wrote:Adaro zit met The Prophet in de studio.
Bron: Adaro's Instagram.
Dat kan interessant worden!
wrote:Adaro zit met The Prophet in de studio.
Oeh, The Beholder?Years ago we made a lot of banging stuff!! Today we joined forces in the studio again... Who you think it is?
Dit moet haast wel, zoja:wrote:Zany @DjZanyOeh, The Beholder?Years ago we made a lot of banging stuff!! Today we joined forces in the studio again... Who you think it is?
Ik vind platen als Year Of Summer en Lessons In Love tijdens het uitgaan leuk, maar hoef ik niet op een feest te horen. Ik vind het wel een verademing tussen de andere muziek.wrote:Weer een nieuwe hit op de radio?
Leuk toch? Best een verademing om eens een Hardstyle track te horen op de radio. Geef mij eens een goed argument waarom je hierop tegen zou zijn?
Omdat t dan elke x dood word gedraaid in het café of op de radio waardoor je irritante mensen die nooit hardstyle of hardcore luisteren vollebak los gaan en zichzelf 'hardstyler' noemen.
Moet het wel een lekker klapper worden..wrote:Adaro zit met The Prophet in de studio.
Tonight it's time for Ground Zero Festival. Really looking forward to playing with Scope DJ again. Good times! I am going to play 3 new tracks! Get ready for some Reverse Bass, a bit of Rawness and new melodies!
wrote:http://www.hardstyle-releases.com/a2-records-unleashed-once-again/
edit: of het is bullshit of die site heeft echt connecties binnen scantraxx. toch maar gepost aangezien ze het de laatste tijd bijna altijd juist hadden
nice, ga k zeker halenwrote:Crypsis geeft morgen Break Down Low decibel 2013 edit gratis weg.
Gaan we haten? Moet je je tracks maar niet op een compilatie cd laten zetten.Playing a not fully released track like a radio edit from a compilation album on a party doesn't make you a proper DJ.. #fact #happenstomuch
Hier gaan we heen xDwrote:Ik vraag me af hoe Hardstyle over 10 jaar eruit ziet als artiesten zoals *kuch* Joram Metekohy en *kuch* Willem Rebergen niet voor het grote geld gingen...wrote:Wildstylez
I wonder what music would sound like in 10 years from now, if producers were actually listening to haters...
Ben het compleet met hun eens, alleen in een online livesetje zou je zo'n radio edit als opener kunnen doen, of zoals Broken Balance met die zany mix heeft gedaan kan ook nog wel. Maar een nummer die nog niet officieel released is en alleen een HQ radio edit van is, zou niet weten waarom je die zou draaien.wrote:FrequencerzGaan we haten? Moet je je tracks maar niet op een compilatie cd laten zetten.Playing a not fully released track like a radio edit from a compilation album on a party doesn't make you a proper DJ.. #fact #happenstomuch