Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1874, 1875, 1876, 1877, 1878, 1879, 1880 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Bass Modulators hebben 'Faster 'N Further' geremixed.


Dit meeeeeeeeeeeeeen je niet.. lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is daar zo drama aan dan? Kan best iets leuks zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 01:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die plaat op de feestfabriek. :loving: Jammer van die vervelende mid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Cold Vision naar Nutty Traxx gaat.

Bron: Nutty Traxx facebook page
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 06:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thyron schreef:
Bass Modulators hebben 'Faster 'N Further' geremixed.


Nice. Vind de Bass Modulators de laatste tijd echt zeer goed. De track met Audiotricz vind ik echt een knaller, denk dat ze van Faster 'n Further ook wel 'n leuke plaat kunnen maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 08:31 
 
Hardtraxx Elite

W0uT3R schreef:
Thyron schreef:
Bass Modulators hebben 'Faster 'N Further' geremixed.


Nice. Vind de Bass Modulators de laatste tijd echt zeer goed. De track met Audiotricz vind ik echt een knaller, denk dat ze van Faster 'n Further ook wel 'n leuke plaat kunnen maken!


Dit inderdaad, kan best iets leuks uitkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 10:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lenny schreef:
- De A2 records album kan pre-orderen op Hardstyle.com en hij wordt verzonden op 16 September.

Is hij dan ook weer 10€ duurder dan op andere sites?

Wat een drama was dat destijds met E=nc² :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Technboy doet een producer contest van Catfight

Citaat:
I feel like playing this again.. but it would need a re-touch.
Anyone up for this?
Needless to say I'll get the best one on my label..
Let me know and, in case, I'll post the acapella here on my page!


Edit: Re-touch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

dawasiknie schreef:
HardstyleForEvah schreef:
jambekkie schreef:
Loudness komt er ook weer aan en dan zien we of ie daar staat ja of nee.

:P


Zoals Thyron ook al aangaf:
Citaat:
De line-up van Loudness staat al (zo goed als) vast
, dus dat gaan ze WSS(!) niet meer veranderen door deze misstap/fout/ hoe je t ook wilt noemen..

Dat de line up vast staat wil nog niet zeggen dat die niet kan veranderen. Dat gebeurt namelijk regelmatig.

Laten we het maar afwachten. Maar deze business is keihard en ik kan me niet voorstellen dat B2S hem na dit incident nog op laat treden, zeker niet nu er van alle kanten bekend gemaakt wordt dat hij een psychisch wrak is.

Waarom zou b2s hem niet meer boeken? Hij heeft al laten zien dat hij kan draaien en hij trekt veel publiek, zijn nog steeds veel mensen die smachten om hem live mee te maken. Gaat er toch uiteindelijk gewoon om dat hij publiek trekt en vooral zijn potentie in de toekomst. Geef hem nog een kans en hij kan uitgroeien tot een echte held in de raw scene (wat hij eigg al is).

Daarnaast is hij wss na dit incidentje gebrand om te laten zien wat hij kan en zal misschien wel boven zichzelf gaan stijgen, zonde om dat tegen te werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of hij denkt "kut, nu moet ik het goed doen anders ben ik helemaal genaaid", komt onder nog hogere druk en slaat helemaal door. Geef die jongen gewoon wat tijd, en wees als B2S slim. Besides, hier op de site is hij misschien groot maar jullie overdrijven wel met de grootte hiervan hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 18:52 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Of hij denkt "kut, nu moet ik het goed doen anders ben ik helemaal genaaid", komt onder nog hogere druk en slaat helemaal door. Geef die jongen gewoon wat tijd, en wees als B2S slim. Besides, hier op de site is hij misschien groot maar jullie overdrijven wel met de grootte hiervan hoor xd


Hij is bij de meeste nog niet echt bekend inderdaad, maar hij heeft wel de potentie om bekend te worden. En ik moet zeggen: na decibel is hij bekender geworden dan hij zelf van te voren zou bedenken. Ook al is het negatieve bekendheid, hij trekt nu wel de aandacht en kan nu laten zien wat het echte beukwerk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeeba schreef:
Steffnov schreef:
Of hij denkt "kut, nu moet ik het goed doen anders ben ik helemaal genaaid", komt onder nog hogere druk en slaat helemaal door. Geef die jongen gewoon wat tijd, en wees als B2S slim. Besides, hier op de site is hij misschien groot maar jullie overdrijven wel met de grootte hiervan hoor xd


Hij is bij de meeste nog niet echt bekend inderdaad, maar hij heeft wel de potentie om bekend te worden. En ik moet zeggen: na decibel is hij bekender geworden dan hij zelf van te voren zou bedenken. Ook al is het negatieve bekendheid, hij trekt nu wel de aandacht en kan nu laten zien wat het echte beukwerk is.


Om hier even op in te haken nog even een quote van zijn Facebook:

I just want to say a big thank you to everyone for their support and mostly being so positive about the Decibel incident. I never expected so much support over something so bad that I brought on myself. I definitely don't believe I deserve it but I won't take it for granted and it has indeed helped me to stay positive as this is truly my biggest nightmare that came true. I have the best damn friends and fans I could ever ask for and I promise I won't let you guys down again. I have learnt a huge lesson and am going to change a lot of things in my personal life that will ensure my professional life is not tainted anymore. Now, time to get busy making things right again!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we de speculatie rondom Delete even laten voor wat het is? Ik neem aan dat B2S en Delete zelf daar prima over uit kunnen komen.

Solutio & The I's:
Citaat:
Already in preparation for Q-Base. What about a City of (Chaos) Q-Base (2013 edit)?

Yes or No?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Mysteryland is zojuist officieel uitverkocht. Laatste informatie: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/q-dance- ... weten.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wavolizer schreef:
Rendering/Exporting new tune (alpha/beta/(not completely 100% finished/polished but it still rocks)).
I... will play it at Ground Zero. You... will be there.
/out
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz @ Twitter:
It's been over a year I released a track. In 8 days it's finally time to bring the wait to an end. https://t.co/HD7dIHEeh8
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Headhunterz @ Twitter:
It's been over a year I released a track. In 8 days it's finally time to bring the wait to an end. https://t.co/HD7dIHEeh8


Yellow Claw Baby ‏@Yellow_Claw 16m
@djheadhunterz BANG! THROW UP SOME PARTS FOR A REMIX!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Headhunterz @ Twitter:
It's been over a year I released a track. In 8 days it's finally time to bring the wait to an end. https://t.co/HD7dIHEeh8


Reacties FB zijn altijd zo mooi... "Ga raw hardstyle maken dat is wat de echte fans willen" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz - Colors (Yellow Claw RMX) is coming! :drool: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

@audiofreqdj:
Citaat:
Taking a few days off to recharge the mind.

Good news is that the album is 90% done.

:)


JAAAA! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeeba schreef:
zijn nog steeds veel mensen die smachten om hem live mee te maken.


Je bedoelt de 50 mensen hier op Hardtraxx? Iedereen doet hier precies of die kerel het gemaakt heeft. Vergeet niet dat 80% nog nooit van Theracords gehoord heeft, laat staan Delete. Hij heeft het verknalt, punt. Je krijgt een kans, dan moet je die met beide handen grijpen. Als je het op zo'n domme manier verknalt dan ben je er gewoon niet klaar voor. Ik zou als organisator toch inderdaad twee keer nadenken voor je nog eens zo iemand op een mooi uur op een groot feest laat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Jeeba schreef:
zijn nog steeds veel mensen die smachten om hem live mee te maken.


Je bedoelt de 50 mensen hier op Hardtraxx? Iedereen doet hier precies of die kerel het gemaakt heeft. Vergeet niet dat 80% nog nooit van Theracords gehoord heeft, laat staan Delete. Hij heeft het verknalt, punt. Je krijgt een kans, dan moet je die met beide handen grijpen. Als je het op zo'n domme manier verknalt dan ben je er gewoon niet klaar voor. Ik zou als organisator toch inderdaad twee keer nadenken voor je nog eens zo iemand op een mooi uur op een groot feest laat draaien.


En al die andere keren dat hij heeft opgetreden? Hij heeft op meerdere bekende feesten gestaan (2x Defqon Aus, Euphoria, Loudness). Waarbij hij dus ook 2 keer voor b2s stond, en toen ook een goeie show neerzette. En dan heb je het na een fout verknald en kan je het niet, logisch ja.

Dat is net als jij nu een domme opmerking neerzet je nooit meer iets mag posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Broken Balance

Dit was toch zijn eerste optreden bij het grotere publiek? Aldoende leert men maar als je naar drank grijpt op 'n moment dat je er echt moet staan bewijst enkel het feit dat je er niet klaar voor bent. Fouten maken mag maar ik zie liever geen fouten die je zelf in de hand werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
@ Broken Balance

Dit was toch zijn eerste optreden bij het grotere publiek? Aldoende leert men maar als je naar drank grijpt op 'n moment dat je er echt moet staan bewijst enkel het feit dat je er niet klaar voor bent. Fouten maken mag maar ik zie liever geen fouten die je zelf in de hand werkt.


Als hij er niet klaar voor is, waarom lukt het dan op zijn andere performances wel? En Defqon Aus is niet groot? De Loudness area is niet veel kleiner/groter dan de blue daar. Hij heeft vaker veel mensen voor zn neus gehad. Alleen omdat het nu voor de eerste keer uit de hand liep ziet men het als niet kunnen. Maar voor de tijd hoorde je niemand. Andere dj's doen/deden precies hetzelfde als hem, en niet alleen met drank. (HHZ, WP, enz)
Vorige  1 ... 1874, 1875, 1876, 1877, 1878, 1879, 1880 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen