Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1887, 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Calmdowner schreef:
Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.

bron

Interview met Adaro:


Hele leuke interview!
Waarom doet ie het nou niet :cry:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Calmdowner schreef:
Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.

:drool: :drool: :drool:


Donders, nou krijgen we het hoor :woot: . Kijk hier best naar uit wat hij ervan maakt.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.

Hoe kom je aan deze info?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 04:43 
 
Hardtraxx Veteran

Hij bekeek het filmpje op de vorige pagina.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
chicken schreef:
Calmdowner schreef:
Radical Redemption een remix heeft gemaakt van Shiverz.

:drool: :drool: :drool:


Donders, nou krijgen we het hoor :woot: . Kijk hier best naar uit wat hij ervan maakt.


Godverdomme, :drool: :drool: dit wordt hopelijk zo'n dikke remix he, alhoewel deze track beter maken bijna onmogelijk is.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is namelijk niet waar. RR heeft daar geen remix van gemaakt zegt hij zelf. T zou naar mijn idee wel vet zijn geweest maar misschien heeft iemand anders t gedaan?

Qlown schreef:
Hij bekeek het filmpje op de vorige pagina.

Welk filmpje? B2S TV?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme parvuz, nog een droom aan diggelen. :cry:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Verdomme parvuz, nog een droom aan diggelen. :cry:

De waarheid is soms hard. Mja misschien een ander die m in de remix gegooid heeft? B-Front? E-Force?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption Twitter schreef:
I'm not making a remix of Shiverz btw.


Ter bevestiging ;)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Qlown schreef:
Hij bekeek het filmpje op de vorige pagina.

Welk filmpje? B2S TV?

Sorry, verkeerd geïnterpreteerd.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook het interview gezien maar dat komt toch totaal niet aan bod, of lette ik nie goed op? :huh:
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Calmdowner een tweet van mij naar DBSTF heeft gezien waarin ik die remix als suggestie stuurde. ^^
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:35 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Denk dat Calmdowner een tweet van mij naar DBSTF heeft gezien waarin ik die remix als suggestie stuurde. ^^


Hier stond het ook op https://www.facebook.com/MusicHardCom/posts/10151664876062462
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Verdomme parvuz, nog een droom aan diggelen. :cry:


Droom aan diggelen? Beter komen ze nooit met een remix van die plaat, want het origineel is eindbaas
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En een remix heeft ook echt zo veel invloed op het origineel... (behalve dat die ook wel vaker te horen is)
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
En een remix heeft ook echt zo veel invloed op het origineel... (behalve dat die ook wel vaker te horen is)


Er zijn gewoon van die platen waar je naar mijn mening af moet blijven. Bovendien wordt het origineel naar mijn weten niet veel gedraaid, als er dan een remix komt wordt het origineel denk ik nog meer de vergetelheid ingeduwd.
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nutty T
Citaat:
Nutty T & Eyoung- Unacceptable now finished!!!!!!!
Previews up soon hold tight
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Brainweavers schreef:
En een remix heeft ook echt zo veel invloed op het origineel... (behalve dat die ook wel vaker te horen is)


Er zijn gewoon van die platen waar je naar mijn mening af moet blijven. Bovendien wordt het origineel naar mijn weten niet veel gedraaid, als er dan een remix komt wordt het origineel denk ik nog meer de vergetelheid ingeduwd.

Mee eens! Al moet ik zeggen dat ik die HC Edit van Nosferatu wel erg dik vind! Free release die hap eens aub! ^^



@02:16
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Sorry for lacking action here.
Music in the making.

TNT & Audiofreq "Screwdriver" is finished!

Champagne!!
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:33 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Wasted Penguinz - Raindropz, release: 10/9 Sep

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

Zie releases..
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict

mrbubble456 schreef:
Parvuz schreef:
Denk dat Calmdowner een tweet van mij naar DBSTF heeft gezien waarin ik die remix als suggestie stuurde. ^^


Hier stond het ook op https://www.facebook.com/MusicHardCom/posts/10151664876062462


Had het inderdaad hier van en ging er van uit dat t gewoon klopte wat er stond :P .
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
SlamFM!

Nieuw op #slamfm: @Activatordj met SLAM!HARDER! Iedere 4e zaterdag van de maand hoor je 'm. Later vandaag maken we nog meer namen bekend!


Elke maand dus een setje van Activator. Ben benieuwd wat het slam fm volk daar van vindt!
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar draait hij dan als Activator of ACTI?
Bericht Geplaatst op 06 sep 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Maar draait hij dan als Activator of ACTI?


@Q_dance
Dutch radio station @SLAMFM is coming with a new Hardstyle show called "SLAM!HARDER" with Activator every 4th saturday of the month!

Activator dus.
Vorige  1 ... 1887, 1888, 1889, 1890, 1891, 1892, 1893 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen