Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1895, 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:12 
 

"How did your life looked". Ook niet goed.

Edit: Zo kan ik nog wel even doorgaan. "When do you started"... Heb hem maar afgezet :P

Als hij serieus is hiermee dan is dat wel diep triest maar kan het me haast gewoon niet voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
*praat over hardstyle*
Citaat:
and I'm like a grandfather of it.


Citaat:
Maybe i also had a period where you could call me the golden child.


Ik kan het helaas niet bekijken hier op stage, maar als hij dat zegt is het gewoon een grap toch? Hoop ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo is dat een grap dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoel dat hij dit hopelijk niet echt meent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Bedoel dat hij dit hopelijk niet echt meent.


Tsjaa, dat hoopten wij ook bij die nieuwe 'tracks' van hem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf erbij dat die jongen gewoon de grootste troll in de scene op het moment is, dit kan hij niet menen :lol:b
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me er wel in vinden hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik kan me er wel in vinden hoor


Het is niet zozeer dat hij geen bijdrage heeft geleverd, maar meer dat zijn eigendunk zo ontzettend hoog is. Niemand zal ontkennen dat hij vroeger niet gepresteerd heeft, maar hij kan niet eeuwig teren op dat succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:01 
 
Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik kan me er wel in vinden hoor


Het is niet zozeer dat hij geen bijdrage heeft geleverd, maar meer dat zijn eigendunk zo ontzettend hoog is. Niemand zal ontkennen dat hij vroeger niet gepresteerd heeft, maar hij kan niet eeuwig teren op dat succes.


Welke bijdrage heeft hij geleverd? Eerst heeft DJ Neo al zijn tracks gemaakt en daarna heeft Flarup? ofzo dat over genomen, direct heel groot verschil in kwaliteit van de tracks. Nu weet ik niet wie ze maakt... Misschien hijzelf door alleen maar elementen te stelen van andere producers (kick van Zatox)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Prefix & Density
Time for present nr.2!

Want to win tickets for Raw Madness???? (4x2)
We will perform at this awesome event 12-10-2013 in 'De Vorstin', Hilversum.

Then guess which track we will give away soon.

Hint: It has something to do with an infamous dutch website, on which we got ourselves in the daily video top 5.


Polka Tool :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaa, die wou ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface:
Thanks for the support guys! 2000 likes, this is sick! We will release the "Show me your Warface" dj tool Tomorrow at 16.00!

patrickjeb schreef:
Jaaaaa, die wou ik :D

Typisch iets voor jou ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldig toch! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:45 
 
Hardtraxx Addict

Tim Van De Stadt Facebook:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Brand in Huize Maas (Groningen) na een bruiloft gisteravond.



-> Shock, 21 december 2013 <-

Zoals bekend heeft er helaas een brand gewoed in de grote zaal van Huize Maas.
We kunnen gelukkig melden dat de verwachting is dat Shock gewoon kan plaatsvinden op 21 december!!

Gelukkig maar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 00:05 
 

Calmdowner schreef:


Patrick :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker niveautje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 00:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bedankt voor de entertainment :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical getekend bij Fusion? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee Thyron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Nee Thyron.

Afbeelding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
jordifcg schreef:
Nee Thyron.

Afbeelding ;)


Bericht van Thyron naar Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 07:44 
 
Hardtraxx Veteran

:corn:

Ben benieuwd wat dit voor gevolgen hebben voor Thyron aangezien Jowan zich er nu ook mee aan het bemoeien is. Wel zielig dat een volwassen kerel de shit moet opruimen van een stel pubers... (cc TVDS/Thyron)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 09:39 
 
Hardtraxx Addict

Calmdowner schreef:


Echt zo triest als je dat doet. Komt ook altijd uit. Snap niet dat je zo dom kunt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 09:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij heeft toch geen track van Atmozfears onder zijn eigen alias gereleased of wel?
Vorige  1 ... 1895, 1896, 1897, 1898, 1899, 1900, 1901 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen