Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1892, 1893, 1894, 1895, 1896, 1897, 1898 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaa :love: t was zo mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet zien staan:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja heel gaaf voor Exit Mind! zeker verdient :)

als Zirkum nog een paar kleine stappen maakt zie ik hem ook snel wel joinen, maar misschien beetje veel van het goeie om in zo'n korte tijd zoveel nieuwe artiesten te introduceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Op 19-10 een ADE hardstyle event is in de Amsterdam Studio's:

http://www.amsterdam-dance-event.nl/pro ... -edm/6160/

Studio 1 Hardstyle: Wildstylez, Zany, The Prophet, Endymion, Deepack, DJ Isaac, F8trix, MC DV8
Studio 2 Raw Hardstyle: Chain Reaction, DJ Thera, Delete, Titan, Prefix & Density, Kold Konexion, Re-volt, Blackburn, MC Da Syndrome
Studio 3 Hardcore: Evil Activities, Promo, The Darkraver, Ruffneck, DJ Kasparov,Catscan, D-Passion, Omi
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 18:03 
 
Hardtraxx Elite

Thrillogy 2013 staat voor de deur, waar Adaro zijn eigen area host met een dikke line-up. Een echte host zorgt natuurlijk voor zijn gasten, dat weet Adaro als geen ander. Daarom heeft hij in samenwerking met Event Travel voor zijn fans het vervoer geheel in stijl geregeld. Voor slechts € 49,- heb jij een retour ticket naar Thrillogy vanaf Veghel, Uden, Schaijk, Oss en Den Bosch. Om je op zaterdag 26 oktober alvast warm te maken voor Thrillogy is de bus uitgerust met epic sfeermakers. Het is één van de meest exclusieve VIP touringcars van de Benelux. De bus heeft een ronde leren zit als opstelling en is in bezit van lasers, rookmachines en het belangrijkste: 3000 watt aan muziek. Dit zowel binnen als buiten! Kortom, het feest begint zodra jij de bus in stapt! Alsof dat nog niet genoeg is, krijg je bovenop je bus ticket een Adaro goodiebag (o.a. een T-shirt en zonnebril) en natuurlijk een ontmoeting met de enige echte Adaro! Dit wil je niet missen, dus wees er snel bij! Koop hier direct jouw Adaro Thrillogy bus ticket: http://www.eventtravel.nl/evenement/760/1/thrillogy/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Op 19-10 een ADE hardstyle event is in de Amsterdam Studio's:

http://www.amsterdam-dance-event.nl/pro ... -edm/6160/

Studio 1 Hardstyle: Endymion


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Lenny schreef:
Op 19-10 een ADE hardstyle event is in de Amsterdam Studio's:

http://www.amsterdam-dance-event.nl/pro ... -edm/6160/

Studio 1 Hardstyle: Endymion


:lol:


Klopt toch gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption en Digital Punk zitten samen in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Radical Redemption en Digital Punk zitten samen in de studio.

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

Digital Punk gisteren

Tomorrow it is time to unleash episode 007 of Digital Punk - Unleashed (powered by A² Records). The show will contain six tracks from the upcoming ‘Unleashed once again’ album, so don’t miss out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd mooie podcast, alleen ben niet zo onder de indruk van dat album helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 09:51 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Digital Punk gisteren

Tomorrow it is time to unleash episode 007 of Digital Punk - Unleashed (powered by A² Records). The show will contain six tracks from the upcoming ‘Unleashed once again’ album, so don’t miss out!

ik hoop for the streets, invasion, the massage, we don't give a f*ck, history en freakz at night

EDIT: bericht van gisteren? want normaal is het op vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 09:52 
 
Hardtraxx Elite

Syztrax schreef:
iMark schreef:
Digital Punk gisteren

Tomorrow it is time to unleash episode 007 of Digital Punk - Unleashed (powered by A² Records). The show will contain six tracks from the upcoming ‘Unleashed once again’ album, so don’t miss out!

ik hoop for the streets, invasion, the massage, we don't give a f*ck, history en freakz at night

EDIT: bericht van gisteren? want normaal is het op vrijdag

Ik denk dat je heel warm zit ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
iMark schreef:
Digital Punk gisteren

EDIT: bericht van gisteren? want normaal is het op vrijdag

Lezen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Brand in Huize Maas (Groningen) na een bruiloft gisteravond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:10 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Syztrax schreef:
iMark schreef:
Digital Punk gisteren

EDIT: bericht van gisteren? want normaal is het op vrijdag

Lezen? :P

haha sorry, per ongeluk overheen gelezen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geeft niet. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MC Rebel de vocals heeft ingesproken voor een nieuwe track van Pure Insanity
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:43 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
MC Rebel de vocals heeft ingesproken voor een nieuwe track van Pure Insanity

Ah, die ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Druk gehad met bloemencorso? Kijk eens 3 pagina's terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Druk gehad met bloemencorso? Kijk eens 3 pagina's terug :P

zoiets zoiets, geen Q-base gezien hé ;).. krantje kwam online dusja

Za 16 en za 23 november zijn nog vrij. Neem aan dat het dit jaar de 23e wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion
Citaat:
Busy preparing our release-schedule.. 8 releases coming up in October (with a total of 9 tracks).. Which ones?? Have a guess!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 releases per week en zelfs een 2-tracker :oh: het moet niet gekker worden
Vorige  1 ... 1892, 1893, 1894, 1895, 1896, 1897, 1898 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen