Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887, 1888 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Adaro zit met The Prophet in de studio.

Bron: Adaro's Instagram.



Dat kan interessant worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Audiofreq:

Afbeelding

http://instagram.com/p/dpGFB-GLPL/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 18:48 
 

Een beetje discussiëren is leuk maar hou het wel leuk ;)

Heb even wat zaken opgeruimd.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

In September elke week een TMS release. Bron is de Facebook van TMS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sam Gonzalez over Audioception: More than 15 tracks, possibly 20. Not gonna say anything more cos I love keeping you guys guess
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zany ‏@DjZany
Citaat:
Years ago we made a lot of banging stuff!! Today we joined forces in the studio again... Who you think it is?


Oeh, The Beholder? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aww yesss, dat moet wel Walt of The Beholder zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Tatanka of Pavo zou ook nog kunnen... Ben in ieder geval erg benieuwd. Zany begint me de laatste maanden weer meer en meer te boeien, dus ik heb hoge verwachtingen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Zany ‏@DjZany
Citaat:
Years ago we made a lot of banging stuff!! Today we joined forces in the studio again... Who you think it is?


Oeh, The Beholder? :drool:


Dit moet haast wel, zoja: :drool: :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 02:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Beholder? Jullie hebben nog steeds vertrouwen in de man achter Neophyte? Zou me echt niets verbazen als hij terug naar de HS zou gaan, het is niet alsof HC hem de laatste tijd heel goed afgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Citaat:
Weer een nieuwe hit op de radio? :cry:
Citaat:
Leuk toch? Best een verademing om eens een Hardstyle track te horen op de radio. Geef mij eens een goed argument waarom je hierop tegen zou zijn?



Omdat t dan elke x dood word gedraaid in het café of op de radio waardoor je irritante mensen die nooit hardstyle of hardcore luisteren vollebak los gaan en zichzelf 'hardstyler' noemen.


Ik vind platen als Year Of Summer en Lessons In Love tijdens het uitgaan leuk, maar hoef ik niet op een feest te horen. Ik vind het wel een verademing tussen de andere muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:21 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Adaro zit met The Prophet in de studio.

Bron: Adaro's Instagram.

Moet het wel een lekker klapper worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

A-Lusion
Citaat:
Tonight it's time for Ground Zero Festival. Really looking forward to playing with Scope DJ again. Good times! I am going to play 3 new tracks! Get ready for some Reverse Bass, a bit of Rawness and new melodies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner FB:

THRILLING NEWS!
Two days before Thrillogy, b2s hosts a very exclusive pre-party with Frontliner, Adaro, Partyraiser and 300 lucky fans. Are you a true Frontliner fan? E-mail the proof of purchase of your Thrillogy ticket and full name to [email protected], the first 100 replies will be invited to my gathering

More info at bit.ly/1748RR6
NB: This is not a smartphone rave - let's keep it intimate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 13:45 
 
Hardtraxx Addict

http://www.hardstyle-releases.com/a2-re ... nce-again/
edit: of het is bullshit of die site heeft echt connecties binnen scantraxx. toch maar gepost aangezien ze het de laatste tijd bijna altijd juist hadden
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
http://www.hardstyle-releases.com/a2-records-unleashed-once-again/
edit: of het is bullshit of die site heeft echt connecties binnen scantraxx. toch maar gepost aangezien ze het de laatste tijd bijna altijd juist hadden



De tracklist stond op een andere site, zie het release topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis geeft morgen Break Down Low decibel 2013 edit gratis weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 18:02 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Crypsis geeft morgen Break Down Low decibel 2013 edit gratis weg.

nice, ga k zeker halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 22:19 
 
Hardtraxx Veteran

Frequencerz
Citaat:
Playing a not fully released track like a radio edit from a compilation album on a party doesn't make you a proper DJ.. #fact #happenstomuch

Gaan we haten? Moet je je tracks maar niet op een compilatie cd laten zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hahaha zijn ze soms boos om die vent die een draaibare versie had gemaakt van Rockstar? :P Droevige lui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Qontinent edit kan je al prima inmixen met de vocals van Rockstar, boeiend zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Ebbie schreef:
Wildstylez
I wonder what music would sound like in 10 years from now, if producers were actually listening to haters...


Ik vraag me af hoe Hardstyle over 10 jaar eruit ziet als artiesten zoals *kuch* Joram Metekohy en *kuch* Willem Rebergen niet voor het grote geld gingen... :/


Hier gaan we heen xD
http://www.dumpert.nl/mediabase/6560384/a0624052/dj_bassie_mc_adriaan.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Frequencerz
Citaat:
Playing a not fully released track like a radio edit from a compilation album on a party doesn't make you a proper DJ.. #fact #happenstomuch

Gaan we haten? Moet je je tracks maar niet op een compilatie cd laten zetten.


Ben het compleet met hun eens, alleen in een online livesetje zou je zo'n radio edit als opener kunnen doen, of zoals Broken Balance met die zany mix heeft gedaan kan ook nog wel. Maar een nummer die nog niet officieel released is en alleen een HQ radio edit van is, zou niet weten waarom je die zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 01:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dit gaat waarschijnlijk over Fatality/Delusion/One Of A Kind/Rockstar. Nou Frequencerz, al laat je ze niet een jaar liggen en ze gewoon na 3 maanden released heb je geen gezeik met de amateur dj's (Die beter kunnen draaien dan de gemiddelde professional)
Vorige  1 ... 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887, 1888 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen