Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1881, 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Ebbie schreef:
Wildstylez
I wonder what music would sound like in 10 years from now, if producers were actually listening to haters...


Ik vraag me af hoe Hardstyle over 10 jaar eruit ziet als artiesten zoals *kuch* Joram Metekohy en *kuch* Willem Rebergen niet voor het grote geld gingen... :/

Ja geef ze ongelijk. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Zou t ook wel weten als ik de keuze had hoor :P Wil ook wel een dikke BMW voor de deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 23:54 
 
Hardtraxx Addict

Destination schreef:
Ebbie schreef:
Wildstylez
I wonder what music would sound like in 10 years from now, if producers were actually listening to haters...


Ik vraag me af hoe Hardstyle over 10 jaar eruit ziet als artiesten zoals *kuch* Joram Metekohy en *kuch* Willem Rebergen niet voor het grote geld gingen... :/


Wat een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks onzin. Hhz en WS geven zelf aan dat ze produceren wat ze zelf willen. Toch zijn zij de twee vooroplopers in de 'verandering' van hardstyle. Heady gaf zelf aan in HWS 9 dat er nog zo veel meer mensen hardstyle moeten waarderen. Dus mss niet het grote geld maar ego en faam kun je daar voor in de plaats zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 09:36 
 
Hardtraxxer

eigenlijk zouden ze onder een ander genre geplaatst moeten worden vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
eigenlijk zouden ze onder een ander genre geplaatst moeten worden vind ik


omdat ze niet maken wat je wil horen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 09:45 
 
Hardtraxxer

AniThing schreef:
Syztrax schreef:
eigenlijk zouden ze onder een ander genre geplaatst moeten worden vind ik


omdat ze niet maken wat je wil horen??

nee omdat het heel anders is van wat het eerst was, mainstream en raw is haast niet meer te vergelijken, ik vind dat er een grens moet zijn. t enige dat t nog hardstyle zou maken zijn de pitchkicks en de bpm
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

AID Analogue is Dead
Citaat:
AID proudly presents their first artist album!!!

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Natuurlijk zijn de tracks van Headhunterz en Wildstylez niet enorm hard en rauw, maar mensen die het house noemen hebben het ook niet begrepen.

Ga naar beatport, ga naar de electro/progressive (of gewoon) House sectie en luister wat nummers. Wat zijn dan in godsnaam de overeenkomsten met een colours of timeless?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
I've received some questions if 'Digital Punk - The Revelation' will be on the 'Unleashed Once Again' album. The answer is YES!

Facebook Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

als iedereen hhz en ws weg willen hebben doe dr dan nc/frontliner/dbstf ook bij, die doen precies het zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
als iedereen hhz en ws weg willen hebben doe dr dan nc/frontliner/dbstf ook bij, die doen precies het zelfde


En ze maken allemaal gewoon hardstyle. Of je 't nou mooi vind of niet. Ze maken af en toe platen die echt over de top lelijk zijn, maar over 't algemeen kan ik veel nummers van die grote namen best waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Zullen we weer eens een keer naar wistjedatjes overgaan...?


Jup, wist je dat over 2 minuten de nieuwe HWS online staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
BuzzLightyear schreef:
Zullen we weer eens een keer naar wistjedatjes overgaan...?


Jup, wist je dat over 2 minuten de nieuwe HWS online staat?

Die was gisterenmiddag ook al online ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SLAM FM Facebook schreef:
Colors, de gloednieuwe track van Headhunterz, is vandaag tot Hollandsche Nieuwe gebombardeerd door Martijn La Grouw! Vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 15:52 
 

Maximize schreef:
SLAM FM Facebook schreef:
Colors, de gloednieuwe track van Headhunterz, is vandaag tot Hollandsche Nieuwe gebombardeerd door Martijn La Grouw! Vette track!



Weer een nieuwe hit op de radio? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Maximize schreef:
SLAM FM Facebook schreef:
Colors, de gloednieuwe track van Headhunterz, is vandaag tot Hollandsche Nieuwe gebombardeerd door Martijn La Grouw! Vette track!



