Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893, 1894 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Nutty T
Citaat:
Nutty T & Eyoung- Unacceptable now finished!!!!!!!
Previews up soon hold tight

Kom maar op met die prevs! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o heeft een track gemaakt met Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Theracords
Citaat:
We proudly present our Theracords Celebrate line up for the event RAUW OP JE DAK

DONT MISS IT!

Catatonic Overload (Exclusive Final Goodbye Set)
Dj Thera
Wavolizer
DeetoxNL
Cellrock
Winner Dj Contest
Hosted by MC Livid

Also check the first Rauw Op Je Dak podcast, mixed by our very own Dj Thera!
https://soundcloud.com/officialartofdan ... theracords

For the complete line up and more info, check the event page:
https://www.facebook.com/events/522982681108629
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Theracords
Citaat:
We proudly present our Theracords Celebrate line up for the event RAUW OP JE DAK

DONT MISS IT!

Catatonic Overload (Exclusive Final Goodbye Set)


For the complete line up and more info, check the event page:
https://www.facebook.com/events/522982681108629



:woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF:

vanaf nu elke 3de zaterdag van de maand tussen 00.00 en 01.00; D-Block & S-te-Fan op @slamfm tijdens SLAM! HARDER!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
DBSTF:

vanaf nu elke 3de zaterdag van de maand tussen 00.00 en 01.00; D-Block & S-te-Fan op @slamfm tijdens SLAM! HARDER!


Kijken of Q hier ook melding van doet zoals bij Activator :P

Edit: Q-Dance heeft die Tweet van vorige blz verwijderd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:15 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
G1LL schreef:
DBSTF:

vanaf nu elke 3de zaterdag van de maand tussen 00.00 en 01.00; D-Block & S-te-Fan op @slamfm tijdens SLAM! HARDER!


Kijken of Q hier ook melding van doet zoals bij Activator :P

Nee tuurlijk niet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wtf is dat voor een razzia tegen DBSTF door Q-Dance? Erg vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:14 
 
Hardtraxx Addict

Zatox
Hi Guys, I did this track just for fun!

One day I was surfing on internet looking the discussion in the comment about my youtube videos.. I found a funny discussion between 2 guys.
One of them was complain about Zatox Kicks or Hardstyle kick in general.. "These kicks are without punch" are donghy donghy. They sucks!!

Another guy join the conversation answering to him: Hey man, do u see the dislike bar? That is the size of your d**k (He mean that the dislike bar is really short coz most of people like the kicks and the track, so that short red line is the size of his d**k huahuahua)

Was really funny discussion and it inspired me to make a funny tool/track.

As I said it's just a funny tool! I don't want to to offend anyone

I'll play it tomorrow @ Q-Base and i'll give it u for free really soon!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
hotymoty schreef:
Waarom post je dat hier? Ultra is een house feest? :/


Voor mij is House ,hard dance music. Daarom ;)

Ja er staat hier nergens Hard Dance Music, dus doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hap hap hap. Zijn leuke beelden en EDC werd hier regelmatig genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Zatox
Hi Guys, I did this track just for fun!

One day I was surfing on internet looking the discussion in the comment about my youtube videos.. I found a funny discussion between 2 guys.
One of them was complain about Zatox Kicks or Hardstyle kick in general.. "These kicks are without punch" are donghy donghy. They sucks!!

Another guy join the conversation answering to him: Hey man, do u see the dislike bar? That is the size of your d**k (He mean that the dislike bar is really short coz most of people like the kicks and the track, so that short red line is the size of his d**k huahuahua)

Was really funny discussion and it inspired me to make a funny tool/track.

As I said it's just a funny tool! I don't want to to offend anyone

I'll play it tomorrow @ Q-Base and i'll give it u for free really soon!!

Hahahahaha, zo grappig. Dat plaatsen die 11-jarige kinderen onder elke youtube video... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Triest eigenlijk dat hij zich zo moet verantwoorden omdat ie anders weer helemaal de huid volgescholden krijgt. Ik ben in ieder geval benieuwd naar de tool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz:
Proud to be a part of #SLAMharder @slamfm! Every 1st Saturday of the month starting October 5th, from 00:00 till 01:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DBSTF op 3e
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen dat Headhunterz dat volhoudt, elke maand een setje op tijd af hebben, met HWS gaat het hem al moeilijk af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:20 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Hopen dat Headhunterz dat volhoudt, elke maand een setje op tijd af hebben, met HWS gaat het hem al moeilijk af.

Ik denk dat hij de date van Hws gewoon verplaatst naar 1ste zaterdag van de maand, dus op slam FM
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Delt-A schreef:
Hopen dat Headhunterz dat volhoudt, elke maand een setje op tijd af hebben, met HWS gaat het hem al moeilijk af.

Ik denk dat hij de date van Hws gewoon verplaatst naar 1ste zaterdag van de maand, dus op slam FM


Lijkt me sterk aangezien dat van 12 tot 1 is. Vrijdagmiddag 15:00 is veel gunstiger dan 's Nachts, of hij denk aan de amerikaantjes die hem dan gelijk kunnen downloaden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-Dance
B-Front is opgenomen in het ziekenhuis vanwege een infectie en kan daardoor helaas niet optreden op #QBASE. The Beholder neemt zijn plaats in naast High Voltage.

We wensen Bob heel veel beterschap!


NEEEEEE :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Dat is mooi kut zeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:20 
 

Ja het is jammer, maar High Voltage zal wel wat B-Front plaatjes draaien. Met The Beholder lijkt mij het alleen maar vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 01:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Met The Beholder lijkt mij het alleen maar vetter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 05:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als The Beholder beter draait als op Fantasy 2 jaar terug(2 jaar terug ja xd) dan moet het wel goed komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
als The Beholder beter draait als op Fantasy 2 jaar terug(2 jaar terug ja xd) dan moet het wel goed komen!

Dat was schandalig. :lol:
Vorige  1 ... 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893, 1894 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen