Phase 2 schreef:
Heady heeft toen gewoon nog goede set neergezet en de zaal ging los. Alleen de foto's naderhand waren misschien wat minder haha.
Maar de gedachte erachter speelt nu ook mee in dit verhaal. Bovendien heeft hij voor zijn act nog wat (onbedoeld) kunnen slapen! Heeft misschien ook wat in zijn voordeel gewerkt. Haha.
Andere artiest die ik kan aanhalen is dj Dano. Iemand die ook nog altijd meedraait.
Verder denk ik dat hij een goede zaak heeft gedaan door het te laten overnemen door Deetox etc.. kwestie van ook nog rekening te hebben gehouden met het publiek.
M-bition schreef:
Precies dit! En het excuus rammelt ook aan alle kanten...
Ik ga niet twijfelen aan het bericht wat hij heeft geplaatst. Feit is dat hij weet dat hij een fout heeft gemaakt, zich ervoor excuseert en er wat aan gaat doen.