HardstyleForEvah schreef:
jambekkie schreef:
Loudness komt er ook weer aan en dan zien we of ie daar staat ja of nee.

Zoals Thyron ook al aangaf:
Citaat:
De line-up van Loudness staat al (zo goed als) vast
, dus dat gaan ze WSS(!) niet meer veranderen door deze misstap/fout/ hoe je t ook wilt noemen..
Dat de line up vast staat wil nog niet zeggen dat die niet kan veranderen. Dat gebeurt namelijk regelmatig.
Laten we het maar afwachten. Maar deze business is keihard en ik kan me niet voorstellen dat B2S hem na dit incident nog op laat treden, zeker niet nu er van alle kanten bekend gemaakt wordt dat hij een psychisch wrak is.