Vet! Stiekem hoop ik een keer op een hardstyle track van Tiesto (oftewel Showtek).wrote:Tiësto heeft nu ook een keer Technoboy & Isaac - Digital Playground als track gebruikt in zijn set.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die snap ik niet..wrote:Vet! Stiekem hoop ik een keer op een hardstyle track van Tiesto (oftewel Showtek).wrote:Tiësto heeft nu ook een keer Technoboy & Isaac - Digital Playground als track gebruikt in zijn set.
Showtek produceert voor Tiesto. Oftewel, dat Showtek weer een hardstyle plaat maaktwrote:Die snap ik niet..wrote:Vet! Stiekem hoop ik een keer op een hardstyle track van Tiesto (oftewel Showtek).wrote:Tiësto heeft nu ook een keer Technoboy & Isaac - Digital Playground als track gebruikt in zijn set.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
wrote:Album update: We've decided to make some changes in the tracklist. A few tracks don't really represent our current production quality, so we are replacing 'em with some of our newer tracks.
The tracks that we've excluded from the album will soon be released for free.
#musicrulesthenoize
Mee eens, Therabyte gaf juist karakter aan het label. Maarja money makes the world go round en dat was bij Therabyte schijnbaar niet het geval.wrote:Ja ik ken de redenen. Maar ik begrijp nog altijd de keuze niet dat je grote talenten als Eyoung en Tiifa laat vallen, om een Delete binnen te halen die al een eigen label had en ik heb eerlijk gezegd geen idee wie ze nu binnen gaan halen, maar ik ken zo 1,2,3 geen artiest die op het niveau van bovenstaande artiesten zit en graag naar Theracords zou willen. Maar goed ik zal wachten met mijn oordeel.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ze merken zelf dus ook erg goed dat ze vooruitgang boeken! Erg tof dat de desbetreffende tracks als free komenwrote:wrote:Album update: We've decided to make some changes in the tracklist. A few tracks don't really represent our current production quality, so we are replacing 'em with some of our newer tracks.
The tracks that we've excluded from the album will soon be released for free.
#musicrulesthenoize
-
LHardtraxxer
- 70 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Wildstylez @wildstylez
Soooo my new track is at 145BPM......
Almost back where I started producing a few years ago
Interesse zeker gewekt!wrote:Wildstylez @wildstylezSoooo my new track is at 145BPM......
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Ik heb zon vermoeden dat dit een commercieel randje gaat krijgen..wrote:Wildstylez @wildstylezSoooo my new track is at 145BPM......
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een onzin, een aantal jaren terug was dat gewoon de norm. Zie dus niet wat hier commercieel aan zou moeten zijn.
-
QHardtraxx Veteran
Als het net gaat eindigen als die collab met Zany, ga je gang maar. :')
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
wildstylez maakt twrote:Wat een onzin, een aantal jaren terug was dat gewoon de norm. Zie dus niet wat hier commercieel aan zou moeten zijn.
-
N
Hou die oogkleppen maar lekker opwrote:Wat een onzin, een aantal jaren terug was dat gewoon de norm. Zie dus niet wat hier commercieel aan zou moeten zijn.
.Met de twee stromingen die in hardstyle plaatsvinden kun je dit niet gewoon risicoloos noemen. Kans is best aanwezig dat dit inderdaad weer nog meer de toegankelijke kant op gaat. Desalniettemin, het hoeft niet perse.
-
QHardtraxx Veteran
Jack of Sound @JackofSound
On my way to @frequencerz time to make some raw stuff
wrote:Wildstylez @wildstylezSoooo my new track is at 145BPM......
Housestyle
wrote:Jack of Sound @JackofSoundOn my way to @frequencerz time to make some raw stuff
-
LHardtraxxer
- 70 posts member since 2012
- last seen Aug 2014
Headhunterz @djheadhunterz
Not only Colors will be released this Friday, but also a brand new #HWS is coming up!
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Als ie HWS had gecancelt voor Colors, dan zou dat echt een domper zijn.wrote:Headhunterz @djheadhunterzNot only Colors will be released this Friday, but also a brand new #HWS is coming up!
Laat hem dan liever een keer weer een leuke HWS maken en Colors in de prullenbak gooien 
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Its that time... @djadaroDigital Punk Twitter

Beter maken ze deze nog af voor het A2 album, god astublieft!
Wishful thinking zeker
alle tracks die daarop komen zijn al lang af.
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Jammer genoeg kleine kans.. wel jammer..wrote:Wishful thinking zekeralle tracks die daarop komen zijn al lang af.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
waarom zijn ze er niet?wrote:Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland