Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1878, 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Tiësto heeft nu ook een keer Technoboy & Isaac - Digital Playground als track gebruikt in zijn set.


Vet! Stiekem hoop ik een keer op een hardstyle track van Tiesto (oftewel Showtek).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Khadber schreef:
Tiësto heeft nu ook een keer Technoboy & Isaac - Digital Playground als track gebruikt in zijn set.


Vet! Stiekem hoop ik een keer op een hardstyle track van Tiesto (oftewel Showtek).


Die snap ik niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
iMark schreef:
Khadber schreef:
Tiësto heeft nu ook een keer Technoboy & Isaac - Digital Playground als track gebruikt in zijn set.


Vet! Stiekem hoop ik een keer op een hardstyle track van Tiesto (oftewel Showtek).


Die snap ik niet..

Showtek produceert voor Tiesto. Oftewel, dat Showtek weer een hardstyle plaat maakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize schreef:
Album update: We've decided to make some changes in the tracklist. A few tracks don't really represent our current production quality, so we are replacing 'em with some of our newer tracks.

The tracks that we've excluded from the album will soon be released for free.

‪#‎musicrulesthenoize‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ja ik ken de redenen. Maar ik begrijp nog altijd de keuze niet dat je grote talenten als Eyoung en Tiifa laat vallen, om een Delete binnen te halen die al een eigen label had en ik heb eerlijk gezegd geen idee wie ze nu binnen gaan halen, maar ik ken zo 1,2,3 geen artiest die op het niveau van bovenstaande artiesten zit en graag naar Theracords zou willen. Maar goed ik zal wachten met mijn oordeel.


Mee eens, Therabyte gaf juist karakter aan het label. Maarja money makes the world go round en dat was bij Therabyte schijnbaar niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Phuture Noize schreef:
Album update: We've decided to make some changes in the tracklist. A few tracks don't really represent our current production quality, so we are replacing 'em with some of our newer tracks.

The tracks that we've excluded from the album will soon be released for free.

‪#‎musicrulesthenoize‬


Ze merken zelf dus ook erg goed dat ze vooruitgang boeken! Erg tof dat de desbetreffende tracks als free komen :) Gaat een zeer interessant album worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:00 
 
Hardtraxxer

Wildstylez @wildstylez
Citaat:
Soooo my new track is at 145BPM......

Almost back where I started producing a few years ago
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
Wildstylez @wildstylez
Citaat:
Soooo my new track is at 145BPM......

Almost back where I started producing a few years ago


Interesse zeker gewekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Laurensss schreef:
Wildstylez @wildstylez
Citaat:
Soooo my new track is at 145BPM......

Almost back where I started producing a few years ago


Ik heb zon vermoeden dat dit een commercieel randje gaat krijgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:53 
 
Hardtraxx Addict

Wat een onzin, een aantal jaren terug was dat gewoon de norm. Zie dus niet wat hier commercieel aan zou moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Als het net gaat eindigen als die collab met Zany, ga je gang maar. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 09:29 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Wat een onzin, een aantal jaren terug was dat gewoon de norm. Zie dus niet wat hier commercieel aan zou moeten zijn.

wildstylez maakt t
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 10:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 10:23 
 

Kwisniks schreef:
Wat een onzin, een aantal jaren terug was dat gewoon de norm. Zie dus niet wat hier commercieel aan zou moeten zijn.

Hou die oogkleppen maar lekker op Afbeelding.

Met de twee stromingen die in hardstyle plaatsvinden kun je dit niet gewoon risicoloos noemen. Kans is best aanwezig dat dit inderdaad weer nog meer de toegankelijke kant op gaat. Desalniettemin, het hoeft niet perse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Jack of Sound ‏@JackofSound
Citaat:
On my way to @frequencerz time to make some raw stuff
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laurensss schreef:
Wildstylez @wildstylez
Citaat:
Soooo my new track is at 145BPM......

Almost back where I started producing a few years ago



Housestyle :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Jack of Sound ‏@JackofSound
Citaat:
On my way to @frequencerz time to make some raw stuff


:woot: Ben benieuwd, kan zeker een leuke track worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 17:08 
 
Hardtraxxer

Headhunterz ‏@djheadhunterz
Citaat:
Not only Colors will be released this Friday, but also a brand new #HWS is coming up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Laurensss schreef:
Headhunterz ‏@djheadhunterz
Citaat:
Not only Colors will be released this Friday, but also a brand new #HWS is coming up!

Als ie HWS had gecancelt voor Colors, dan zou dat echt een domper zijn. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat hem dan liever een keer weer een leuke HWS maken en Colors in de prullenbak gooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:41 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Digital Punk Twitter

Its that time... @djadaro
Afbeelding

Beter maken ze deze nog af voor het A2 album, god astublieft! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wishful thinking zeker xd alle tracks die daarop komen zijn al lang af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 21:47 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Wishful thinking zeker xd alle tracks die daarop komen zijn al lang af.

Jammer genoeg kleine kans.. wel jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:40 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland

waarom zijn ze er niet?
Vorige  1 ... 1878, 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen