Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Lyst wrote:
Calmdowner wrote:Zatox
Hi Guys, I did this track just for fun!

One day I was surfing on internet looking the discussion in the comment about my youtube videos.. I found a funny discussion between 2 guys.
One of them was complain about Zatox Kicks or Hardstyle kick in general.. "These kicks are without punch" are donghy donghy. They sucks!!

Another guy join the conversation answering to him: Hey man, do u see the dislike bar? That is the size of your d**k (He mean that the dislike bar is really short coz most of people like the kicks and the track, so that short red line is the size of his d**k huahuahua)

Was really funny discussion and it inspired me to make a funny tool/track.

As I said it's just a funny tool! I don't want to to offend anyone

I'll play it tomorrow @ Q-Base and i'll give it u for free really soon!!
Hahahahaha, zo grappig. Dat plaatsen die 11-jarige kinderen onder elke youtube video... >.<
Echt he... :lol: Beter zitten er kicks uit Natural Born Raver onder, maar kans is groot dat hij al la (misplaatste i.m.o.) 'zelfspot' zieke pitch kicks gaat gebruiken en je kan er al je geld op inzetten dat de vocals te kinderachtig voor woorden zijn. >.<
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Parvuz wrote:
Distinctive wrote:als The Beholder beter draait als op Fantasy 2 jaar terug(2 jaar terug ja xd) dan moet het wel goed komen!
Dat was schandalig. :lol:
Echt... praat me er niet van :x Dat was echt vreselijk :lol:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 9 minutes ago
Mr Lellebel wrote: Echt... praat me er niet van :x Dat was echt vreselijk :lol:
En dan denk je The Beholder, lompe platen. En dan krijg je dat. :lol: Was gewoon standup comedy in het kwadraat. :lol:
Benieuwd wat ze vanavond neer gaan zetten!
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Och, voor diegene die dit niet willen lezen: LEES HET NIET.

Armin van Buuren is volgende week te gast in College-Tour voor de geïnteresseerden ^^
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
HardstyleForEvah wrote:Och, voor diegene die dit niet willen lezen: LEES HET NIET.

Armin van Buuren is volgende week te gast in College-Tour voor de geïnteresseerden ^^
ahh vet! ga ik zeker bekijken!
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Collab van Zatox & Activator heet Make Some Noise en niet Set U Free.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 28 minutes ago
Was vreemd geweest als ie Set U Free had geheten. Activator heeft ook al een track die Set You Free heet.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Collab Ran-D en Hard Driver heet Animals.
Bron: plaatje op Facebook van Ran-D.
H
Als iemand iets post waarvan JIJ DENKT dat het hier niet "thuis hoort", gebruik gewoon de report knop. Replies op zulke berichten die hier "niet thuishoren" maakt het alleen maar erger. Laat het mod werk aub aan de mods over.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Fekete wrote:Als iemand iets post waarvan JIJ DENKT dat het hier niet "thuis hoort", gebruik gewoon de report knop. Replies op zulke berichten die hier "niet thuishoren" maakt het alleen maar erger. Laat het mod werk aub aan de mods over.
het feit dat de scheidslijn tussen wat hier wel en wat hier niet thuishoort niet duidelijk maakt dat mensen gaan reageren ipv reporten. bedoel, ik vind wist je datjes als 'zatox heeft een nieuwe pet gekocht' in het off topic moet maar dingen over bijvoorbeeld de house scene vind ik hier ook gewoon thuis horen, want het is niet off topic.
H
Distinctive wrote:
Fekete wrote:Als iemand iets post waarvan JIJ DENKT dat het hier niet "thuis hoort", gebruik gewoon de report knop. Replies op zulke berichten die hier "niet thuishoren" maakt het alleen maar erger. Laat het mod werk aub aan de mods over.
het feit dat de scheidslijn tussen wat hier wel en wat hier niet thuishoort niet duidelijk maakt dat mensen gaan reageren ipv reporten. bedoel, ik vind wist je datjes als 'zatox heeft een nieuwe pet gekocht' in het off topic moet maar dingen over bijvoorbeeld de house scene vind ik hier ook gewoon thuis horen, want het is niet off topic.
En dat is nu juist het hele probleem, telkens dat gedoe over wat er wel en niet thuishoort. Dat kun je niet zwart/wit bepalen. Als je iets niet boeit, lees eroverheen ipv telkens maar die eindeloze discussies erover. DIE moeten we vermijden. Vandaar dat ik ook zeg, gebruik de report knop.

Anyway, verdere discussies hierover mag je met mij in een PM voeren. Vanaf nu weer on topic ;)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Audioception is af!
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
iMark wrote:Audioception is af!
ben heel erg benieuwd, met zn "broke a genre again" :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
En is waarschijnlijk begin oktober verkrijgbaar.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Dus nog niet af?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
teupie wrote:Dus nog niet af?
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
Nou nou. :P Nieuws van de dag!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Topnieuwtje, had niet verwacht dat er dit jaar nog een Qlimax zou zijn...
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Maar omdat opaa het hier zet, is er een kans dat Theracords op die avond aanwezig is. :)
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
_theon_ wrote:Maar omdat opaa het hier zet, is er een kans dat Theracords op die avond aanwezig is. :)
Geck-E openen is niet eens ondenkbaar.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
_theon_ wrote:Maar omdat opaa het hier zet, is er een kans dat Theracords op die avond aanwezig is. :)
Zo kun je het ook bekijken, haha.
Parvuz wrote:Geck-E openen is niet eens ondenkbaar.
Dit.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Audiofreq:
I seriously can't wait to share this journey with you. There's gonna be ups and downs, stuff people won't like and stuff people won't get. But this is very much an album, its a story into a different world that I've created over the past year.

You will experience me.

There's a track at 132bpm and 2 tracks at 174bpm. Of course there's plenty of hardstyle to go around and almost every track is different from the one before.

Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
last seen 9 minutes ago
Dat gaat echt een dik album worden!
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Ot. Graag.