Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1897, 1898, 1899, 1900, 1901, 1902, 1903 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Evanti Exclusive - Analogue Is Dead!
http://www.coremagonline.com/interviews ... -dead.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Releasedate: 9th of November 2013.

Hard copy and digital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ga dus een rauw op je dak kaartje halen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Radical Redemption
At @NEWDAY_studio.
Vid with all info concerning my album, 'The Spell of Sin', will be online later today!
#TSoS
pic.twitter.com/7StPRFSaTM


Graag even dit topic melden wanneer de info beschikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Parvuz schreef:
Radical Redemption
At @NEWDAY_studio.
Vid with all info concerning my album, 'The Spell of Sin', will be online later today!
#TSoS
pic.twitter.com/7StPRFSaTM


Graag even dit topic melden wanneer de info beschikbaar is.


Moet je dat topic wel opengooien -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Moet je dat topic wel opengooien -.-

Als ik het nu al opengooi wordt er misschien al voorbarige info geplaatst. Dat probeer ik juist te voorkomen, vandaar de zin: melden als de info er is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Kevin-Raw schreef:
Moet je dat topic wel opengooien -.-

Als ik het nu al opengooi wordt er misschien al voorbarige info geplaatst. Dat probeer ik juist te voorkomen, vandaar de zin: melden als de info er is. ;)


Huh, kijk hier eens 4 posts naar boven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou 't ook wel fijn vinden om een centraal Radical topic te hebben eigenlijk (en Parvuz ook denk ik :thumbsup: ), al die album previews verspreid over het forum hebben we nu ook wel gezien. Als er onjuiste informatie staat delete je het toch gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Huh, kijk hier eens 4 posts naar boven xd

Dus er verandert wat aan mijn zin?

Is gewoon een kwestie van geruchten de kop in te drukken tot dan. Maar aangezien heel wat mensen (na zo'n klein half jaar') niet echt meer kunnen wachten ..
I declare het is open! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Huh, kijk hier eens 4 posts naar boven xd

Dus er verandert wat aan mijn zin?


Ik zie dat toch als officiële info hoor, die video van RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
bRt_ schreef:
Dus er verandert wat aan mijn zin?

Ik zie dat toch als officiële info hoor, die video van RR.

Citaat:
Is gewoon een kwestie van geruchten de kop in te drukken tot dan

Je weet wel, 'inside information' personen die het bij momenten ook wel eens mis kunnen hebben. Daar doelde ik gewoon op. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

E-Force was vandaag met MC Renegade net als Crypsis en Frequencerz ook bij b2s HQ.
Misschien E-Force live @ Hardbass aangezien zijn livesets met Renegade zijn? En dan een dj team waarin Frequencerz en Crypsis zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
E-Force was vandaag met MC Renegade net als Crypsis en Frequencerz ook bij b2s HQ.
Misschien E-Force live @ Hardbass aangezien zijn livesets met Renegade zijn? En dan een dj team waarin Frequencerz en Crypsis zitten?


Volgens mij moest Atmozfears ook bij b2s zijn, maar hij had autopech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 01:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Radical Redemption ‏@RdclRedemption 21m
Btw, I'm making a remix of @DJDayMar - Feel Terror Cloud Your Senses!!

#TSoS

Heuj :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:39 
 
Hardtraxxer

Dj Thera
Citaat:
Finalizing Dj Thera ft Yuna-X - Uninvited (Bootleg from Alanis Morissette) and my new solo track The Ocean that needed a boost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm ik zie de laatste tijd paar artiesten tweeten dat ze naar b2s HQ zijn?

En nu tweet Adaro dit naar The Vision:

Citaat:
The Vision ‏@TheVisionNL 3h

@DjAdaro bericht ontvangen ? Succes vanavond .. Zie je daar
Details
Reply
Retweet
Favorite

Dj Adaro ‏@DjAdaro

@TheVisionNL yes hij komt erop, ik moet ff kijken vnv omdat ik b2b moet :)

Zal dat dan te maken hebben met Hard Bass? En zal Adaro dan een cd mixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zou het dan niet eerder Qlimax zijn? :x

Hard Bass is nog ver weg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 18:46 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Zou het dan niet eerder Qlimax zijn? :x

Hard Bass is nog ver weg. :P


Voor Qlimax heb je niet veel te zoeken bij B2S HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 20:17 
 
Hardtraxx Elite

Nee, Adaro mixt ook een Thrillogy CD he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 01:28 
 
Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Lenny schreef:
Zou het dan niet eerder Qlimax zijn? :x

Hard Bass is nog ver weg. :P


Voor Qlimax heb je niet veel te zoeken bij B2S HQ.


Er staat nergens in de tweet tussen Adaro en The Vision dat iets met B2S te maken heeft. PierrePruuk denkt dat het over Decibel gaat. Ik dacht dat het miss over Qlimax ging. Maar de post boven mij zal het verdere antwoord wel verklaren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 10:23 
 

Maar wat zou een cd met b2b te maken hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpel, The Vision zal een nieuwe track naar Adaro gestuurd hebben, die Adaro op zijn Thrillogy cd wil zetten. (Ik verwacht The Vision & X-Pander - Beyond Dreams)

Adaro heeft hem ontvangen en gaat hem op die cd zetten. Hij moest alleen dezelfde avond een b2b-setje draaien op XXlerator met Chain Reaction, waardoor hij nog niet zeker wist of hij hem daar ook ging draaien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 15:31 
 
Hardtraxx Addict

Zany morgen de studio ingaat met Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er kan gestemd worden op de HARDER STYLES TOP 1000. Klik hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hier kan er gesproken worden over de top 1000: http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/q-dance-harder-styles-top-1000-t38904.html
Vorige  1 ... 1897, 1898, 1899, 1900, 1901, 1902, 1903 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen