Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901, 1902 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:01 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hij heeft toch geen track van Atmozfears onder zijn eigen alias gereleased of wel?


Volgens die post niet nee, hij geeft tracks uit van zichzelf, en dat alsof Atmozfears ze gemaakt heeft.

Dus zelf zal hij er sowieso niet beter van worden, want niemand weet dat t dan zijn tracks zijn. Misschien dat ie Atmozfears een beetje kapot wilt maken door slechtere tracks onder die naam uit te geven, iets anders 'nuttigs' kan ik niet bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:12 
 
Artiest

Protech DJ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hij heeft toch geen track van Atmozfears onder zijn eigen alias gereleased of wel?


Volgens die post niet nee, hij geeft tracks uit van zichzelf, en dat alsof Atmozfears ze gemaakt heeft.

Dus zelf zal hij er sowieso niet beter van worden, want niemand weet dat t dan zijn tracks zijn. Misschien dat ie Atmozfears een beetje kapot wilt maken door slechtere tracks onder die naam uit te geven, iets anders 'nuttigs' kan ik niet bedenken.

Zelfs dat niet. Het is eigenlijk 1 groot misverstand, wat enorm uit de hand is gelopen omdat het op facebook is geplaatst, en dus mensen het lezen die er eigenlijk niet veel vanaf weten.. even gequote van iemand ter opheldering van dat tracknamen gedoe:

Ik kan bevestigen wat Bas net zeg. We delen vaak tracks die we zelf produceren met elkaar en hij zet vaak een artiest in de titel van onafgemaakte tracks, om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.

Met andere woorden, gewoon onderling een beetje grappen. Geen idee hoe dit bij Sergio terecht is gekomen, maar goed. Die heeft om 20:55 een appje gestuurd naar Tim, Tim postte het om 20:58 op Facebook.. dus helaas niet goed uitgezocht voordat hij het openbaar maakte. Overigens geen aanval op Tim, maar ik wil voorkomen dat er verhalen rondgaan die niet kloppen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:18 
 
Hardtraxx Veteran

Thyron schreef:
Die heeft om 20:55 een appje gestuurd naar Tim, Tim postte het om 20:58 op Facebook.. dus helaas niet goed uitgezocht voordat hij het openbaar maakte.

Hahaha wat ben je dan een impulsieve kutdebiel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar Tim is t gedoe rondom zijn tracks een beetje zat en doet voortaan alles publiekelijk dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Thyron schreef:
Die heeft om 20:55 een appje gestuurd naar Tim, Tim postte het om 20:58 op Facebook.. dus helaas niet goed uitgezocht voordat hij het openbaar maakte.

Hahaha wat ben je dan een impulsieve kutdebiel. :lol:

Hij zegt ook dat t vaker is gebeurd en blabla, maar kan dit helemaal niet aantonen. Waarom wel op Facebook posten maar dan zonder bewijs.

Waarom staan er die comments veel opmerkingen zoals: 'zeker weer die hardtraxxers' etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Waarom staan er die comments veel opmerkingen zoals: 'zeker weer die hardtraxxers' etc?

Haha dat is Kaboem. xd Maar goed deze Tim Van De Stadt trekt blijkbaar dit soort mensen aan. Is niet de eerste keer dat ik dit soort dingen lees. Ook best wel grappig die klokkenluider die over jaloezie begint en al die andere mensen die interessant lopen doen dat ze contact hebben met TVDS. Net alsof het een van de pioniers is van deze scene. Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet zo uit mijn hoofd van zowel Thyron of Atmozfears geen tracktitel op te noemen. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet zo uit mijn hoofd van zowel Thyron of Atmozfears geen tracktitel op te noemen. :surrender:

Ik denk dat je nog geen plaat van bijv. Frontliner van het laatste jaar kan opnoemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 11:19 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Richardd schreef:
Waarom staan er die comments veel opmerkingen zoals: 'zeker weer die hardtraxxers' etc?

Haha dat is Kaboem. xd Maar goed deze Tim Van De Stadt trekt blijkbaar dit soort mensen aan. Is niet de eerste keer dat ik dit soort dingen lees. Ook best wel grappig die klokkenluider die over jaloezie begint en al die andere mensen die interessant lopen doen dat ze contact hebben met TVDS. Net alsof het een van de pioniers is van deze scene. Het zal wel aan mij liggen, maar ik weet zo uit mijn hoofd van zowel Thyron of Atmozfears geen tracktitel op te noemen. :surrender:


Dat komt omdat jij zo'n dagjesmens bent die alleen naar hardstyle feesten gaat omdat het hip is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier maar verder gaan? off-topic/wist-je-dat-off-topic-t1879.html

*wil vervolgen met een boeiend nieuwtje maar die is niet te vinden*
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hier maar verder gaan? off-topic/wist-je-dat-off-topic-t1879.html

*wil vervolgen met een boeiend nieuwtje maar die is niet te vinden*


Eens, ga maar off topic verder of in het discussie topic over het Atmozfears onderwerp!

En een wist-je-dat-je voor jouw dan Steffnov (en iedereen):

Hier de 10 beste/meest belangrijke dance nummers volgens DV8:

http://www.dutchdance.net/dutch-dance-s ... 19-mc-dv8/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag om 16:00 Show Me Your Warface DJ Tool online :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

Zany met Hard Driver in de studio. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:17 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

TNT heeft een nieuwe track genaamd "Tarantula".
Bron:
Citaat:
Wildstylez ‏@wildstylez
Citaat:
Track of the day @djtechnoboy & @djtuneboy - Skinner!! What's your favourite?


Technoboy ‏@djtechnoboy
Citaat:
@wildstylez @djTuneboy - it has to be TNT "Tarantula" (which I am sendin u now ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 22:07 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption schreef:
Just finished our track!

Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:04 
 
Hardtraxxer

mrbubble456 schreef:
Radical Redemption schreef:
Just finished our track!

Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls!

please laat deze op het album komen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:06 
 
Hardtraxxer

Frequencerz en Crypsis zijn onderweg naar het b2s HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Frequencerz en Crypsis zijn onderweg naar het b2s HQ!

Misschien Frequencerz alleen ook naar het vliegveld? :P

Edit: Toch ook naar B2S.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
opaa schreef:
Frequencerz en Crypsis zijn onderweg naar het b2s HQ!

Misschien Frequencerz alleen ook naar het vliegveld? :P

Edit: Toch ook naar B2S.


Ik zeg Hard Bass Anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze weer met gewoon 1 anthem komen. Themesongs vind ik niets. Die tracks zouden ook wel uitkomen als het niet themesongs waren, oftewel het kost ons een track. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik hoop dat ze weer met gewoon 1 anthem komen. Themesongs vind ik niets. Die tracks zouden ook wel uitkomen als het niet themesongs waren, oftewel het kost ons een track. :(

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:29 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption
At @NEWDAY_studio.

Vid with all info concerning my album, 'The Spell of Sin', will be online later today!

#TSoS

. pic.twitter.com/7StPRFSaTM
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehehe, ben grotsgruwelijk benieuwd :thumbsup:

Edit: 45 min nog :D
Vorige  1 ... 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901, 1902 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen