SamdV schreef:
Het zou ook gewoon kunnen dat hij het niet zo goed verwoorde of dat het gewoon niet klopt, het was niet echt een statement oid. Hij vertelde dat Colors een climax voor hem was doordat hij zolang moest wachten, slamfm vroeg of dat door het drukke touren kwam, en headhunterz zei ongeveer dit:
"Nou nee, misschien een beetje, maar ik had een negatieve serie van gebeurtenissen, ik had tracks die gelekt waren en die ik dus niet meer ging releasen, en ik had een nieuwe studio die niet goed werkte en vervangen moest worden. Ook had ik de drukte met Ultra erbij."
Niet echt een officieel statement dus, maar hij melde het wel echt zo.
Dan gaat ie ze dus niet meer uitbrengen. Zonde, waren goede tracks. Ben dan wel benieuwd wat met Now Is The Time is/gaat gebeuren?