Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1872, 1873, 1874, 1875, 1876, 1877, 1878 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:43 
 
Hardtraxx Elite

b-plan schreef:
Khadber schreef:
Geck-o houdt op Facebook een Q&A. Dit vond ik nog wel de moeite waard om hier naar toe te kopieren:
Citaat:
Gillian Mortelmans Hoe staat het met de collab met headhunterz?

Geck-o / Geck-e Die zit nog steeds in de "op de planning" fase. Meneer is ontzettend druk dus het is wachten op het juiste moment! Geen haast


maw gaat er dus niet meer van komen, jammer :/


Jammer van jouw reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:51 
 
Hardtraxx Elite

@Syztrax Het zou bijzonder jammer zijn als B2S ervoor kiest om Delete niet meer te boeken, want die kans zit erin. Ik verwacht dat ze hem een tweede kans geven, want ook hij is maar een mens en mensen maken fouten. Loudness komt er ook weer aan en dan zien we of ie daar staat ja of nee.

Trouwens wel opvallend dat de tent langzaam leegliep toen Deetox begon te draaien. Wat een mietjes hahah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:54 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
@Syztrax Het zou bijzonder jammer zijn als B2S ervoor kiest om Delete niet meer te boeken, want die kans zit erin. Ik verwacht dat ze hem een tweede kans geven, want ook hij is maar een mens en mensen maken fouten. Loudness komt er ook weer aan en dan zien we of ie daar staat ja of nee.

Trouwens wel opvallend dat de tent langzaam leegliep toen Deetox begon te draaien. Wat een mietjes hahah :P

raar, deetox is lekker, ook qua muziek.
ik hoop wel echt dat delete een 2e kans krijgt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
@Syztrax Trouwens wel opvallend dat de tent langzaam leegliep toen Deetox begon te draaien. Wat een mietjes hahah :P


Adaro & Frequencerz draaiden ervoor, verklaart al een hoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:58 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
jambekkie schreef:
@Syztrax Trouwens wel opvallend dat de tent langzaam leegliep toen Deetox begon te draaien. Wat een mietjes hahah :P


Adaro & Frequencerz draaiden ervoor, verklaart al een hoop

ik denk dat angerfist en wild mfers de schuldige daarvan zijn, die begonnen toen deetox net een half uurtje bezig was
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neroz:
Citaat:
Watch out for my upcoming Heart for hardstyle set 2 newer tracks included for the first time!


Heart for hard Facebook:
Citaat:
Today we invite Dirty Workz artist: Neroz to our show. This dj/producer and resident of the show recently played at The Qontinent, Sunrise Festival, Nature One. Tonight he will show some of his latest work. Make sure to tune in from 20:00 till 21:00 (CET) at http://www.h4h.fm/player
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
b-plan schreef:
maw gaat er dus niet meer van komen, jammer :/


Jammer van jouw reactie.


Hoezo, die collab gaat er echt niet meer van komen. Hij heeft nog niet eens tijd om hws te maken of beetje fatsoenlijk te producen. Dan gaat hij echt geen collab maken met iemand die het "mainstream publiek" nog niet eens fatsoenlijk kent zeker in deze tijd waarbij het toch gaat om hitjes scoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-plan schreef:
Hoezo, die collab gaat er echt niet meer van komen. Hij heeft nog niet eens tijd om hws te maken of beetje fatsoenlijk te producen. Dan gaat hij echt geen collab maken met iemand die het "mainstream publiek" nog niet eens fatsoenlijk kent zeker in deze tijd waarbij het toch gaat om hitjes scoren?


Ga toch weg joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook namens Spoontech

Citaat:
Spoontech Records
25 minuten geleden · Melbourne
We here at Spoontech would like to commend Ryan aka Delete on his brave decision to open up to the public about his current mental health.

Despite the increasing rates of mental illnesses such as anxiety and depression, it is still widely misunderstood and sometimes discussed in an non supportive manner. We understand that this is likely to occur through lack of understanding and knowledge on mental illness. Over the next few days we will provide information and resources on our Facebook page and website, we encourage you all to share this information with friends and family, reach out to those in need and most importantly, look after yourself and each other.

Quick Facts:

Mental disorders are estimated to affect at least 25% of the population of the European region every year, most commonly through depression and anxiety (Source: World Health Organization Europe)

1 in 4 Australian’s are affected by anxiety (Source: Beyond Blue)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Loudness komt er ook weer aan en dan zien we of ie daar staat ja of nee.

:P


Zoals Thyron ook al aangaf:
Citaat:
De line-up van Loudness staat al (zo goed als) vast
, dus dat gaan ze WSS(!) niet meer veranderen door deze misstap/fout/ hoe je t ook wilt noemen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 14:54 
 

En zoals iemand anders ook al aangaf, zo veel moeite is het niet om 1 naam in de lineup te vervangen :P

Ik kan me goed voorstellen dat B2S niet opnieuw een X aantal euro's gaat neerleggen voor iemand waarbij je risico loopt dat-ie door de alcohol niet eens aan optreden toekomt. Sterker nog, als ik zo dronken op m'n werk aankom dat ik niet meer in staat ben om te werken, dan weet ik toch wel zeker dat ik nooit meer hoef terug te komen, ongeacht de oorzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yes: Ik zou het eigenlijk ook redelijk vinden als Delete het geld (wat hij gekost heeft) terug zou betalen aan B2S, maar officieel hoeft dat wss niet + ze betalen ook VOOR een optreden neem ik aan? Of zeg ik nou iets heel geks xd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

k had ergens opgevangen dat delete wel een tijdje kan vergeten bij b2s evenementen maar dat moeten we nog maar zien bij bijvoorbeeld loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze iemand betalen en diegene treed niet op, in dit geval dan gedeeltelijk, dan lijkt het me dat minimaal een gedeelte wel terug moet. Maargoed, de vorige keer stond hij ook op Loudness, dus ze weten bij B2S echt wel dat hij het kan zonder problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artic heeft een nieuwe track genaamd 1 A.M. Eternal, ik weet dat deze vocals er in voorkomen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Chris van Dutch
Compiling TECHNO4EVER Sensation Dance Vol. 2.

Release on 27th September at Sony Music Germany.

A lot of nice Exclusives will be on it including the new Headhunterz!!!


Dat zal dan wel Colors zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als ze iemand betalen en diegene treed niet op, in dit geval dan gedeeltelijk, dan lijkt het me dat minimaal een gedeelte wel terug moet. Maargoed, de vorige keer stond hij ook op Loudness, dus ze weten bij B2S echt wel dat hij het kan zonder problemen.

Tja, tuurlijk kan hij het wel, vrijwel iedereen wel. Maar blijkbaar is hij op dit moment er geestelijk niet toe in staat, dus ik zou heel goed begrijpen als B2S hem een tijdje zou negeren. Als jij ingehuurd zou worden voor wat dan ook en je komt daar dronken aan, kun je je klus en contacten bij dat bedrijf normaliter ook vergeten. Voor hem tien anderen, want exceptioneel is het nou óók weer niet. Geef je overigens ook direct een signaal uit naar andere DJs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:
Als ze iemand betalen en diegene treed niet op, in dit geval dan gedeeltelijk, dan lijkt het me dat minimaal een gedeelte wel terug moet. Maargoed, de vorige keer stond hij ook op Loudness, dus ze weten bij B2S echt wel dat hij het kan zonder problemen.

Tja, tuurlijk kan hij het wel, vrijwel iedereen wel. Maar blijkbaar is hij op dit moment er geestelijk niet toe in staat, dus ik zou heel goed begrijpen als B2S hem een tijdje zou negeren. Als jij ingehuurd zou worden voor wat dan ook en je komt daar dronken aan, kun je je klus en contacten bij dat bedrijf normaliter ook vergeten. Voor hem tien anderen, want exceptioneel is het nou óók weer niet. Geef je overigens ook direct een signaal uit naar andere DJs.


Daar ben ik het niet mee eens, ik vind wel degelijk dat hij iets (exceptioneels) toevoegt aan de (RAW) HS scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz zijn ook altijd dronken. Die worden toch ook nog steeds geboekt... Hij is 1x tever gegaan, weet nu zijn grens. Jammer, een 2de kans verdien je altijd. Hij moet nu eerst ze leven weer op de rit krijgen en dan pas weer denken aan muziek. Over een jaartje staat ie hopelijk weer te genieten van zijn werk en laat hij dit achter zich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Wasted Penguinz zijn ook altijd dronken. Die worden toch ook nog steeds geboekt... Hij is 1x tever gegaan, weet nu zijn grens. Jammer, een 2de kans verdien je altijd. Hij moet nu eerst ze leven weer op de rit krijgen en dan pas weer denken aan muziek. Over een jaartje staat ie hopelijk weer te genieten van zijn werk en laat hij dit achter zich.


Die zijn aangeschoten/net dronken, maar iig nog wel instaat om (goed) te draaien. Verder valt dit natuurlijk niet te vergelijken met Delete aangezien hij zelfs van t podium af moest+ helemaal vdk was hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:
Als ze iemand betalen en diegene treed niet op, in dit geval dan gedeeltelijk, dan lijkt het me dat minimaal een gedeelte wel terug moet. Maargoed, de vorige keer stond hij ook op Loudness, dus ze weten bij B2S echt wel dat hij het kan zonder problemen.

Tja, tuurlijk kan hij het wel, vrijwel iedereen wel. Maar blijkbaar is hij op dit moment er geestelijk niet toe in staat, dus ik zou heel goed begrijpen als B2S hem een tijdje zou negeren. Als jij ingehuurd zou worden voor wat dan ook en je komt daar dronken aan, kun je je klus en contacten bij dat bedrijf normaliter ook vergeten. Voor hem tien anderen, want exceptioneel is het nou óók weer niet. Geef je overigens ook direct een signaal uit naar andere DJs.


Daar ben ik het niet mee eens, ik vind wel degelijk dat hij iets (exceptioneels) toevoegt aan de (RAW) HS scene.

In zijn plek kun je ook een Vazard (wat lastig wel), Main Concern of Warface boeken, zal een vrijwel zelfde effect hebben. Plus dat zij, net als onder andere Deetox, voldoende Delete platen draaien als hij er zelf niet staat. Zeker voor een jaartje (om zijn koppie weer de goede kant op te krijgen) is dat geen onoverkomelijk verlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

Chris One ‏@djchrisone
Citaat:
soooon... ;) pic.twitter.com/BL1fC5GJq7

Fire In The Hole remix is dus (bijna) af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
jambekkie schreef:
Loudness komt er ook weer aan en dan zien we of ie daar staat ja of nee.


Wie zegt dat Delete voor loudness geboekt is dit jaar? (los van alles wat met decibel te maken heeft ?)
Dat ja of nee slaat dus nergens op!


Zoals Thyron ook al aangaf:
Citaat:
De line-up van Loudness staat al (zo goed als) vast
, dus dat gaan ze WSS(!) niet meer veranderen door deze misstap/fout/ hoe je t ook wilt noemen..


Elke artiest kunnen ze gewoon annuleren hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mind.Illusion is met een track bezig:
Citaat:
Mind.Illusion
Made a lot of progress on my track again today. Will definitely finish it this week! Only some minor details remain.

For now... trying to sort the track selection for the upcoming "Wake You From Your Boredom". Hope it works out well!
Vorige  1 ... 1872, 1873, 1874, 1875, 1876, 1877, 1878 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen