Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1871, 1872, 1873, 1874, 1875, 1876, 1877 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Excuses Delete


Toch nog goed dat hij zijn excuses aanbiedt, maar ik betwijfel of dit de waarheid is. Ik wil hier niet gaan speculeren, maar het lijkt mij sterk ALS hij aan de pillen heeft gezeten dat hij dit toe gaat geven.. Verder ben ik ook benieuwd hoe B2s/Q-dance dit op gaat nemen, maar ook benieuwd wat Theracords hiervan vindt..

Edit: Hoop ook dat hij nog een kans krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benzos zijn in principe gewoon legale medicijnen, dus dat is niet zo'n big deal ALS het waar is. Het zou prima kunnen met de problemen die hij beschrijft (depressie, angst, paniek) dat hij die gewoon voorgeschreven krijgt. Ook als B2s zijnde wil je dan dat hij ze inneemt - het zal namelijk de kans verkleinen dat z'n performance misgaat. De combinatie met alcohol is dan absoluut niet slim, maar hij was het dan waarschijnlijk wel gewend als ik z'n verhaal zo hoor. Hopelijk krijgt hij gewoon een volgende kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:12 
 
Hardtraxxer

Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

:kiss:
Kuch, Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

:kiss:
Kuch, Headhunterz.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

:kiss:
Kuch, Headhunterz.


Heady heeft toen gewoon nog goede set neergezet en de zaal ging los. Alleen de foto's naderhand waren misschien wat minder haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:03 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
bRt_ schreef:
M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

:kiss:
Kuch, Headhunterz.


Heady heeft toen gewoon nog goede set neergezet en de zaal ging los. Alleen de foto's naderhand waren misschien wat minder haha.


Precies dit! En het excuus rammelt ook aan alle kanten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Heady heeft toen gewoon nog goede set neergezet en de zaal ging los. Alleen de foto's naderhand waren misschien wat minder haha.

Maar de gedachte erachter speelt nu ook mee in dit verhaal. Bovendien heeft hij voor zijn act nog wat (onbedoeld) kunnen slapen! Heeft misschien ook wat in zijn voordeel gewerkt. Haha.

Andere artiest die ik kan aanhalen is dj Dano. Iemand die ook nog altijd meedraait.

Verder denk ik dat hij een goede zaak heeft gedaan door het te laten overnemen door Deetox etc.. kwestie van ook nog rekening te hebben gehouden met het publiek.

M-bition schreef:
Precies dit! En het excuus rammelt ook aan alle kanten...

Ik ga niet twijfelen aan het bericht wat hij heeft geplaatst. Feit is dat hij weet dat hij een fout heeft gemaakt, zich ervoor excuseert en er wat aan gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel netjes van zijn excuses. Het is natuurlijk heel stom om anti depressia pillen met alcohol te mengen . Helaas een grote kans naar de klote geholpen. Goed van deetox om het over te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
bRt_ schreef:
M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

:kiss:
Kuch, Headhunterz.


Heady heeft toen gewoon nog goede set neergezet en de zaal ging los. Alleen de foto's naderhand waren misschien wat minder haha.


Wat was er dan met Headhunterz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Wat was er dan met Headhunterz?

http://www.hardtraxx.nl/videos/x-qlusiv ... rview.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

Mensen verdienen idd geen 2e kans. Zeker niet als ze hun droom willen laten uitkomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:44 
 

bRt_ schreef:
Ik ga niet twijfelen aan het bericht wat hij heeft geplaatst. Feit is dat hij weet dat hij een fout heeft gemaakt, zich ervoor excuseert en er wat aan gaat doen.

En daarmee is ook alles gezegd inderdaad :) Iedereen maakt fouten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waar staat er eigenlijk dat ie aan de pillen zou hebben gezeten? of zijn pillen tegenwoordig altijd de reden als je domme dingen doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
waar staat er eigenlijk dat ie aan de pillen zou hebben gezeten? of zijn pillen tegenwoordig altijd de reden als je domme dingen doet?

Dat staat ook nergens. De boosdoener was hier alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
AniThing schreef:
waar staat er eigenlijk dat ie aan de pillen zou hebben gezeten? of zijn pillen tegenwoordig altijd de reden als je domme dingen doet?

Dat staat ook nergens. De boosdoener was hier alcohol.


ja dat lees ik

maar snap dan niet waarom sommige er weer pillen bij moeten halen
over vooroordelen gesproken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

Interview met KloneZ. (Link)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Forgive me father, I have sinned..

Preview tomorrow in the ‪#‎QB13‬ Podcast 19:00 CET.

Facebook Moridin
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

@Atmozfears:
Citaat:
Just 'finished' a remix for some thiefs who stole my decibel beer #good #vibes <3

Track van Bass Modulators. Volgens mij Feel Good (met Audiotricz).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:46 
 
Hardtraxx Addict

Qlown schreef:
@Atmozfears:
Citaat:
Just 'finished' a remix for some thiefs who stole my decibel beer #good #vibes <3

Track van Bass Modulators. Volgens mij Feel Good (met Audiotricz).


Volgens mij Bounce & Break.


Citaat:
Atmozfears ‏@Atmozfears 9 Aug
Working on diz remix.. who the fuck you think they came to see? /hint
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, was al vergeten dat hij B&B aan het remixen was. Dacht Feel Good ivm wat er op twitter werd gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:48 
 

Qlown schreef:
Citaat:
Forgive me father, I have sinned..

Preview tomorrow in the ‪#‎QB13‬ Podcast 19:00 CET.

Facebook Moridin


Hier ben ik nou benieuwd naar! Ook heel veel zin in Moridin op Q-Base, lijkt me erg bruut
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:38 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

Mensen verdienen idd geen 2e kans. Zeker niet als ze hun droom willen laten uitkomen


Mensen hebben geen begrip.. Maar dat is zijn probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 11:42 
 
Hardtraxxer

jambekkie schreef:
patrickjeb schreef:
M-bition schreef:
Cntrl Alt Delete! Doeiiiiii wat een ***** zeg... Kans gehad en verneukt!

Mensen verdienen idd geen 2e kans. Zeker niet als ze hun droom willen laten uitkomen


Mensen hebben geen begrip.. Maar dat is zijn probleem :)

ik weet niet of hij wel weer op decibel mag komen, hij zal vast wel op kleinere dingen komen maar ik ben bang dat hij zn kans voor de grote feesten verneukt heeft helaas :(
Vorige  1 ... 1871, 1872, 1873, 1874, 1875, 1876, 1877 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen