Evanti Exclusive - Analogue Is Dead!
http://www.coremagonline.com/interviews ... -dead.html
http://www.coremagonline.com/interviews ... -dead.html
Graag even dit topic melden wanneer de info beschikbaar is.wrote:Radical Redemption
At @NEWDAY_studio.
Vid with all info concerning my album, 'The Spell of Sin', will be online later today!
#TSoS
pic.twitter.com/7StPRFSaTM
Moet je dat topic wel opengooienwrote:Graag even dit topic melden wanneer de info beschikbaar is.wrote:Radical Redemption
At @NEWDAY_studio.
Vid with all info concerning my album, 'The Spell of Sin', will be online later today!
#TSoS
pic.twitter.com/7StPRFSaTM
Als ik het nu al opengooi wordt er misschien al voorbarige info geplaatst. Dat probeer ik juist te voorkomen, vandaar de zin: melden als de info er is.wrote:Moet je dat topic wel opengooien
Huh, kijk hier eens 4 posts naar bovenwrote:Als ik het nu al opengooi wordt er misschien al voorbarige info geplaatst. Dat probeer ik juist te voorkomen, vandaar de zin: melden als de info er is.wrote:Moet je dat topic wel opengooien
Dus er verandert wat aan mijn zin?wrote:Huh, kijk hier eens 4 posts naar boven
Ik zie dat toch als officiële info hoor, die video van RR.wrote:Dus er verandert wat aan mijn zin?wrote:Huh, kijk hier eens 4 posts naar boven
wrote:Ik zie dat toch als officiële info hoor, die video van RR.wrote:Dus er verandert wat aan mijn zin?
Je weet wel, 'inside information' personen die het bij momenten ook wel eens mis kunnen hebben. Daar doelde ik gewoon op.Is gewoon een kwestie van geruchten de kop in te drukken tot dan
Volgens mij moest Atmozfears ook bij b2s zijn, maar hij had autopech.wrote:E-Force was vandaag met MC Renegade net als Crypsis en Frequencerz ook bij b2s HQ.
Misschien E-Force live @ Hardbass aangezien zijn livesets met Renegade zijn? En dan een dj team waarin Frequencerz en Crypsis zitten?
Finalizing Dj Thera ft Yuna-X - Uninvited (Bootleg from Alanis Morissette) and my new solo track The Ocean that needed a boost!
Zal dat dan te maken hebben met Hard Bass? En zal Adaro dan een cd mixen?The Vision @TheVisionNL 3h
@DjAdaro bericht ontvangen ? Succes vanavond .. Zie je daar
Details
Reply
Retweet
Favorite
Dj Adaro @DjAdaro
@TheVisionNL yes hij komt erop, ik moet ff kijken vnv omdat ik b2b moet
Voor Qlimax heb je niet veel te zoeken bij B2S HQ.wrote:Zou het dan niet eerder Qlimax zijn?![]()
Hard Bass is nog ver weg.
Er staat nergens in de tweet tussen Adaro en The Vision dat iets met B2S te maken heeft. PierrePruuk denkt dat het over Decibel gaat. Ik dacht dat het miss over Qlimax ging. Maar de post boven mij zal het verdere antwoord wel verklarenwrote:Voor Qlimax heb je niet veel te zoeken bij B2S HQ.wrote:Zou het dan niet eerder Qlimax zijn?![]()
Hard Bass is nog ver weg.