Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1875, 1876, 1877, 1878, 1879, 1880, 1881 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXlerator Show #7 Podcast will be uploaded later today. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als hij er niet klaar voor is, waarom lukt het dan op zijn andere performances wel? En Defqon Aus is niet groot? De Loudness area is niet veel kleiner/groter dan de blue daar. Hij heeft vaker veel mensen voor zn neus gehad. Alleen omdat het nu voor de eerste keer uit de hand liep ziet men het als niet kunnen. Maar voor de tijd hoorde je niemand. Andere dj's doen/deden precies hetzelfde als hem, en niet alleen met drank. (HHZ, WP, enz)


Loudness was area 3. Defqon stond maximum 800 man. Laten we eerlijk zijn diegene die effectief wat ophadden daar kon je nauwelijks wat van merken achter de draaitafels tenzij WP? Doe wat je wilt, zolang je maar kwalitatief sterk genoeg blijft presteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Reverser & Ripcord / In Stasis
Citaat:
Lots of new stuff in the making, hmm maybe some preview...
sometime
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart
Citaat:
Are you ready for "Evolution of Style - A journey with Brennan Heart (full documentary)"? It will be online in one hour!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Brennan Heart
Citaat:
Are you ready for "Evolution of Style - A journey with Brennan Heart (full documentary)"? It will be online in one hour!


Ben benieuwd :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Brennan Heart
Citaat:
Are you ready for "Evolution of Style - A journey with Brennan Heart (full documentary)"? It will be online in one hour!

:yes: Kom maar op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
iMark schreef:
Headhunterz @ Twitter:
It's been over a year I released a track. In 8 days it's finally time to bring the wait to an end. https://t.co/HD7dIHEeh8


Yellow Claw Baby ‏@Yellow_Claw 16m
@djheadhunterz BANG! THROW UP SOME PARTS FOR A REMIX!

Goddamnit de focking plaat is nog niet eens uit en hun denken zeker al ohmygod Headhunterz grote naam als we die gaan remixen gaan we het maken in het hardstylewereldje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
ErikZ schreef:
iMark schreef:
Headhunterz @ Twitter:
It's been over a year I released a track. In 8 days it's finally time to bring the wait to an end. https://t.co/HD7dIHEeh8


Yellow Claw Baby ‏@Yellow_Claw 16m
@djheadhunterz BANG! THROW UP SOME PARTS FOR A REMIX!

Goddamnit de focking plaat is nog niet eens uit en hun denken zeker al ohmygod Headhunterz grote naam als we die gaan remixen gaan we het maken in het hardstylewereldje >.<

Staat er ergens dan dat ze een hardstyle remix doen? Ze doen niet echt aan hokjes qua muziek maken en draaien, en als zij een remix mogen maken kan het zeker een verrassende plaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Ze doen niet echt aan hokjes qua muziek maken en draaien

Krijgen we dat weer. Ik heb liever een producer die wél in hokjes produceert en dat ene hokje goed doet, dan iemand die alles doet maar niks goed doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Danny H schreef:
Ze doen niet echt aan hokjes qua muziek maken en draaien

Krijgen we dat weer. Ik heb liever een producer die wél in hokjes produceert en dat ene hokje goed doet, dan iemand die alles doet maar niks goed doet.

Nu maak jij ervan dat ze hierdoor slecht zijn in wat ze doen, iets waar ik het niet mee eens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dat ze met geen enkel nummer de middenmoot ontstijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
[youtube]FILMPJE[/youtube]


Die drol op ong 2 min weet ook echt niet waar hij over praat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wat wordt er veel onzin geluld zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Onderbouw dat hierboven eens...?

Ik vond het zelf een erg mooi in elkaar gezette docu, mooie beelden en een kijkje in z'n leven. Had alleen iets meer diepgang verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:


Met alle respect maar als de mensen de waarheid toch eens wisten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Heel Brennan & Heart komt niet in de historie voor xd Kijk de rest morgen wel af, tot nu toe is het voornamelijk zelfverheerlijking en weinig inhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Had alleen iets meer diepgang verwacht :)

Dit. Vond het wel enigzins interessant maar de hype totaal niet waardig. Het begon nog enigzins sterk met het ontstaan van hardstyle, maar daarna is het gewoon 3 kwartier alleen maar veren in Fabians reedt proppen.

@ Lyst, doe jezelf een plezier en kijk niet verder. Het wordt niet beter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:41 
 
Hardtraxx Newbie

In die 'timeline' schieten ze zo van 2000 naar 2006 inderdaad, alsof daartussen niet de basis is gelegd voor hardstyle as we know it en alsof Brennan & Heart nooit bestaan heeft. Wees dan gewoon eerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heel Brennan & Heart komt niet in de historie voor xd Kijk de rest morgen wel af, tot nu toe is het voornamelijk zelfverheerlijking en weinig inhoud.


Vond dit ook wel apart ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:42 
 
Hardtraxx Elite

De docu vind ik vrij oppervlakkig. De inhoud is vrij minimaal en standaard. Ik had wel wat meer inhoudelijke tekst verwacht. Het is voor mij eigenlijk een grote aftermovie van zijn carriere. Veel beeld en weinig gepraat. Desalniettemin was het zeer vermakelijk om naar te kijken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Bleef vooral kijken omdat ik ergens toch hoopte dat de evolutie van hardstyle tot dusver aan het licht zou komen. Z'n eerste productie werd even kort benoemd en er was een kleine scène van BH in de Apollo. Verder is het voornamelijk veren proppen bij Q-Dance, BH en hardstyle anno 2013. Over bijvoorbeeld Brennan & Heart wordt met geen woord gerept, wat mij toch wel enigszins verbaasde. Zelfs de geluidsfragmenten zijn eigenlijk allemaal 2011-2013 spul, terwijl ik bij evolutie toch echt denk aan hardstyle in de beginperiode en hoe het geworden is tot wat het nu is.

Tegenvallende docu dus imo.

Vind die Rogier Werver ook maar een aparte gast trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Heel Brennan & Heart komt niet in de historie voor xd

Gek genoeg wel een of meerdere releases die samen met Pieter zijn gemaakt, alleen wordt er steeds naar gerefereerd als 'he did blablabla' of 'his first release...'

Jordy, je hebt wel gelijk hoor, het is mooi in elkaar gezet. Maar het mist diepgang en ik vind het wel een erg hoog 'kijk mij een coole dj zijn'-gehalte hebben.
Ben het ook eens met Uberhout :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Onderbouw dat hierboven eens...?

Ik vond het zelf een erg mooi in elkaar gezette docu, mooie beelden en een kijkje in z'n leven. Had alleen iets meer diepgang verwacht :)

Het stukje waar mr. Q-Dance zegt; 'waarom wordt iets commercieel? Omdat het een bepaalde kwaliteit vertegenwoordigd en heel veel mensen aanspreekt'.

Kwaliteit bestaat in hardstyle al 10 jaar lang. Hardstyle spreekt nu niet in een keer heel de wereld aan omdat het sinds kort een bepaalde kwaliteit vertegenwoordigd maar gewoon omdat artiesten zoals BH het toegankelijker maken.

Ik vind het vreemd dat hij zichzelf in zijn eigen documentaire neerzet als de god van hardstyle en mis wel meer over zijn historie binnen hardstyle, waarom wordt er niks verteld over Brennan & Heart? Zoveel kijk krijg ik ook niet in zijn leven, ik weet ook wel dat hij wereldwijd alle festivals afgaat en bij Slam FM in de studio mag zitten. Dat hij op een circuit mag rijden is toch oninteressant? Er wordt verteld dat hij van alles meegemaakt heeft maar als hij een kijk in zijn leven wil geven verwacht ik wat meer details eerlijk gezegd. 'Heel veel onzin geluld' is misschien wat overdreven maar het komt op mij wel een beetje over als propaganda voor Brennan Heart.

PS. Constant die pop-up voor de DJ Mag is ook schijtirritant zeg >.<
Vorige  1 ... 1875, 1876, 1877, 1878, 1879, 1880, 1881 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen