Fekete schreef:
En dat is nu juist het hele probleem, telkens dat gedoe over wat er wel en niet thuishoort. Dat kun je niet zwart/wit bepalen. Als je iets niet boeit, lees eroverheen ipv telkens maar die eindeloze discussies erover. DIE moeten we vermijden. Vandaar dat ik ook zeg, gebruik de report knop.
Anyway, verdere discussies hierover mag je met mij in een PM voeren. Vanaf nu weer on topic

Blijft moeilijk, dus heb mijn eerste waarschuwing hiervoor uitgedeeld. Als daar een probleem mee is mag je je uiteraard tot Jordy wenden. Meer uitleg en mijn visie hierop kun je altijd via PM krijgen (en dat geld voor iedereen die dit niet snapt). De volgende die zich hier niet aan houdt krijgt ook weer een waarschuwing, net zolang tot iedereen het snapt.