Peter heeft het overleefd (blijkbaar).
Ben benieuwd wat hij er van vond
Ben benieuwd wat hij er van vond
Ik gok op; vindt het vast niet leuk dat de platen waar hij recentelijk aan meewerkt niet super ontvangen zijn.wrote:Ik gok op; geen mening maar benieuwd hoe z'n achterban erover denkt.
Omdat zoeken op "DV8" te kort is.wrote:Niet super goed maar kan geen topic vinden waar hij noemenswaardig gebashed wordt.
Dat zeg ik ook nietwrote:Niet super goed maar kan geen topic vinden waar hij noemenswaardig gebashed wordt.
Voor dat soort enthousiasme moet je toch niet in Nederland zijn.wrote:Dat zeg ik ook nietwrote:Niet super goed maar kan geen topic vinden waar hij noemenswaardig gebashed wordt.maar sommige mensen voelen zich al op hun pik getrapt als men niet YT/FB niveau lyrisch is.
https://www.facebook.com/TheDarkMenaceS ... 2238156078*Dutch only*
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 64.95 euro?
Like dan onze page en deze post ! Wie weet ben jij de gelukkige winnaar !
Fixedwrote:.... The Dark Menace Show 2 kaarten weggeeft voor Kings Of Hardstyle
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 0 euro?
Dank je voor je nutteloze bijdrage op deze topicwrote:Fixedwrote:.... The Dark Menace Show 2 kaarten weggeeft voor Kings Of Hardstyle
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 0 euro?
Nou vooruit.wrote:.... The Dark Menace Show 2 kaarten weggeeft voor Kings Of Hardstyle
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 64.95 euro?
...and a new Rmx is done!!!
Ik gok de dikgedrukte als ik me het goed kan herinneren van afgelopen zaterdag.wrote:E-Force:
Busy with a remix atm
View on Instagram
Activator- Let The Bodies Hit The Floor (E-Force Remix) of Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)?
Ben benieuwd wat ik daar van moet verwachten. De muziek van Dope D.O.D. vind ik namelijk geen ene bal aan, een paar schorre mannen die stoere tekstjes rappen...wrote:Psyko Punkz
Special announcement!
Dope D.O.D. at Psyko Punkz Showcase!
Locking them into a studio with Dope DOD was destined to result in a rough product; "Psyko Punkz x Dope DOD - Drunken Masta"!
Drunken Masta will be presented at the ADE Psyko Punkz showcase, October 17th in the Rabozaal of the Melkweg Amsterdam.
Zero Sanitywrote:Ik gok de dikgedrukte als ik me het goed kan herinneren van afgelopen zaterdag.wrote:E-Force:
Busy with a remix atm
View on Instagram
Activator- Let The Bodies Hit The Floor (E-Force Remix) of Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)?
Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix) dus inderdaad
Passen dus prima bij Psyko Punkz lijkt mij.wrote:Ben benieuwd wat ik daar van moet verwachten. De muziek van Dope D.O.D. vind ik namelijk geen ene bal aan, een paar schorre mannen die stoere tekstjes rappen...wrote:Psyko Punkz
Special announcement!
Dope D.O.D. at Psyko Punkz Showcase!
Locking them into a studio with Dope DOD was destined to result in a rough product; "Psyko Punkz x Dope DOD - Drunken Masta"!
Drunken Masta will be presented at the ADE Psyko Punkz showcase, October 17th in the Rabozaal of the Melkweg Amsterdam.
Het is niet eens overdreven wat ik zeg. De meeste kaartjes worden tegen bodemprijzen op vakantieveilingen verloot en de rest wordt weggegeven aan mensen die via vakantieveilingen kaartjes hebben besteld. Op het laatste moment zit iedereen met 20 kaartjes om weg te geven en is het weer een succesvol uitverkochte editie. Mijn excuses als jij dat feest serieus neemt.wrote:Dank je voor je nutteloze bijdrage op deze topicgoed hoor, he held
Het gaat me meer om de reactiewrote:Het is niet eens overdreven wat ik zeg. De meeste kaartjes worden tegen bodemprijzen op vakantieveilingen verloot en de rest wordt weggegeven aan mensen die via vakantieveilingen kaartjes hebben besteld. Op het laatste moment zit iedereen met 20 kaartjes om weg te geven en is het weer een succesvol uitverkochte editie. Mijn excuses als jij dat feest serieus neemt.wrote:Dank je voor je nutteloze bijdrage op deze topicgoed hoor, he held
Deze lineup was niet eens zo bagger als normaal geloof ik, maar het publiek en het geluid zijn de 0 euro ongeveer wel waard
Jep klopt;)wrote:Zero Sanitywrote:Ik gok de dikgedrukte als ik me het goed kan herinneren van afgelopen zaterdag.wrote:E-Force:
Busy with a remix atm
View on Instagram
Activator- Let The Bodies Hit The Floor (E-Force Remix) of Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)?Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix) dus inderdaad.