Weer een nieuwe hit op de radio? :cry:

Leuk toch? Best een verademing om eens een Hardstyle track te horen op de radio. Geef mij eens een goed argument waarom je hierop tegen zou zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:19 
 

Citaat:
Weer een nieuwe hit op de radio? :cry:
Citaat:
Leuk toch? Best een verademing om eens een Hardstyle track te horen op de radio. Geef mij eens een goed argument waarom je hierop tegen zou zijn?



Omdat t dan elke x dood word gedraaid in het café of op de radio waardoor je irritante mensen die nooit hardstyle of hardcore luisteren vollebak los gaan en zichzelf 'hardstyler' noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potverdikkies dat is een hele toestand zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Citaat:
Weer een nieuwe hit op de radio? :cry:
Citaat:
Leuk toch? Best een verademing om eens een Hardstyle track te horen op de radio. Geef mij eens een goed argument waarom je hierop tegen zou zijn?



Omdat t dan elke x dood word gedraaid in het café of op de radio waardoor je irritante mensen die nooit hardstyle of hardcore luisteren vollebak los gaan en zichzelf 'hardstyler' noemen.

Alleen de ekte mogen hardstyle leuk vinden idd. Ja nee precies. Mensen met zulke meningen vind ik enorm nare typetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
bloemkool schreef:

Weer een nieuwe hit op de radio? :cry:

Leuk toch? Best een verademing om eens een Hardstyle track te horen op de radio. Geef mij eens een goed argument waarom je hierop tegen zou zijn?


Irritante mensen die je aankijken in een kroeg als je niet beweegt op het moment dat alle "ekte ekte hardstylerz" gaan hakkuh als ze Year of Summer/Wake Up/Lessons In Love horen. Als ze dan gaan zeggen dat je homo bent en geen muzieksmaak heb, en je de vraag countert met 'Wie zijn Frequencerz' dan lopen ze met een rode kop weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:28 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
bloemkool schreef:

Weer een nieuwe hit op de radio? :cry:

Leuk toch? Best een verademing om eens een Hardstyle track te horen op de radio. Geef mij eens een goed argument waarom je hierop tegen zou zijn?


Irritante mensen die je aankijken in een kroeg als je niet beweegt op het moment dat alle "ekte ekte hardstylerz" gaan hakkuh als ze Year of Summer/Wake Up/Lessons In Love horen. Als ze dan gaan zeggen dat je homo bent en geen muzieksmaak heb, en je de vraag countert met 'Wie zijn Frequencerz' dan lopen ze met een rode kop weg.

Oooo daar diss je ze wel ziek hard :P Frequencerz whaha. Maar je hebt gelijk, ik irriteer me er ook aan als andere mensen plezier hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is altijd zo vervelend als andere mensen Frequencerz niet kennen en Lose my Mind wel, bah, echt extreem kut zelfs. Snappen ze dan niet dat iedereen Raw Hardstyle moet luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
iMark schreef:

Irritante mensen die je aankijken in een kroeg als je niet beweegt op het moment dat alle "ekte ekte hardstylerz" gaan hakkuh als ze Year of Summer/Wake Up/Lessons In Love horen. Als ze dan gaan zeggen dat je homo bent en geen muzieksmaak heb, en je de vraag countert met 'Wie zijn Frequencerz' dan lopen ze met een rode kop weg.

Oooo daar diss je ze wel ziek hard :P Frequencerz whaha. Maar je hebt gelijk, ik irriteer me er ook aan als andere mensen plezier hebben


Ze zijn toch in de scene toch vrij groot. Met 1 van de meest overplayde platen zou zo'n kerel ze toch wel moeten kennen. Maar 9/10 keer is dat het volk wat naar slam fm luistert en naar jim tv kijkt.

Hopelijk is deze track net zoals Clarity remix en Earth Meets Water remix. 3 keer op de radio en dan niets meer van horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Adaro zit met The Prophet in de studio.

Bron: Adaro's Instagram.
Vorige  1 ... 1881, 1882, 1883, 1884, 1885, 1886, 1887 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen