Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1876, 1877, 1878, 1879, 1880, 1881, 1882 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:50 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
De docu vind ik vrij oppervlakkig. De inhoud is vrij minimaal en standaard. Ik had wel wat meer inhoudelijke tekst verwacht. Het is voor mij eigenlijk een grote aftermovie van zijn carriere. Veel beeld en weinig gepraat. Desalniettemin was het zeer vermakelijk om naar te kijken ^^


Dit vooral. Ik vond het leuk om naar te kijken, maar echt diepgang had het niet echt en er kwam verder ook niet zo heel veel interessants langs. Ook vooral het al genoemde gebrek aan Brennan & Heart was erg jammer.

Maar toch zeker 50 leuke minuten, het was allemaal mooi in elkaar gezet en het was prima materiaal.



Oja en dat stukje met die auto was ook echt totaal overbodig, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:53 
 
Hardtraxxer

9:32 en 9;38 :lol: de editor heeft waarschijnlijk geen idee dat het freqz zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:57 
 

Dan was 'A year with Armin Van Buuren' interessanter, heb dit na 6 minuten afgezet.
Wat in die 6 minuten gezegd werd heeft toch niets van inhoud? Als je je eigen muziek stijl moet omschrijven als 'ja het is gewoon bam bam losgaan' :')...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
De docu vind ik vrij oppervlakkig. De inhoud is vrij minimaal en standaard. Ik had wel wat meer inhoudelijke tekst verwacht. Het is voor mij eigenlijk een grote aftermovie van zijn carriere. Veel beeld en weinig gepraat. Desalniettemin was het zeer vermakelijk om naar te kijken ^^


Hier kan ik me goed in vinden :thumbup: Verder is het idd toch wel opmerkelijk dat ie niks vermeldt over Brennan & Heart, dit wekt ook een beetje het gevoel dat hij ook weet dat ie iets fout/doms heeft gedaan tijdens die samenwerking, wat zijn fanbase niet mag weten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een slappe documentaire. Totaal geen diepgang, alleen maar beelden van zijn reizen naar her en der en een partij ophemelarij waar ik misselijk van wordt.
Ook, zoals al eerder genoemd, vind ik het schandalig dat er niks over zijn tijd als Brennan & Heart wordt gezegd. Ik snap best dat hij daar liever niet veel over wil zeggen (terwijl hij de boosdoener was in dat hele gebeuren, maar dat terzijde) maar om nou helemaal geen vermelding te geven vind ik echt heel slecht, want het hoort bij zijn 'carrière' en dat is net waar deze hele documentaire over gaat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan er niet beter een topic geopend worden over deze docu? Of een topic genaamd 'documentaires'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
9:32 en 9;38 :lol: de editor heeft waarschijnlijk geen idee dat het freqz zijn


Of net wel... ;)

Mooie documentaire enkel miste ik, zoals Jor-D zei, diepgang. Als je kijkt naar de docu van Armin Van Buuren kan je echt eens binnen kijken hoe het leven nu precies is als een "top dj" waarin zowel de negatieve als de positieve kanten getoond worden. Ik heb in dit stuk teveel feest actie gezien en te weinig Fabian als persoon, op enkele punten na, en dat vind ik wel jammer. Ik had echt een docu verwacht waarin de artiest zich even als een 'normaal mens' zou laten zien, begrijp me niet verkeerd ik bedoel hier niets negatief mee, maar gewoon een iets menselijkere docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:04 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Kan er niet beter een topic geopend worden over deze docu? Of een topic genaamd 'documentaires'?

Discussie topic kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:05 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
D-Block Stefan

Dear Followers,

We just saw our Facebookpage reached the 200k mark. We feel honored you guys are here, and your appreciation is extremely important to us. Thank you all!

At the moment we are working really hard to get some more tunes out for 2013. Besides the rmx for Nicky Romero and NERVO we did 2 new solotracks, 2 collaborations (with DJ Isaac and Audiofreq) and we are working on some secret projects aswell Besides that, 3 Big raw acts are working on some remixes of our older songs!

There is no way you guys will not here from us the coming months!

Love, DBSTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

mooie docu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
2 collaborations (with I Don't Care and Audiofreq) Besides that, 3 Big raw acts are working on some remixes of our older songs!

Dit maakt me wel interessant. Zal wel Frequencerz, B-Front en Adaro worden, tenzij ze Ran-D/R3belz of iets ook als raw bestempelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
hotymoty schreef:
2 collaborations (with I Don't Care and Audiofreq) Besides that, 3 Big raw acts are working on some remixes of our older songs!

Dit maakt me wel interessant. Zal wel Frequencerz, B-Front en Adaro worden, tenzij ze Ran-D/R3belz of iets ook als raw bestempelen.


Daar kun je wel van uit gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vond het wel gaaf om te zien, mooie docu! Kijk, ik ben het met een aantal uitspraken ook zeker niet eens, maar ik vind het altijd wel mooi om te zien hoe een artiest er zelf tegenaan kijkt en wat ie allemaal mee maakt. Ben wel van mening dat er meer diepgang in had mogen zitten, het blijft nu te oppervlakkig. Hadden meer items in mogen zitten met onderwerpen waar we eigelijk niks van af weten ipv zoveel festivalbeelden, die zien we al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:48 
 
Hardtraxx Newbie

Heb wel met plezier naar de docu gekeken. Maar echt een docu kan je het niet noemen. Meer hardstyle porno. Het is leuk om naar te kijken, maar na 50 min ben je niks wijzer geworden.

Je merkt dat het ook meer als reclame is gemaakt dan als een echte documantaire. Door het zo algemeen mogelijk te maken en nergens op in te gaan zodat het interessant blijft voor de massa.

Het geeft ook een beetje een vertekend beeld weer over Brennan Heart.

Hele mooie beelden maar had inhoudelijk wat meer verwacht.

Leuk om te zien dat degene die de coone challenge heeft opgenomen nu ook met grotere projecten bezig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie docu respect voor deze man :thumbup: Het is een verhaallijn grotendeels over hemzelf en dat vind ik oke. Het staan iedereen vrij een docu te maken en ik vind dit wel goed gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JasonSub schreef:
Meer hardstyle porno. Het is leuk om naar te kijken, maar na 50 min ben je niks wijzer geworden.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:01 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Citaat:
D-Block Stefan


Big raw acts are working on some remixes of our older songs!



Als ze maar van Evolutionz afblijven :mad: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:09 
 
Hardtraxx Elite

JasonSub schreef:
Leuk om te zien dat degene die de coone challenge heeft opgenomen nu ook met grotere projecten bezig is


Kevin Gansemans doet met Epic Cinema zowat alle aftermovies van grote festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kold Konexion
Citaat:
In less then one week i'll present you the official preview of Silent Secrets and some renewed Kold Konexion stuff :)
#excited
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
hotymoty schreef:
Citaat:
D-Block Stefan


Big raw acts are working on some remixes of our older songs!



Als ze maar van Evolutionz afblijven :mad: .


Ik denk niet dat die geremixed wordt aangezien ze er zelf al een re-fix van gemaakt hebben. Ik hoop een remix van Guilty, We Be Kickin' Bass, en Our Way :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Ik denk niet dat die geremixed wordt aangezien ze er zelf al een re-fix van gemaakt hebben. Ik hoop een remix van Guilty, We Be Kickin' Bass, en Our Way :thumbsup:


Kijk nieuwe tracks, er is er al 1 bekend. Anger (Crypsis remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anger Crypsis rmx? Zeker benieuwd naar, vind het origineel ook al best vet. Wel een plaat waar Crypsis raad mee weet, denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 08:03 
 

Wist je dat er binnenkort weer een nieuwe review online staat? Hou de review pagina in de gaten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chain reaction - Answers (Adaro remix) zegt mijn gevoel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:44 
 
Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
Wist je dat er binnenkort weer een nieuwe review online staat? Hou de review pagina in de gaten ;)


Daarna A2 records album? :P
Vorige  1 ... 1876, 1877, 1878, 1879, 1880, 1881, 1882 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen