Wat is er in godsnaam mis met Radio Edits draaien?
15.55 de hardstyle op Mysteryland
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1363083
Theracords is looking for a Bookings assistant.
Find all information about it on http://theracords.com/
Binnenkort een release dus misschien?The 4th kind: Abduction! new badass artwork in progress for @djbfront vs. @HighVoltageSysX - @fusionrecords @SYSXrecords
lijkt me dat dat niet heel lang meer duurt met zo'n berichtwrote:Zoltán FeketeBinnenkort een release dus misschien?The 4th kind: Abduction! new badass artwork in progress for @djbfront vs. @HighVoltageSysX - @fusionrecords @SYSXrecords
Idd.wrote:Het is dat hij op de CD van Qontinent/Decibel (1 van de 2) staat, anders had ik er wel om staan springen
Bereid je maar voor op een slapeloos weekend van 17 t/m 20 oktober, want dan wordt de lijst der hard dance lijsten uitgezonden op Q-dance Radio; The Harder Styles Top1000!
JOUW stem telt!
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... s-top1000/
wrote:Q-dance presents: 'The Harder Styles Top1000!'
Make sure to block your calendar between the 17th and the 20th of October 2013, because Q-dance will broadcast the chart of all hard dance charts: The Harder Styles Top1000.
hopen op veel adarowrote:wrote:Q-dance presents: 'The Harder Styles Top1000!'
Make sure to block your calendar between the 17th and the 20th of October 2013, because Q-dance will broadcast the chart of all hard dance charts: The Harder Styles Top1000.
Vergelijkbaar met de top 500 van The Magic Show? Ben alleen bang het uiteindelijk een lijst voor de populairste tracks wordt, en niet de beste....Tijdens deze 80 uur durende radiomarathon maken we de 1000 beste hard dance tracks aller tijden bekend. Alle nummers van hardtrance tot hardcore, en alles wat daar tussenin zit, kunnen op de lijst verschijnen.
Dat is bij muziek toch altijd. Er is geen criteria voor de beste.wrote:Vergelijkbaar met de top 500 van The Magic Show? Ben alleen bang het uiteindelijk een lijst voor de populairste tracks wordt, en niet de beste....Tijdens deze 80 uur durende radiomarathon maken we de 1000 beste hard dance tracks aller tijden bekend. Alle nummers van hardtrance tot hardcore, en alles wat daar tussenin zit, kunnen op de lijst verschijnen.
Waarom mis ik dat soort dingen altijd?wrote:Heel die release is gelekt als watwrote:Scheelt weer dat One Of A Kind zo gelekt is als wat, wat een stel dramaqueens.
Waar zie je dat dan? Ik kan het niet 1,2,3 vinden...wrote:De Top1000 zal bestaan uit tracks vòòr 2011.
Connectieswrote:Waarom mis ik dat soort dingen altijd?wrote:Heel die release is gelekt als watwrote:Scheelt weer dat One Of A Kind zo gelekt is als wat, wat een stel dramaqueens.
Daar zit wat in ja.wrote: Connecties
Enige verschil is dat er wat HC en (nog minder) Hardtrance in zal komen. Al verwacht ik van dat eerste helaas ook niet zoveel.wrote:Vergelijkbaar met de top 500 van The Magic Show? Ben alleen bang het uiteindelijk een lijst voor de populairste tracks wordt, en niet de beste....Tijdens deze 80 uur durende radiomarathon maken we de 1000 beste hard dance tracks aller tijden bekend. Alle nummers van hardtrance tot hardcore, en alles wat daar tussenin zit, kunnen op de lijst verschijnen.
Klopt, begrijp ook niet wat ze met gelekt bedoelenwrote:Daar zit wat in ja.wrote: ConnectiesMaar als je m krijgt van een connectie is niet dat hij gelekt is en op internet staat toch?