patrickjeb schreef:
Als ze iemand betalen en diegene treed niet op, in dit geval dan gedeeltelijk, dan lijkt het me dat minimaal een gedeelte wel terug moet. Maargoed, de vorige keer stond hij ook op Loudness, dus ze weten bij B2S echt wel dat hij het kan zonder problemen.
Tja, tuurlijk kan hij het wel, vrijwel iedereen wel. Maar blijkbaar is hij op dit moment er geestelijk niet toe in staat, dus ik zou heel goed begrijpen als B2S hem een tijdje zou negeren. Als jij ingehuurd zou worden voor wat dan ook en je komt daar dronken aan, kun je je klus en contacten bij dat bedrijf normaliter ook vergeten. Voor hem tien anderen, want
exceptioneel is het nou óók weer niet. Geef je overigens ook direct een signaal uit naar andere DJs.
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind wel degelijk dat hij iets (exceptioneels) toevoegt aan de (RAW) HS scene.