Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1883, 1884, 1885, 1886, 1887, 1888, 1889 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is er in godsnaam mis met Radio Edits draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15.55 de hardstyle op Mysteryland

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1363083
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt net of die gast op 16:20 ongeveer 'gay' roept. Headhunterz loopt ook weer partij te zwammen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Scheelt weer dat One Of A Kind zo gelekt is als wat, wat een stel dramaqueens :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

High Voltage en Audiofreq hun collab afmaken en deze week het album van Audiofreq af moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords
Citaat:
Theracords is looking for a Bookings assistant.
Find all information about it on http://theracords.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoltán Fekete
Citaat:
The 4th kind: Abduction! new badass artwork in progress for @djbfront vs. @HighVoltageSysX - @fusionrecords @SYSXrecords


Binnenkort een release dus misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:07 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Zoltán Fekete
Citaat:
The 4th kind: Abduction! new badass artwork in progress for @djbfront vs. @HighVoltageSysX - @fusionrecords @SYSXrecords


Binnenkort een release dus misschien?

lijkt me dat dat niet heel lang meer duurt met zo'n bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat hij op de CD van Qontinent/Decibel (1 van de 2) staat, anders had ik er wel om staan springen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Het is dat hij op de CD van Qontinent/Decibel (1 van de 2) staat, anders had ik er wel om staan springen :P


Idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance
Citaat:
Bereid je maar voor op een slapeloos weekend van 17 t/m 20 oktober, want dan wordt de lijst der hard dance lijsten uitgezonden op Q-dance Radio; The Harder Styles Top1000!

JOUW stem telt!

http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/q-dance-presents-harder-styles-top1000/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict

hardnews schreef:
Q-dance presents: 'The Harder Styles Top1000!'

Make sure to block your calendar between the 17th and the 20th of October 2013, because Q-dance will broadcast the chart of all hard dance charts: The Harder Styles Top1000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lose My Mind zal wel weer op nummer 1 belanden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 15:43 
 
Hardtraxxer

phoenix schreef:
hardnews schreef:
Q-dance presents: 'The Harder Styles Top1000!'

Make sure to block your calendar between the 17th and the 20th of October 2013, because Q-dance will broadcast the chart of all hard dance charts: The Harder Styles Top1000.

hopen op veel adaro :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tijdens deze 80 uur durende radiomarathon maken we de 1000 beste hard dance tracks aller tijden bekend. Alle nummers van hardtrance tot hardcore, en alles wat daar tussenin zit, kunnen op de lijst verschijnen.


Vergelijkbaar met de top 500 van The Magic Show? Ben alleen bang het uiteindelijk een lijst voor de populairste tracks wordt, en niet de beste....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

De Top1000 zal bestaan uit tracks vòòr 2011. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan is het dus ook niet aller tijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:35 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Citaat:
Tijdens deze 80 uur durende radiomarathon maken we de 1000 beste hard dance tracks aller tijden bekend. Alle nummers van hardtrance tot hardcore, en alles wat daar tussenin zit, kunnen op de lijst verschijnen.


Vergelijkbaar met de top 500 van The Magic Show? Ben alleen bang het uiteindelijk een lijst voor de populairste tracks wordt, en niet de beste....


Dat is bij muziek toch altijd. Er is geen criteria voor de beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Jurheinen schreef:
Scheelt weer dat One Of A Kind zo gelekt is als wat, wat een stel dramaqueens :cry:

Heel die release is gelekt als wat :P.

Waarom mis ik dat soort dingen altijd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

laurensb01 schreef:
De Top1000 zal bestaan uit tracks vòòr 2011. :)


Waar zie je dat dan? Ik kan het niet 1,2,3 vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Cruelty schreef:
Jurheinen schreef:
Scheelt weer dat One Of A Kind zo gelekt is als wat, wat een stel dramaqueens :cry:

Heel die release is gelekt als wat :P.

Waarom mis ik dat soort dingen altijd? :P


Connecties ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Connecties ;)

Daar zit wat in ja. :P Maar als je m krijgt van een connectie is niet dat hij gelekt is en op internet staat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Citaat:
Tijdens deze 80 uur durende radiomarathon maken we de 1000 beste hard dance tracks aller tijden bekend. Alle nummers van hardtrance tot hardcore, en alles wat daar tussenin zit, kunnen op de lijst verschijnen.


Vergelijkbaar met de top 500 van The Magic Show? Ben alleen bang het uiteindelijk een lijst voor de populairste tracks wordt, en niet de beste....

Enige verschil is dat er wat HC en (nog minder) Hardtrance in zal komen. Al verwacht ik van dat eerste helaas ook niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Connecties ;)

Daar zit wat in ja. :P Maar als je m krijgt van een connectie is niet dat hij gelekt is en op internet staat toch?


Klopt, begrijp ook niet wat ze met gelekt bedoelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:17 
 
Hardtraxxer

Over gelekte tracks: Headhunterz was net even op de telefoon met Slamfm, en toen ze het hadden over rede van zo'n lange tijd zonder releases zei hij onderandere dat er ook nog een paar tracks gelekt waren en dat hij die dus ook niet meer ging uitbrengen.

Ik weet niet of dit al bekend was maar ik dacht dat sommige hier wilden wachten op de officiële releases van Reignite en The Power Of Music; dat gaat dus niet gebeuren.
Vorige  1 ... 1883, 1884, 1885, 1886, 1887, 1888, 1889 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen