Andromeda schreef:
De docu vind ik vrij oppervlakkig. De inhoud is vrij minimaal en standaard. Ik had wel wat meer inhoudelijke tekst verwacht. Het is voor mij eigenlijk een grote aftermovie van zijn carriere. Veel beeld en weinig gepraat. Desalniettemin was het zeer vermakelijk om naar te kijken

Dit vooral. Ik vond het leuk om naar te kijken, maar echt diepgang had het niet echt en er kwam verder ook niet zo heel veel interessants langs. Ook vooral het al genoemde gebrek aan Brennan & Heart was erg jammer.
Maar toch zeker 50 leuke minuten, het was allemaal mooi in elkaar gezet en het was prima materiaal.
Oja en dat stukje met die auto was ook echt totaal overbodig, maargoed.