Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1899, 1900, 1901, 1902, 1903, 1904, 1905 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peter heeft het overleefd (blijkbaar).

Ben benieuwd wat hij er van vond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

All the stories. :lol:
Zovaak hoor ik niet iets de rondte gaan over Hardtraxx in het hardstyle wereldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik gok op; geen mening maar benieuwd hoe z'n achterban erover denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik gok op; geen mening maar benieuwd hoe z'n achterban erover denkt.

Ik gok op; vindt het vast niet leuk dat de platen waar hij recentelijk aan meewerkt niet super ontvangen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet super goed maar kan geen topic vinden waar hij noemenswaardig gebashed wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Niet super goed maar kan geen topic vinden waar hij noemenswaardig gebashed wordt.

Omdat zoeken op "DV8" te kort is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Niet super goed maar kan geen topic vinden waar hij noemenswaardig gebashed wordt.

Dat zeg ik ook niet :P maar sommige mensen voelen zich al op hun pik getrapt als men niet YT/FB niveau lyrisch is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Niet super goed maar kan geen topic vinden waar hij noemenswaardig gebashed wordt.

Dat zeg ik ook niet :P maar sommige mensen voelen zich al op hun pik getrapt als men niet YT/FB niveau lyrisch is.


Voor dat soort enthousiasme moet je toch niet in Nederland zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.... The Dark Menace Show 2 kaarten weggeeft voor Kings Of Hardstyle :)

Citaat:
*Dutch only*
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 64.95 euro?

Like dan onze page en deze post ! Wie weet ben jij de gelukkige winnaar !


https://www.facebook.com/TheDarkMenaceS ... 2238156078
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
.... The Dark Menace Show 2 kaarten weggeeft voor Kings Of Hardstyle :)

Citaat:
*Dutch only*
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 0 euro?

Like dan onze page en deze post ! Wie weet ben jij de gelukkige winnaar !


https://www.facebook.com/TheDarkMenaceS ... 2238156078


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force:
Busy with a remix atm
http://instagram.com/p/esQRsdEd5Y/#

Activator- Let The Bodies Hit The Floor (E-Force Remix) of Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nuracore schreef:
.... The Dark Menace Show 2 kaarten weggeeft voor Kings Of Hardstyle :)

Citaat:
*Dutch only*
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 0 euro?

Like dan onze page en deze post ! Wie weet ben jij de gelukkige winnaar !


https://www.facebook.com/TheDarkMenaceS ... 2238156078


Fixed


Dank je voor je nutteloze bijdrage op deze topic :clap: goed hoor, he held :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 19:50 
 
Hardtraxx Elite

Psyko Punkz

Special announcement!
Dope D.O.D. at Psyko Punkz Showcase!
Locking them into a studio with Dope DOD was destined to result in a rough product; "Psyko Punkz x Dope DOD - Drunken Masta"!
Drunken Masta will be presented at the ADE Psyko Punkz showcase, October 17th in the Rabozaal of the Melkweg Amsterdam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
.... The Dark Menace Show 2 kaarten weggeeft voor Kings Of Hardstyle :)

Citaat:
*Dutch only*
Wil jij kans maken op 2 gratis kaarten naar Kings Of Hardstyle op 26 oktober ter waarde van 64.95 euro?

Like dan onze page en deze post ! Wie weet ben jij de gelukkige winnaar !


https://www.facebook.com/TheDarkMenaceS ... 2238156078

Nou vooruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:23 
 
Hardtraxx Addict

The R3belz ‏@TheR3belz
Citaat:
...and a new Rmx is done!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
E-Force:
Busy with a remix atm
http://instagram.com/p/esQRsdEd5Y/#

Activator- Let The Bodies Hit The Floor (E-Force Remix) of Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)? :drool:

Ik gok de dikgedrukte als ik me het goed kan herinneren van afgelopen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Psyko Punkz

Special announcement!
Dope D.O.D. at Psyko Punkz Showcase!
Locking them into a studio with Dope DOD was destined to result in a rough product; "Psyko Punkz x Dope DOD - Drunken Masta"!
Drunken Masta will be presented at the ADE Psyko Punkz showcase, October 17th in the Rabozaal of the Melkweg Amsterdam.


Ben benieuwd wat ik daar van moet verwachten. De muziek van Dope D.O.D. vind ik namelijk geen ene bal aan, een paar schorre mannen die stoere tekstjes rappen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:27 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Parvuz schreef:
E-Force:
Busy with a remix atm
http://instagram.com/p/esQRsdEd5Y/#

Activator- Let The Bodies Hit The Floor (E-Force Remix) of Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)? :drool:

Ik gok de dikgedrukte als ik me het goed kan herinneren van afgelopen zaterdag.


Zero Sanity
Citaat:
Eye spy with my little eye, a certain E-Force remix

http://instagram.com/p/esQ7eeEd6C


Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix) dus inderdaad :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Millard Fillmore schreef:
Psyko Punkz

Special announcement!
Dope D.O.D. at Psyko Punkz Showcase!
Locking them into a studio with Dope DOD was destined to result in a rough product; "Psyko Punkz x Dope DOD - Drunken Masta"!
Drunken Masta will be presented at the ADE Psyko Punkz showcase, October 17th in the Rabozaal of the Melkweg Amsterdam.


Ben benieuwd wat ik daar van moet verwachten. De muziek van Dope D.O.D. vind ik namelijk geen ene bal aan, een paar schorre mannen die stoere tekstjes rappen...

Passen dus prima bij Psyko Punkz lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dank je voor je nutteloze bijdrage op deze topic :clap: goed hoor, he held :thumbsup:


Het is niet eens overdreven wat ik zeg. De meeste kaartjes worden tegen bodemprijzen op vakantieveilingen verloot en de rest wordt weggegeven aan mensen die via vakantieveilingen kaartjes hebben besteld. Op het laatste moment zit iedereen met 20 kaartjes om weg te geven en is het weer een succesvol uitverkochte editie. Mijn excuses als jij dat feest serieus neemt.

Deze lineup was niet eens zo bagger als normaal geloof ik, maar het publiek en het geluid zijn de 0 euro ongeveer wel waard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nuracore schreef:
Dank je voor je nutteloze bijdrage op deze topic :clap: goed hoor, he held :thumbsup:


Het is niet eens overdreven wat ik zeg. De meeste kaartjes worden tegen bodemprijzen op vakantieveilingen verloot en de rest wordt weggegeven aan mensen die via vakantieveilingen kaartjes hebben besteld. Op het laatste moment zit iedereen met 20 kaartjes om weg te geven en is het weer een succesvol uitverkochte editie. Mijn excuses als jij dat feest serieus neemt.

Deze lineup was niet eens zo bagger als normaal geloof ik, maar het publiek en het geluid zijn de 0 euro ongeveer wel waard :P


Het gaat me meer om de reactie ;) men kan natuurlijk reageren als ze interesse hebben. Maar als je het feest niets vind mag dat natuurlijk. Maar ontneemt niet de actie dat je geen 32.50 hoeft te betalen en gewoon 2 kaarten gratis kan krijgen. :P scheelt een hoop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:36 
 
Artiest

Calmdowner schreef:
Khadber schreef:
Parvuz schreef:
E-Force:
Busy with a remix atm
http://instagram.com/p/esQRsdEd5Y/#

Activator- Let The Bodies Hit The Floor (E-Force Remix) of Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix)? :drool:

Ik gok de dikgedrukte als ik me het goed kan herinneren van afgelopen zaterdag.


Zero Sanity
Citaat:
Eye spy with my little eye, a certain E-Force remix

http://instagram.com/p/esQ7eeEd6C


Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit The Floor (E-Force Remix) dus inderdaad :) .


Jep klopt;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:04 
 
Hardtraxxer

NEWS
Upcoming releases: PRSPCT XTRM... Drokz & Akira
Partyraiser records... Drokz & Partyraiser
DROKZ011...UVC, Akira, Drokz and maybe more
Partyraiser records...The track with Mr Courage ¨old vs new¨

Upcoming collabs with Radical redemption, Unexist, Producer, The Vizitor and maybe a funny one with Noisekick and Bonehead.

Future plans: Apocalypse rec. (allready started) and a hard collab with Angerfist.

So you will get some hardcore, uk breakbeat noise and terror in all forms.

Better be ready for it, no prisoners!!

Benieuwd wat daar uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:20 
 

Mee wie doet rr nou een collab?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Mee wie doet rr nou een collab?

Drokz
Vorige  1 ... 1899, 1900, 1901, 1902, 1903, 1904, 1905 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen