Deenite schreef:
Jeeba schreef:
zijn nog steeds veel mensen die smachten om hem live mee te maken.
Je bedoelt de 50 mensen hier op Hardtraxx? Iedereen doet hier precies of die kerel het gemaakt heeft. Vergeet niet dat 80% nog nooit van Theracords gehoord heeft, laat staan Delete. Hij heeft het verknalt, punt. Je krijgt een kans, dan moet je die met beide handen grijpen. Als je het op zo'n domme manier verknalt dan ben je er gewoon niet klaar voor. Ik zou als organisator toch inderdaad twee keer nadenken voor je nog eens zo iemand op een mooi uur op een groot feest laat draaien.
En al die andere keren dat hij heeft opgetreden? Hij heeft op meerdere bekende feesten gestaan (2x Defqon Aus, Euphoria, Loudness). Waarbij hij dus ook 2 keer voor b2s stond, en toen ook een goeie show neerzette. En dan heb je het na een fout verknald en kan je het niet, logisch ja.
Dat is net als jij nu een domme opmerking neerzet je nooit meer iets mag posten.