Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1873, 1874, 1875, 1876, 1877, 1878, 1879 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize:

Remix finished! [spoiler] Now trying to slow my heart down and beat the fire out of my lungs.. [/spoiler]

And I think it has the hardest kick we ever made.

Chris One - Sin City (Phuture Noize Remix) dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Dark Pact
Citaat:
I can honestly say that the track I'm working on now is not just raw or hard, it's insane. No other words for it ‪#‎Upcomming‬ ‪#‎Spoontech‬ ‪#‎Release‬


Prime Suspects [Official]
Citaat:
Back from our vacation to Ibiza and Decibel, time to get back to work
News about a FREE track and also finishing Chosen and The End Game
‪#‎hard‬ ‪#‎work‬ ‪#‎ahead‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Jeuj leuke nieuwtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 23:13 
 
Hardtraxx Elite

JVDM schreef:
Jeuj leuke nieuwtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 01:31 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Afbeelding


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
jambekkie schreef:
Loudness komt er ook weer aan en dan zien we of ie daar staat ja of nee.

:P


Zoals Thyron ook al aangaf:
Citaat:
De line-up van Loudness staat al (zo goed als) vast
, dus dat gaan ze WSS(!) niet meer veranderen door deze misstap/fout/ hoe je t ook wilt noemen..

Dat de line up vast staat wil nog niet zeggen dat die niet kan veranderen. Dat gebeurt namelijk regelmatig.

Laten we het maar afwachten. Maar deze business is keihard en ik kan me niet voorstellen dat B2S hem na dit incident nog op laat treden, zeker niet nu er van alle kanten bekend gemaakt wordt dat hij een psychisch wrak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warface

Citaat:
As we get many many many request for the "Show me your ‪#‎Warface‬" ‪#‎Loudness‬ tool track, we would like to ask you to share this page as much as possible so we can give it away at 2000 likes!


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of je geeft hem gewoon gelijk weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dozer met 2 nieuwe tracks bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Dozer met 2 nieuwe tracks bezig is.

Dozer of B-Front?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Leonidas schreef:
Dozer met 2 nieuwe tracks bezig is.

Dozer of B-Front?

Dozer
Citaat:
Damn..... what a great studio day! New track finished! And started whit the second one!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
patrickjeb schreef:
Leonidas schreef:
Dozer met 2 nieuwe tracks bezig is.

Dozer of B-Front?

Dozer
Citaat:
Damn..... what a great studio day! New track finished! And started whit the second one!

:P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
:P :P :P

Ik snap trouwens wel wat je bedoelt hoor! ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/news/25888:Zany_en_B_Front_maken_Dream_Village_anthem_2013

Zany en B-Front maken het Dream Village anthem 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:31 
 
Hardtraxxer

Oxbow schreef:

klinkt veelbelovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat filmpje ik lach met dood met zany xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

- Wildstylez een nieuwe kick heeft gemaakt. Hij weet allien niet wat ie ermee oet doen.

- Frontliner als surprise omdat ie niet op iQon was een 1 uur durende set zal draaien op de main van DQ Australie.

- De A2 records album kan pre-orderen op Hardstyle.com en hij wordt verzonden op 16 September.

- Nieuwe preview van het album online is: Alpha2 - Unleashed once again

- Sound of Q-Dance ook in Chilli plaats gaat vinden op 11 october.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
- Wildstylez een nieuwe kick heeft gemaakt. Hij weet allien niet wat ie ermee oet doen.

Denk je nu echt dat hij niet weet wat hij ermee moet doen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
- De A2 records album kan pre-orderen op Hardstyle.com en hij wordt verzonden op 16 September.

Is hij dan ook weer 10€ duurder dan op andere sites?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Lenny schreef:
- Wildstylez een nieuwe kick heeft gemaakt. Hij weet allien niet wat ie ermee oet doen.

Denk je nu echt dat hij niet weet wat hij ermee moet doen? :P


Check ze FB, kan niet kopieren zit op iPad
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Lenny schreef:
- De A2 records album kan pre-orderen op Hardstyle.com en hij wordt verzonden op 16 September.

Is hij dan ook weer 10€ duurder dan op andere sites?


http://www.hardstyle.com/merchandise/a- ... -again/427

Nee toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
patrickjeb schreef:
Lenny schreef:
- Wildstylez een nieuwe kick heeft gemaakt. Hij weet allien niet wat ie ermee oet doen.

Denk je nu echt dat hij niet weet wat hij ermee moet doen? :P


Check ze FB, kan niet kopieren zit op iPad

Ik weet dat hij dat heeft gezegd, maar die gaat hij natuurlijk gewoon gebruiken. Zou raar zijn als hij een kick maakt, aankondigt dat hij een kick heeft gemaakt (Wat normaal is) en er dan niks mee doet.
Iemand nog ideeën wat je nog meer met een kick kan doen, behalve gebruiken in een track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat laatste lukt al niet meer hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je kunt veel met een kick doen behalve het gebruiken waarvoor hij is, zoals eigenlijk fx maken en je hebt ook sommige artiesten die er hele melodieën van maken. het is maar hoe goed je creativiteit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:29 
 
Artiest

Bass Modulators hebben 'Faster 'N Further' geremixed.
Vorige  1 ... 1873, 1874, 1875, 1876, 1877, 1878, 1879 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen