Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874, 1875 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o houdt op Facebook een Q&A. Dit vond ik nog wel de moeite waard om hier naar toe te kopieren:
Citaat:
Gillian Mortelmans Hoe staat het met de collab met headhunterz?

Geck-o / Geck-e Die zit nog steeds in de "op de planning" fase. Meneer is ontzettend druk dus het is wachten op het juiste moment! Geen haast
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:07 
 
Hardtraxx Newbie

Line-Up bekend van Belgische event op zelfde datum als Qlimax (23 november):
23u30 - 00u30 : ISAAC

00u30 - 01u30 WASTED PENGUINZ

01u30 - 03u00 : TNT aka TECHNOBOY'N'TUNEBOY vs DJ STEPHANIE

03u00 - 04u00 : B-FRONT

dus geen van dezen op Qlimax
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:08 
 
Hardtraxx Elite

José Van Acker schreef:
Line-Up bekend van Belgische event op zelfde datum als Qlimax (23 november):
23u30 - 00u30 : ISAAC

00u30 - 01u30 WASTED PENGUINZ

01u30 - 03u00 : TNT aka TECHNOBOY'N'TUNEBOY vs DJ STEPHANIE

03u00 - 04u00 : B-FRONT

dus geen van dezen op Qlimax

nooooo, geen b-front:(
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:11 
 
Hardtraxxer

José Van Acker schreef:
dus geen van dezen op Qlimax


Zo ver weg is België toch niet? Of heeft dit te maken met die exclusiviteitsregel?
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:42 
 

Kan goed dat Q-Dance nog roet in de line up gooit.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 23:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Geck-o houdt op Facebook een Q&A. Dit vond ik nog wel de moeite waard om hier naar toe te kopieren:
Citaat:
Gillian Mortelmans Hoe staat het met de collab met headhunterz?

Geck-o / Geck-e Die zit nog steeds in de "op de planning" fase. Meneer is ontzettend druk dus het is wachten op het juiste moment! Geen haast


maw gaat er dus niet meer van komen, jammer :/
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk geen technoboy op Qlimax
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 01:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Eindelijk geen technoboy op Qlimax

Helaas want zijn set van vorig jaar was heerlijk met een aantal oude klappers! :worship:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 09:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

José Van Acker schreef:
Line-Up bekend van Belgische event op zelfde datum als Qlimax (23 november):
23u30 - 00u30 : ISAAC

00u30 - 01u30 WASTED PENGUINZ

01u30 - 03u00 : TNT aka TECHNOBOY'N'TUNEBOY vs DJ STEPHANIE

03u00 - 04u00 : B-FRONT

dus geen van dezen op Qlimax


bobvdvalk schreef:
Eindelijk geen technoboy op Qlimax


Meestal hebben deze mannen meerdere boekingen op een avond of dag. Belgie is niet ver. Dit wil dus allemaal niks zeggen.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 10:54 
 
Hardtraxx Addict

Koelkast schreef:
José Van Acker schreef:
Line-Up bekend van Belgische event op zelfde datum als Qlimax (23 november):
23u30 - 00u30 : ISAAC

00u30 - 01u30 WASTED PENGUINZ

01u30 - 03u00 : TNT aka TECHNOBOY'N'TUNEBOY vs DJ STEPHANIE

03u00 - 04u00 : B-FRONT

dus geen van dezen op Qlimax


bobvdvalk schreef:
Eindelijk geen technoboy op Qlimax


Meestal hebben deze mannen meerdere boekingen op een avond of dag. Belgie is niet ver. Dit wil dus allemaal niks zeggen.


Bij Qlimax mogen de dj's toch gewoon op die avond nergens anders draaien of het nu ver is of niet.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij niet hoor. Vorige jaren iig niet.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kan goed dat Q-Dance nog roet in de line up gooit.

Lijkt me sterk. De line-up van Qlimax is al lang intern bekend ;)
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga er maar vanuit dat ie voor 3/4 hetzelfde is vergeleken met andere hardstyle mainstage line-ups....+ 1 of 2 'nieuwe' namen
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ga er maar vanuit dat ie voor 3/4 hetzelfde is vergeleken met andere hardstyle mainstage line-ups....+ 1 of 2 'nieuwe' namen


Verlicht ons verstand met uw wijsheid.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wasted Penguinz:

Citaat:


Benieuwd wat voor termijn "upcoming" betekend...
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 16:59 
 
Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Bij Qlimax mogen de dj's toch gewoon op die avond nergens anders draaien of het nu ver is of niet.

Klopt idd lijkt me, dat was ook de manier om erachter te komen wat de drie 'surprise' namen waren die avond. De enige grote namen die dus nog geen boeking hadden staan... Heb t even nagekeken, ook de andere namen die op Qlimax stonden hadden nergens anders een boeking die avond.
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 17:07 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Phrantic
Citaat:
It's time for a new Phrantic release right?
Guess what, my next release will not contain 1 or 2 but 3 new tracks! Starting from tomorrow every day one track will be revealed at 19:00 GMT +1!
What are you expecting from it?



Gaat hoogstwaarschijnlijk over:
Phrantic - In The Mix:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/phrantic-in-the-mix-t36048.html?hilit=phrantic
Phrantic - Unity:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/phrantic-unity-t36227.html?hilit=phrantic

en nog een TBA
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
wootum schreef:
Phrantic
Citaat:
It's time for a new Phrantic release right?
Guess what, my next release will not contain 1 or 2 but 3 new tracks! Starting from tomorrow every day one track will be revealed at 19:00 GMT +1!
What are you expecting from it?



Gaat hoogstwaarschijnlijk over:
Phrantic - In The Mix:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/phrantic-in-the-mix-t36048.html?hilit=phrantic
Phrantic - Unity:
http://www.hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/phrantic-unity-t36227.html?hilit=phrantic

en nog een TBA

en LSD
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize een remix heeft gemaakt. Wss voor Atmozfears, die retweette het.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 11:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Phuture Noize een remix heeft gemaakt. Wss voor Atmozfears, die retweette het.

Zouden ze wraak hebben genomen na die vreselijke verkrachting van Fadin? :P
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Lenny schreef:
Phuture Noize een remix heeft gemaakt. Wss voor Atmozfears, die retweette het.

Zouden ze wraak hebben genomen na die vreselijke verkrachting van Fadin? :P


I hope so xd
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner

Citaat:
Got some HUGE news coming up! And I still have one Defqon.1 CD to give away! Guess the news and you might win the last signed CD the following hour!
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Typisch xd

Citaat:
News is postponed till after the weekend.. But.. There is a winner already! Who's name of course will not be announced till the news is announced xD
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 17:39 
 
Hardtraxx Elite

Adaro's 'verbeterde versie' van Open Up voor eerst gaat draaien op Decibel, en hij heeft een nieuwe track ft Danny Scandel die hij ook voor het eerst op Decibel gaat draaien. Beide komen op A2 Album.

Bron: FB chat met Adaro
Vorige  1 ... 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874, 1875 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen