Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1893, 1894, 1895, 1896, 1897, 1898, 1899 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion heeft er zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles er in 1 keer uitgooien en dan weer een half jaar opsparen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 16:14 
 
Hardtraxx Addict

@djisaac: I made a second version of my Animals remix. Eat it!! http://Instagram.com/p/eM7AC5BhDY/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://eventtravel.nl/qlimax/23/385/
Huh niet naar België?

Ik ga toch niet. ^^

Edit:
"De losse kaartverkoop start namelijk pas zaterdag 21 september om 13.00 uur."
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Huh niet naar België?

Ik hoop met heel mijn hart dat je dit niet meent
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Parvuz schreef:
Huh niet naar België?

Ik hoop met heel mijn hart dat je dit niet meent

Hahaha :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:26 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
http://eventtravel.nl/qlimax/23/385/
Huh niet naar België?

Ik ga toch niet. ^^

Edit:
"De losse kaartverkoop start namelijk pas zaterdag 21 september om 13.00 uur."

bron? ik zie nergens iets dat qlimax kaartverkoop 21 september al start
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
bron? ik zie nergens iets dat qlimax kaartverkoop 21 september al start

Citaat:
Qlimax is afgelopen jaar weer in no-time uitverkocht geraakt. Vanwege exclusieve afspraken met Q-dance mogen wij dit jaar een gelimiteerd aantal tickets i.c.m. een busreis vooraf verkopen! De losse kaartverkoop start namelijk pas zaterdag 21 september om 13.00 uur.

Wees dus zeker van jouw combiticket en koop deze vanaf maandag nacht 16 september 00.00 uur!

Vertrek vanuit heel Nederland
Zoals je van ons gewend bent vertrekken er luxe touringcars vanuit meer dan 250 plaatsen in Nederland om alle feestgangers naar GelreDome in Arnhem te brengen.
Boek je voor vijftien of meer personen een busticket dan mag je een eigen opstaplocatie aanvragen.

We zien je graag in één van onze touringcars op zaterdag 23 november!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:37 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Syztrax schreef:
bron? ik zie nergens iets dat qlimax kaartverkoop 21 september al start

Citaat:
Qlimax is afgelopen jaar weer in no-time uitverkocht geraakt. Vanwege exclusieve afspraken met Q-dance mogen wij dit jaar een gelimiteerd aantal tickets i.c.m. een busreis vooraf verkopen! De losse kaartverkoop start namelijk pas zaterdag 21 september om 13.00 uur.

Wees dus zeker van jouw combiticket en koop deze vanaf maandag nacht 16 september 00.00 uur!

Vertrek vanuit heel Nederland
Zoals je van ons gewend bent vertrekken er luxe touringcars vanuit meer dan 250 plaatsen in Nederland om alle feestgangers naar GelreDome in Arnhem te brengen.
Boek je voor vijftien of meer personen een busticket dan mag je een eigen opstaplocatie aanvragen.

We zien je graag in één van onze touringcars op zaterdag 23 november!

site? zie op de aangegeven site niks over qlimax staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
site? zie op de aangegeven site niks over qlimax staan

http://eventtravel.nl/qlimax/23/385/
Links in de zijbalk staat Thrillogy en Nirvana of noise. Waar die Coming soon staat, stond daarnet Qlimax. Daar kon je op klikken en dan kreeg je de tekst die ik net heb gepaste.
Waarom het er nu niet meer staat? Geen idee! :P

Edit. En ja, ik ben serieus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 19:03 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Syztrax schreef:
site? zie op de aangegeven site niks over qlimax staan

http://eventtravel.nl/qlimax/23/385/
Links in de zijbalk staat Thrillogy en Nirvana of noise. Waar die Coming soon staat, stond daarnet Qlimax. Daar kon je op klikken en dan kreeg je de tekst die ik net heb gepaste.
Waarom het er nu niet meer staat? Geen idee! :P

Edit. En ja, ik ben serieus!

kan ook een foutje van de site zijn, er staat overal al op zo'n preorder sites dat het 23 november in gelredome is, al een half jaar lang ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien had het nog niet op de site mogen staan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 19:34 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Misschien had het nog niet op de site mogen staan? ^^

kan ook, weet t ook nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon hakkuh Endymion remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax trailer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Addict

Bass Events
Citaat:
Nocturnal presents: Crypsis !

The Spectre of Darkness - Bringing you the beats to invade your soul

Ticket sale starts in 1 hour (13:00h GMT +1) only online on bassevents.be

Nocturnal - The Dark Rituals
Thursday the 31st of October

Join the Darkness: http://bit.ly/nocturnalEvent
Check the trailer of Evil: http://bit.ly/NocturnalTrailer
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Keep an eye on tuesday for Delete - Hardstyle Producer/DJ ! He will be powering you speakers on The Dark Menace Show :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 00:16 
 
Hardtraxx Addict

Hardstylerzzzz schreef:
"2 people dead and 3 on life support at Defqon due to drug overdose." :(


Gaat goed de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 09:30 
 

Zullen we even normaal blijven doen? Wat berichten verwijderd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Hardstylerzzzz schreef:
"2 people dead and 3 on life support at Defqon due to drug overdose." :(

Ik heb medelijden met de nabestaanden, maar geen medelijden met de slachtoffers zelf (tenzij het door een ander komt). Wanneer gaan mensen zich eens realiseren hoeveel ze voor andere verpesten met zulke acties? Klinkt misschien cru, maar het is al de zoveelste... op Electric Zoo in USA hebben ze zelfs de laatste dag gecancelled vanwege een dode door drugs.

Really? Zal het publiek dat zich wel kan gedragen en er wel zin in had pissig zijn geweest, en niet onterecht zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Digital Punk
Citaat:
Btw, the new track with Ran-D is called 'BORN TO DIE' !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkbaar moeten we allemaal dood volgens Digital Punk. In 'Invasion' komen we er ook niet echt goed van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Blijkbaar moeten we allemaal dood volgens Digital Punk. In 'Invasion' komen we er ook niet echt goed van af.

"uhum Radical Redemption uhum"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 23:11 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Duke schreef:
Blijkbaar moeten we allemaal dood volgens Digital Punk. In 'Invasion' komen we er ook niet echt goed van af.

"uhum Radical Redemption uhum"

volgens radical is "iedereen al dood" :P
Vorige  1 ... 1893, 1894, 1895, 1896, 1897, 1898, 1899 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen