Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1885, 1886, 1887, 1888, 1889, 1890, 1891 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
stefaneke schreef:
SLAM!FM schreef:
Deze vrijdag gaan we iets heel vets bekendmaken… #SLAMHARDSTYLE

Is dat niet die HS show van 00.00 tot 01.00 uur elke vrijdag of zaterdag?


Vgm bedoelen ze gewoon de website http://www.slamhardstyle.nl/ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
NIEUWS v.d DAG!

De registratie van Hardbass 2013 is gratis te bekijken op Youtube!



wauw wat een tegenvaller, ik doorskippen naar team green, wordt alleen "its a fine day" van Thera laten zien, had gehoopt van wat vette beelden van Contact of Soundwaves ofzo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 17:47 
 
Hardtraxx Addict

SkiggyRapz18 schreef:
Vgm bedoelen ze gewoon de website http://www.slamhardstyle.nl/ :thumbsup:


vet! kijk net ff wat er gedraaid is: gangsta shit
legacy wsz rmx
natural born killers
from the hard

best prima zo tusssen door. Hopelijk wordt er nu wat hardere hardstyle geluisterd door die mensen die kannonhard staan te beuk/swag/jeweetzeluffff op Lose my mind.

edit nu dead of the night
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
NIEUWS v.d DAG!

De registratie van Hardbass 2013 is gratis te bekijken op Youtube!

Hmmm, tegenvaller. Trackkeuze is jammer. Overgangen tussen de tracks zijn soms beetje raar geknipt. De beelden zijn niet zo spectaculair. 3 vette momentjes: Dikke vette bassplaat, de eerste keer dat ik The Record Breaking hoorde en B-Freqz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Vgm bedoelen ze gewoon de website http://www.slamhardstyle.nl/ :thumbsup:


vet! kijk net ff wat er gedraaid is: gangsta shit
legacy wsz rmx
natural born killers
from the hard

best prima zo tusssen door. Hopelijk wordt er nu wat hardere hardstyle geluisterd door die mensen die kannonhard staan te beuk/swag/jeweetzeluffff op Lose my mind.

edit nu dead of the night


Dikke shizzle G
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Maximize schreef:
phoenix schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Vgm bedoelen ze gewoon de website http://www.slamhardstyle.nl/ :thumbsup:


vet! kijk net ff wat er gedraaid is: gangsta shit
legacy wsz rmx
natural born killers
from the hard

best prima zo tusssen door. Hopelijk wordt er nu wat hardere hardstyle geluisterd door die mensen die kannonhard staan te beuk/swag/jeweetzeluffff op Lose my mind.

edit nu dead of the night


Dikke shizzle G


niet zo zeer maar is beter dan dat wat ze normaal voor geschoteld krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:33 
 

phoenix schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Vgm bedoelen ze gewoon de website http://www.slamhardstyle.nl/ :thumbsup:


vet! kijk net ff wat er gedraaid is: gangsta shit
legacy wsz rmx
natural born killers
from the hard

best prima zo tusssen door. Hopelijk wordt er nu wat hardere hardstyle geluisterd door die mensen die kannonhard staan te beuk/swag/jeweetzeluffff op Lose my mind.

edit nu dead of the night



Die site is er al ff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
JeftaElachouri schreef:
NIEUWS v.d DAG!

De registratie van Hardbass 2013 is gratis te bekijken op Youtube!

Hmmm, tegenvaller. Trackkeuze is jammer. Overgangen tussen de tracks zijn soms beetje raar geknipt. De beelden zijn niet zo spectaculair. 3 vette momentjes: Dikke vette bassplaat, de eerste keer dat ik The Record Breaking hoorde en B-Freqz.

Qua show en muzikaal was die avond ook wel een tegenvaller. Op team green na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, ik was er ook bij. En de groep waarmee ik was wou ook nog op de helft van Crypsis, DP en Thera weg. Die avond staat niet hoog op mijn lijstje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:43 
 

Parvuz schreef:
Klopt, ik was er ook bij. En de groep waarmee ik was wou ook nog op de helft van Crypsis, DP en Thera weg. Die avond staat niet hoog op mijn lijstje.


Ik had precies t zelfde :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Thera & Delete - Ridiculous is (al) klaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
SLAM!FM schreef:
Deze vrijdag gaan we iets heel vets bekendmaken… #SLAMHARDSTYLE



Hard with style op de radio? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
stefaneke schreef:
SLAM!FM schreef:
Deze vrijdag gaan we iets heel vets bekendmaken… #SLAMHARDSTYLE

Hard with style op de radio? :whistle:

Maybe :P
Hier heeft HHZ het er nog over
http://slamfm.nl/page/nieuws/57630
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Lenny schreef:
Hard with style op de radio? :whistle:

Maybe :P
Hier heeft HHZ het er nog over
http://slamfm.nl/page/nieuws/57630


Daarom ook, haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
patrickjeb schreef:
Lenny schreef:
Hard with style op de radio? :whistle:

Maybe :P
Hier heeft HHZ het er nog over
http://slamfm.nl/page/nieuws/57630


Daarom ook, haha


Dan zal een keer overslaan of werk verzetten niet meer kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 19:56 
 
Hardtraxxer

Geen weet je dat, maar een weet iemand wat :P
Weet iemand wat t releasenummer is van Crypsis & Luna - Torture ? Ik kan m niet echt vinden, kan aan mij liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Geen weet je dat, maar een weet iemand wat :P
Weet iemand wat t releasenummer is van Crypsis & Luna - Torture ? Ik kan m niet echt vinden, kan aan mij liggen?

Staat full op: http://www.discogs.com/Crypsis-Statemen ... se/1826036
Die nummers hebben verder geen losse release gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
ArnoDekkers1995 schreef:
Geen weet je dat, maar een weet iemand wat :P
Weet iemand wat t releasenummer is van Crypsis & Luna - Torture ? Ik kan m niet echt vinden, kan aan mij liggen?

Staat full op: http://www.discogs.com/Crypsis-Statemen ... se/1826036
Die nummers hebben verder geen losse release gehad.

Op vinyl wel overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.discogs.com/Crypsis-Statemen ... ter/584193

Is gewoon de normale release hoor :P

Was meer een vraag voor algemeen/stel-je-vraag-t821.html trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:21 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Wild Motherfuckers

Some of you have asked why WWW/RR on Q-Dance.
We decided to bring WMF to the next level focusing in one direction only.
For obvious reasons the label couldn't be Zanzalabs nor Unite as it wouldn't be fair towards eachother.
Q-Dance represents the harder styles world wide for many years and we are sure it's the best choice for the WMF project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
Citaat:
Wild Motherfuckers

Some of you have asked why WWW/RR on Q-Dance.
We decided to bring WMF to the next level focusing in one direction only.
For obvious reasons the label couldn't be Zanzalabs nor Unite as it wouldn't be fair towards eachother.
Q-Dance represents the harder styles world wide for many years and we are sure it's the best choice for the WMF project.

Die reden dat het op 1 van de beiden niet eerlijk zou zijn, zit wat in. Maar Q-Dance records vind ik zo'n monopolistisch label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat: The Machine & Chris One - The Forsaken Lands op 16 september word gereleased.

Bron: http://www.amazon.co.uk/Forsaken-Lands-WiSH-Outdoor-Anthem/dp/B00EX6K5Q6
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 01:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
mrbubble456 schreef:
Citaat:
Wild Motherfuckers

Some of you have asked why WWW/RR on Q-Dance.
We decided to bring WMF to the next level focusing in one direction only.
For obvious reasons the label couldn't be Zanzalabs nor Unite as it wouldn't be fair towards eachother.
Q-Dance represents the harder styles world wide for many years and we are sure it's the best choice for the WMF project.

Die reden dat het op 1 van de beiden niet eerlijk zou zijn, zit wat in. Maar Q-Dance records vind ik zo'n monopolistisch label.

Of gewoon om de beurt op een label releasen toch? Ene keer op Zanza en de andere keer op Unite. Zo moeilijk kan dat niet zijn aangezien ze allebei labelmanagers zijn. Dus ik denk eerder dat de reden is dat ze WMF wereldwijd wat bekender willen hebben. En het Q-Dance label is daar ideaal voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Of gewoon om de beurt op een label releasen toch? Ene keer op Zanza en de andere keer op Unite. Zo moeilijk kan dat niet zijn aangezien ze allebei labelmanagers zijn. Dus ik denk eerder dat de reden is dat ze WMF wereldwijd wat bekender willen hebben. En het Q-Dance label is daar ideaal voor.

De ene release is populairder dan de andere, dus dan is het alsnog niet eerlijk, maar ik denk ook dat het gewoon een stom excuus is. Iedereen released tenslotte de laatste tijd op Q-Dance. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:04 
 
Hardtraxx Addict

Ze geven ook nog aan dat het momenteel alleen om releasen gaat en dat ze voorlopig nog niet door Q-Dance worden geboekt als de act WMF.
Vorige  1 ... 1885, 1886, 1887, 1888, 1889, 1890, 1891 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen