Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1894, 1895, 1896, 1897, 1898, 1899, 1900 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax Tickets kosten €69,25 inclusief fee. Vip-tickets €91,75.

Voor degenen die graag naar Qlimax willen maar niet in de rij willen staan zaterdag:

Tickets inclusief busreis van Eventtravel zijn vanaf vandaag al te boeken via eventtravel.nl!

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elk jaar zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 11:05 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Elk jaar zo. :)


Niet inclusief fee. Zal nog wel een euro of 4/5 bijkomen voor paylogic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Parvuz schreef:
Elk jaar zo. :)


Niet inclusief fee. Zal nog wel een euro of 4/5 bijkomen voor paylogic.

Nee bedoel dat je via Eventtravel altijd voor de officiële verkoop kaarten kan halen. Misschien niet al dagen er voor maar paar uurtjes vaak wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylerzzzz schreef:
Een verslag over Defqon op australische tv:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151938315559973


En weer wordt een dode als 'overdosis' van XTC weer opgeblazen in de media. Waarschijnlijk ongeteste pillen die een andere stof dan MDMA bevatten, maar dat wordt natuurlijk niet gemeld. Bovendien falen ze ook nog eens met het showen v/d juiste stage, ze hebben het over DQ Australië en zie je de mainstage van DQ hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ag, zij moeten er daar ook nog aan wennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
Een verslag over Defqon op australische tv:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151938315559973


En weer wordt een dode als 'overdosis' van XTC weer opgeblazen in de media. Waarschijnlijk ongeteste pillen die een andere stof dan MDMA bevatten


Jep, is wss die 'XTC' met PPMA dr in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:01 
 

Een artikel over hoe leuk een festival wel niet was staat ook niet echt zo goed op de voorpagina als het hierboven vermelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Digital Punk
Citaat:
Btw, the new track with Ran-D is called 'BORN TO DIE' !

Heeft deze vocalen en is denk ik een bootleg:


Ik vond hem wel gruwelijk vet klinken live :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, Ran-D draaide 'm op Q-Base. Vette plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
We just received Delete - Hardstyle Producer/DJ's mix..... and we can tell you, ITS AWESOME ! Check it tomorrow Revulsion FM starting 1900 The Dark Menace Show !


https://www.facebook.com/TheDarkMenaceShow
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die niet de Hardtraxx Facebook pagina in de gaten houden: Er is weer een winactie!
https://www.facebook.com/Hardtraxx/post ... 3522481019
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn dat jullie ook rekening houden met trouwe Hardtraxxers zonder Facebook! echt top dat ik ook eens kans maak om iets te winnen! ^^

kutfacebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen defqon au meer?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 pillen en dan niet weten wat erin zit...tja, zeker genomineerd voor de Darwin Award -.-

Over dit soort contracten, die worden nooit voor heel lange tijd vastgelegd. Neem aan dat ze nog aan het onderhandelen zijn, of dat Q misschien wel naar een andere locatie uitkijkt, maar ga er niet vanuit dat dit de laatste Defqon AU was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dag Celine, er is niks bekend over het feit dat dit de laatste keer Defqon.1 Australia zou zijn. Grtz!

Q-Dance als reactie op een post over bovenstaand onderwerp, gisteren 11:22 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Fijn dat jullie ook rekening houden met trouwe Hardtraxxers zonder Facebook! echt top dat ik ook eens kans maak om iets te winnen! ^^

kutfacebook

Wil je erover praten? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Fijn dat jullie ook rekening houden met trouwe Hardtraxxers zonder Facebook! echt top dat ik ook eens kans maak om iets te winnen! ^^

kutfacebook


Ooit gehoord van marketingstrategie? :P

En om nog even door te gaan op dat van DQ Aus, misschien moeten ze daar toch ook maar eens wat meer aan drugsvoorlichting gaan doen.
Zou zonde zijn dat zo'n festival misschien niet meer terug komt, omdat er een aantal zijn die dus blijkbaar niet verantwoordelijk om kunnen gaan met drugs. Verpest het wel mooi voor de rest van de 18000 feestgangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize
Citaat:
While the whole world is playing GTA V, we finished a new track. Screechy and drivey, oh yeah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance

Q-BASE ‘The Twilight Zone’ took place over a week ago.

We want to take you back to this special day and because of that we will broadcast several livesets on Q-dance Radio. Every day we will broadcast livesets from different areas starting with the hard beats of the Hangar.

Check out the timetable below:

Hangar
11:45 – 13:15 | Raxtor
13:15 – 14:15 | S-Dee
14:15 – 16:00 | Solutio & The I’s
16:00 – 17:15 | Activator
17:15 – 17:45 | The Magic show presents Moridin – 30 minutes
17:45 - 19:30 | Degos & Re-Done

Make sure that you sit tight and tune in to http://radio.q-dance.com/ tomorrow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:20 
 

D&R :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 21:23 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
D&R :loving:

+1, En Moridin :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na iets meer dan een minuut al stop gezet.

"When do you realized, that you wanted to be a DJ"

:lol:

Edit: Stiekem er toch even snel wat stukjes naar gekeken, maar van walging toch afgezet. Enige quotes:

*praat over hardstyle*
Citaat:
and I'm like a grandfather of it.


Citaat:
Maybe i also had a period where you could call me the golden child.


Man man man, wat een figuur. Die leeft echt in 1 grote droomwereld waarin hij de grote almachtige hardstyle grondlegger is. Om kots, maar dan ook kots misselijk van te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had een reactie met alle fouten geplaatst op het filmpje.

By the way, could you do an english spelling test before putting this on youtube?
"When do you realized, that you wanted to be a DJ"
"When got DJ Neo invloved"
"When do you started"
"How you started"
"How did you life change"
Just a couple of mistakes in grammar, a perfect reflection of how professional you really are.

Was binnen 2 minuten verwijderd en je wordt gelijk geblokkeerd. Diep en diep triest die vent. :lol:
Vorige  1 ... 1894, 1895, 1896, 1897, 1898, 1899, 1900 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen