2s
Relive the #DB13 Decibel mainstage and Loudness area!
Listen and enjoy the live sets from Atmozfears & B-Front here:


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardnews:
Unfortunately 'Hard With Style #26' will not be online tomorrow. Headhunterz will announce the date soon. #HWS

What's new...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op hun Frontpage gebeurt er in elk geval een stuk meer dan bij ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op hun Frontpage gebeurt er in elk geval een stuk meer dan bij ons.


Hij bedoeld volgens mij dat Headhunterz steeds Hard with style uitsteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
TiMOTHYb schreef:
Op hun Frontpage gebeurt er in elk geval een stuk meer dan bij ons.


Hij bedoeld volgens mij dat Headhunterz steeds Hard with style uitsteld.

No shit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik snap het niet, vertel?
Vorige  1 ... 1900, 1901, 1902, 1903, 1904, 1905, 1906 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen