wrote:bronwrote:Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.
Interview met Adaro:
View on YouTube
Hele leuke interview!
Waarom doet ie het nou niet
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Donders, nou krijgen we het hoorwrote:wrote:Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.![]()
![]()
Hoe kom je aan deze info?wrote:Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Hij bekeek het filmpje op de vorige pagina.
Godverdomme,wrote:Donders, nou krijgen we het hoorwrote:wrote:Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.![]()
![]()
. Kijk hier best naar uit wat hij ervan maakt.
Het is namelijk niet waar. RR heeft daar geen remix van gemaakt zegt hij zelf. T zou naar mijn idee wel vet zijn geweest maar misschien heeft iemand anders t gedaan?
Welk filmpje? B2S TV?wrote:Hij bekeek het filmpje op de vorige pagina.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Verdomme parvuz, nog een droom aan diggelen. 
De waarheid is soms hard. Mja misschien een ander die m in de remix gegooid heeft? B-Front? E-Force?wrote:Verdomme parvuz, nog een droom aan diggelen.
Ter bevestigingwrote: I'm not making a remix of Shiverz btw.
-
QHardtraxx Veteran
Sorry, verkeerd geïnterpreteerd.wrote:Welk filmpje? B2S TV?wrote:Hij bekeek het filmpje op de vorige pagina.
Heb ook het interview gezien maar dat komt toch totaal niet aan bod, of lette ik nie goed op? 
Denk dat Calmdowner een tweet van mij naar DBSTF heeft gezien waarin ik die remix als suggestie stuurde. 
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Hier stond het ook op https://www.facebook.com/MusicHardCom/p ... 4876062462wrote:Denk dat Calmdowner een tweet van mij naar DBSTF heeft gezien waarin ik die remix als suggestie stuurde.
Droom aan diggelen? Beter komen ze nooit met een remix van die plaat, want het origineel is eindbaaswrote:Verdomme parvuz, nog een droom aan diggelen.
En een remix heeft ook echt zo veel invloed op het origineel... (behalve dat die ook wel vaker te horen is)
Er zijn gewoon van die platen waar je naar mijn mening af moet blijven. Bovendien wordt het origineel naar mijn weten niet veel gedraaid, als er dan een remix komt wordt het origineel denk ik nog meer de vergetelheid ingeduwd.wrote:En een remix heeft ook echt zo veel invloed op het origineel... (behalve dat die ook wel vaker te horen is)
Nutty T
Nutty T & Eyoung- Unacceptable now finished!!!!!!!
Previews up soon hold tight
Mee eens! Al moet ik zeggen dat ik die HC Edit van Nosferatu wel erg dik vind! Free release die hap eens aub!wrote:Er zijn gewoon van die platen waar je naar mijn mening af moet blijven. Bovendien wordt het origineel naar mijn weten niet veel gedraaid, als er dan een remix komt wordt het origineel denk ik nog meer de vergetelheid ingeduwd.wrote:En een remix heeft ook echt zo veel invloed op het origineel... (behalve dat die ook wel vaker te horen is)
View on YouTube
@02:16
-
QHardtraxx Veteran
Sorry for lacking action here.
Music in the making.
TNT & Audiofreq "Screwdriver" is finished!
Champagne!!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Wasted Penguinz - Raindropz, release: 10/9 Sep

-
QHardtraxx Veteran
Zie releases..
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Had het inderdaad hier van en ging er van uit dat t gewoon klopte wat er stondwrote:Hier stond het ook op https://www.facebook.com/MusicHardCom/p ... 4876062462wrote:Denk dat Calmdowner een tweet van mij naar DBSTF heeft gezien waarin ik die remix als suggestie stuurde.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Elke maand dus een setje van Activator. Ben benieuwd wat het slam fm volk daar van vindt!SlamFM!
Nieuw op #slamfm: @Activatordj met SLAM!HARDER! Iedere 4e zaterdag van de maand hoor je 'm. Later vandaag maken we nog meer namen bekend!
Maar draait hij dan als Activator of ACTI?