Protech DJ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Hij heeft toch geen track van Atmozfears onder zijn eigen alias gereleased of wel?
Volgens die post niet nee, hij geeft tracks uit van zichzelf, en dat alsof Atmozfears ze gemaakt heeft.
Dus zelf zal hij er sowieso niet beter van worden, want niemand weet dat t dan zijn tracks zijn. Misschien dat ie Atmozfears een beetje kapot wilt maken door slechtere tracks onder die naam uit te geven, iets anders 'nuttigs' kan ik niet bedenken.
Zelfs dat niet. Het is eigenlijk 1 groot misverstand, wat enorm uit de hand is gelopen omdat het op facebook is geplaatst, en dus mensen het lezen die er eigenlijk niet veel vanaf weten.. even gequote van iemand ter opheldering van dat tracknamen gedoe:
Ik kan bevestigen wat Bas net zeg. We delen vaak tracks die we zelf produceren met elkaar en hij zet vaak een artiest in de titel van onafgemaakte tracks, om aan te geven naar welke stijltje hij een beetje streefde in dat project.
Met andere woorden, gewoon onderling een beetje grappen. Geen idee hoe dit bij Sergio terecht is gekomen, maar goed. Die heeft om 20:55 een appje gestuurd naar Tim, Tim postte het om 20:58 op Facebook.. dus helaas niet goed uitgezocht voordat hij het openbaar maakte. Overigens geen aanval op Tim, maar ik wil voorkomen dat er verhalen rondgaan die niet kloppen