Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884, 1885 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
Lenny schreef:
Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland

waarom zijn ze er niet?


Het botert tegenwoordig niet meer zo tussen hun. Laatste boeking was XQ Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 23:10 
 
Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
tijntjuh120 schreef:
Lenny schreef:
Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland

waarom zijn ze er niet?


Het botert tegenwoordig niet meer zo tussen hun. Laatste boeking was XQ Wildstylez.


Dbstf staan al best lange tijd niet meer op q-dance feesten. Niet dat ik dat erg vind overigens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland


Dat is goed nieuws (voor mij dan) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 08:54 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Steffnov schreef:
Wishful thinking zeker xd alle tracks die daarop komen zijn al lang af.

Jammer genoeg kleine kans.. wel jammer..

idd helaas, had meer adaro gehoopt als er waarschijnlijk op komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
At a shoot with my man @djadaro Rest of the day we're gonna hit the studio for a new #G4H #gunzforhire track.

Facebook Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:06 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Citaat:
At a shoot with my man @djadaro Rest of the day we're gonna hit the studio for a new #G4H #gunzforhire track.

Facebook Ran-D

ook niet voor unleashed ben ik bang, ik ben bang voor heel weinig adaro.
wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik de meeste niet tegenvallen, alleen unleashed once again en die waverider remix vond ik slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:32 
 

Citaat:
DeetoxNL
Omw to ..... To work on the collab what we started a while ago, let's try to finish this beauty!


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran

The Machine
Citaat:
New track i started recently is nearly done, result so far is great. Now its time to sleep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 10:40 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
The Machine
Citaat:
New track i started recently is nearly done, result so far is great. Now its time to sleep!

harde werker zo te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Qlown schreef:
Citaat:
At a shoot with my man @djadaro Rest of the day we're gonna hit the studio for a new #G4H #gunzforhire track.

Facebook Ran-D

ook niet voor unleashed ben ik bang, ik ben bang voor heel weinig adaro.
wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik de meeste niet tegenvallen, alleen unleashed once again en die waverider remix vond ik slecht

Het album is al klaar hoor. Alle tracks zijn al bepaald die erop komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 12:41 
 
Hardtraxxer

Qlown schreef:
Syztrax schreef:
ook niet voor unleashed ben ik bang, ik ben bang voor heel weinig adaro.
wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik de meeste niet tegenvallen, alleen unleashed once again en die waverider remix vond ik slecht

Het album is al klaar hoor. Alle tracks zijn al bepaald die erop komen.

welke dan allemaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat staat hier: hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
En de rest word nog bekend gemaakt. Komop hoor dit kon je zelf toch ook wel bedenken? Niet direct wat roepen maar ook even zelf die grijze massa tussen je oren gebruiken. Houden we dit topic een beetje schoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 14:32 
 
Hardtraxxer

jordifcg schreef:
Dat staat hier: hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
En de rest word nog bekend gemaakt. Komop hoor dit kon je zelf toch ook wel bedenken? Niet direct wat roepen maar ook even zelf die grijze massa tussen je oren gebruiken. Houden we dit topic een beetje schoon.

ik ken dit, en rebel to the grave en weet ook dat er een aantal collabs komen (Ran-D & B-Front bijvoorbeeld)
maar veel meer weet ik niet, van wie hoeveel tracks heeft enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 15:16 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Max Enforcer ‏@max_enforcer
You&i niet, Lost in Paradise zsm! #moreinfosoon ;)RT @Markdjong93: @max_enforcer Vraagje, wannee ga je You&I en Lost in Paradise releasen?


You & I helemaal niet releasen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
You & I helemaal niet releasen? :huh:


Jammer ja, prima plaatje! Wat ik me kan herinneren waren de vocals bedoeld voor een house plaat en heeft hij deze zonder toestemming gebruikt ofzoiets? Correct me if i'm wrong
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Free release pls, is een heerlijke plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 16:47 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz
Citaat:
Ever since I left Scantraxx and continued to walk an unwalked path it has taken a while to get everything into place. Friday, after more than a year since my last release, I'm opening up a new chapter in my career with the release of Colors on Ultra.

I really want to thank all of you who bared with me and it's time for me to show some appreciation. Next month I will be recording a video in LA for the next release and I'm going to invite 2 dedicated fans to come with me and share the experience.

Do you want to join me? Let me know in what way my music has influenced or inspired you. You can write this down in the comments below. Sharing your story is possible until Friday 15.00 (CEST) and I will personally select 10 finalists. The 10 finalists will receive a message and will be announced on Facebook.

Good luck and I’m looking forward to read all of your stories.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaja dan laat die wel waardering zien zeg door 2 fans mee te nemen bij het opnemen van een video'tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 19:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Jaja dan laat die wel waardering zien zeg door 2 fans mee te nemen bij het opnemen van een video'tje.


wat moet ie dan meenemen 2000 man en laten overvliegen naar Las Vegas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran

@wastedpenguinz:
Citaat:
WP Album finished

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
@wastedpenguinz:
Citaat:
WP Album finished

:yay:

Yeah werd tijd! :worship: :worship:
En nu branden die handel!! :mad: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 23:09 
 
Hardtraxxer

Psyko Punkz met een aantal collabs bezig zijn met artiesten uit een heel ander genre. En ze die gaan draaien op hun showcase tijdens ADE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez
I wonder what music would sound like in 10 years from now, if producers were actually listening to haters...

Headhunterz (als reactie daarop)
I wonder what haters would sound like if they were actually listening to music

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Tsja. Al nemen ze een voorbeeld aan Noisecontrollers. Op hun wordt ook veel gehaat vanwege dubstep invloeden, maar laten zich tenminste niet uit op de social media. En van headhunterz zn bijzondere tekstjes moet je ook niet veel aantrekken. Hij vergeet dat de meeste 'haters' hem in de begin jaren groot gemaakt hebben.

En over dat bericht van headhunterz @ die trip naar LA.
Wat kots ik van die verschrikkelijk kontlikkende reacties zeg, gatverdamme :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Wat kots ik van die verschrikkelijk kontlikkende reacties zeg, gatverdamme :sick:


Tja als je daardoor naar LA kan?

heb zelf niks ingevuld hoor moet er niet aan denken om met hem naar LA te gaan. Dan doe ik liever wat leuks :p
Vorige  1 ... 1879, 1880, 1881, 1882, 1883, 1884, 1885 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen