chicken schreef:
Lenny schreef:
Als je voor Ajax speelt speel je toch ook voor Ajax en niet voor Feyenoord.
Vreemde vergelijking. Artiesten staan niet onder een langdurig contract.
Het zal juridisch wel mogen, maar erg eerlijk tegenover de artiest is het niet. Ze zorgen gewoon voor omzetverlies voor artiesten.
Volgens mij wordt even vergeten hoe enorm populair Qlimax is. Daar staan zorgt er waarschijnlijk gewoon voor dat de artiest meer boekingen krijgt en/of dat ie z'n prijskaartje omhoog kan gooien. Artiesten worden met een enorme intro aangekondigd. Die namen vergeet je niet

Het lijkt mij fair dat Q-dance zoiets eist gezien de productie. De shows zijn om de artiesten heen gemaakt, intro's enzo, als een artiest te laat komt omdat ie op een andere boeking was en daardoor in de file kwam te staan of met auto pech, dan sta je daar als organisator...