Het botert tegenwoordig niet meer zo tussen hun. Laatste boeking was XQ Wildstylez.wrote:waarom zijn ze er niet?wrote:Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dbstf staan al best lange tijd niet meer op q-dance feesten. Niet dat ik dat erg vind overigenswrote:Het botert tegenwoordig niet meer zo tussen hun. Laatste boeking was XQ Wildstylez.wrote:waarom zijn ze er niet?wrote:Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland
Dat is goed nieuws (voor mij dan)wrote:Eigenlijk niet verassend maar DBSTF zijn ook niet aanwezig op XQ Holland
-
SHardtraxxer
- 666 posts member since 2013
- last seen Nov 2014
idd helaas, had meer adaro gehoopt als er waarschijnlijk op komtwrote:Jammer genoeg kleine kans.. wel jammer..wrote:Wishful thinking zekeralle tracks die daarop komen zijn al lang af.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Facebook Ran-DAt a shoot with my man @djadaro Rest of the day we're gonna hit the studio for a new #G4H #gunzforhire track.
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
ook niet voor unleashed ben ik bang, ik ben bang voor heel weinig adaro.wrote:Facebook Ran-DAt a shoot with my man @djadaro Rest of the day we're gonna hit the studio for a new #G4H #gunzforhire track.
wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik de meeste niet tegenvallen, alleen unleashed once again en die waverider remix vond ik slecht
-
B
DeetoxNL
Omw to ..... To work on the collab what we started a while ago, let's try to finish this beauty!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
The Machine
New track i started recently is nearly done, result so far is great. Now its time to sleep!
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
harde werker zo te horenwrote:The MachineNew track i started recently is nearly done, result so far is great. Now its time to sleep!
-
QHardtraxx Veteran
Het album is al klaar hoor. Alle tracks zijn al bepaald die erop komen.wrote:ook niet voor unleashed ben ik bang, ik ben bang voor heel weinig adaro.wrote:Facebook Ran-DAt a shoot with my man @djadaro Rest of the day we're gonna hit the studio for a new #G4H #gunzforhire track.
wat ik tot nu toe heb gehoord vind ik de meeste niet tegenvallen, alleen unleashed once again en die waverider remix vond ik slecht
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
welke dan allemaal?wrote:Het album is al klaar hoor. Alle tracks zijn al bepaald die erop komen.wrote: ook niet voor unleashed ben ik bang, ik ben bang voor heel weinig adaro.
Dat staat hier: A² Records - Unleashed Once Again (A² Records)
En de rest word nog bekend gemaakt. Komop hoor dit kon je zelf toch ook wel bedenken? Niet direct wat roepen maar ook even zelf die grijze massa tussen je oren gebruiken. Houden we dit topic een beetje schoon.
En de rest word nog bekend gemaakt. Komop hoor dit kon je zelf toch ook wel bedenken? Niet direct wat roepen maar ook even zelf die grijze massa tussen je oren gebruiken. Houden we dit topic een beetje schoon.
-
SHardtraxxer
- last seen Nov 2014
ik ken dit, en rebel to the grave en weet ook dat er een aantal collabs komen (Ran-D & B-Front bijvoorbeeld)wrote:Dat staat hier: A² Records - Unleashed Once Again (A² Records)
maar veel meer weet ik niet, van wie hoeveel tracks heeft enzo
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
You & I helemaal niet releasen?Max Enforcer @max_enforcer
You&i niet, Lost in Paradise zsm! #moreinfosoon ;)RT @Markdjong93: @max_enforcer Vraagje, wannee ga je You&I en Lost in Paradise releasen?
Jammer ja, prima plaatje! Wat ik me kan herinneren waren de vocals bedoeld voor een house plaat en heeft hij deze zonder toestemming gebruikt ofzoiets? Correct me if i'm wrongwrote:You & I helemaal niet releasen?
-
QHardtraxx Veteran
Free release pls, is een heerlijke plaat..
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Headhunterz
Ever since I left Scantraxx and continued to walk an unwalked path it has taken a while to get everything into place. Friday, after more than a year since my last release, I'm opening up a new chapter in my career with the release of Colors on Ultra.
I really want to thank all of you who bared with me and it's time for me to show some appreciation. Next month I will be recording a video in LA for the next release and I'm going to invite 2 dedicated fans to come with me and share the experience.
Do you want to join me? Let me know in what way my music has influenced or inspired you. You can write this down in the comments below. Sharing your story is possible until Friday 15.00 (CEST) and I will personally select 10 finalists. The 10 finalists will receive a message and will be announced on Facebook.
Good luck and I’m looking forward to read all of your stories.
Jaja dan laat die wel waardering zien zeg door 2 fans mee te nemen bij het opnemen van een video'tje.
wat moet ie dan meenemen 2000 man en laten overvliegen naar Las Vegas?wrote:Jaja dan laat die wel waardering zien zeg door 2 fans mee te nemen bij het opnemen van een video'tje.
-
QHardtraxx Veteran
@wastedpenguinz: 
WP Album finished
Yeah werd tijd!wrote:@wastedpenguinz:WP Album finished
En nu branden die handel!!
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Psyko Punkz met een aantal collabs bezig zijn met artiesten uit een heel ander genre. En ze die gaan draaien op hun showcase tijdens ADE.
Wildstylez
I wonder what music would sound like in 10 years from now, if producers were actually listening to haters...
Headhunterz (als reactie daarop)
I wonder what haters would sound like if they were actually listening to music

I wonder what music would sound like in 10 years from now, if producers were actually listening to haters...
Headhunterz (als reactie daarop)
I wonder what haters would sound like if they were actually listening to music
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Tsja. Al nemen ze een voorbeeld aan Noisecontrollers. Op hun wordt ook veel gehaat vanwege dubstep invloeden, maar laten zich tenminste niet uit op de social media. En van headhunterz zn bijzondere tekstjes moet je ook niet veel aantrekken. Hij vergeet dat de meeste 'haters' hem in de begin jaren groot gemaakt hebben.
En over dat bericht van headhunterz @ die trip naar LA.
Wat kots ik van die verschrikkelijk kontlikkende reacties zeg, gatverdamme
En over dat bericht van headhunterz @ die trip naar LA.
Wat kots ik van die verschrikkelijk kontlikkende reacties zeg, gatverdamme