Jor-D schreef:
Onderbouw dat hierboven eens...?
Ik vond het zelf een erg mooi in elkaar gezette docu, mooie beelden en een kijkje in z'n leven. Had alleen iets meer diepgang verwacht

Het stukje waar mr. Q-Dance zegt; 'waarom wordt iets commercieel? Omdat het een bepaalde kwaliteit vertegenwoordigd en heel veel mensen aanspreekt'.
Kwaliteit bestaat in hardstyle al 10 jaar lang. Hardstyle spreekt nu niet in een keer heel de wereld aan omdat het sinds kort een bepaalde kwaliteit vertegenwoordigd maar gewoon omdat artiesten zoals BH het toegankelijker maken.
Ik vind het vreemd dat hij zichzelf in zijn eigen documentaire neerzet als de god van hardstyle en mis wel meer over zijn historie binnen hardstyle, waarom wordt er niks verteld over Brennan & Heart? Zoveel kijk krijg ik ook niet in zijn leven, ik weet ook wel dat hij wereldwijd alle festivals afgaat en bij Slam FM in de studio mag zitten. Dat hij op een circuit mag rijden is toch oninteressant? Er wordt verteld dat hij van alles meegemaakt heeft maar als hij een kijk in zijn leven wil geven verwacht ik wat meer details eerlijk gezegd. 'Heel veel onzin geluld' is misschien wat overdreven maar het komt op mij wel een beetje over als propaganda voor Brennan Heart.
PS. Constant die pop-up voor de DJ Mag is ook schijtirritant zeg