Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HEEEEY IEMAND NOG WIST JE DATJES GEZIEN?
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:39 
 
Artiest

Lyst schreef:
Iedereen is subjectief over tracks.
Klopt helemaal, ik bedoelde het meer in de zin van "Ja Artiest A is op facebook echt een lul" of "Artiest B maakt altijd kuttracks" maar ook "Artiest C maakt altijd toptracks" en kijkt daarom anders naar zijn tracks. Dat bedoelde ik met subjectief. :)
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Klopt helemaal, ik bedoelde het meer in de zin van "Ja Artiest A is op facebook echt een lul" of "Artiest B maakt altijd kuttracks" maar ook "Artiest C maakt altijd toptracks" en kijkt daarom anders naar zijn tracks. Dat bedoelde ik met subjectief. :)


Dit heeft 'Artiest C' dan wel zelf afgedwongen hè, in dit geval door al geweldige tracks geproduceerd te hebben, hierdoor accepteren wij/die fans ook meer van hem.

Edit: Dat neemt niet weg dat die uitspraken in dat geval idd subjectief/onzin zijn, maar bij HT merk ik wel dat tracks van artiesten steeds/bijna altijd apart worden beoordeeld.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Dit heeft 'Artiest C' dan wel zelf afgedwongen hè, in dit geval door al geweldige tracks geproduceerd te hebben, hierdoor accepteren wij/die fans ook meer van hem.

Beetje kort door de bocht. Niet?
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Dit heeft 'Artiest C' dan wel zelf afgedwongen hè, in dit geval door al geweldige tracks geproduceerd te hebben, hierdoor accepteren wij/die fans ook meer van hem.

Beetje kort door de bocht. Niet?


Jep, vandaar die 'edit' ;)
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany
Work in progress with @djbfront for Dreamvillage Anthem! @eye4danceevents
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

PhutureNoize schreef:
Lyst schreef:
Iedereen is subjectief over tracks.
Klopt helemaal, ik bedoelde het meer in de zin van "Ja Artiest A is op facebook echt een lul" of "Artiest B maakt altijd kuttracks" maar ook "Artiest C maakt altijd toptracks" en kijkt daarom anders naar zijn tracks. Dat bedoelde ik met subjectief. :)

Dit klopt overigens volkomen.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
b2s
PAY ATTENTION!

Motorway A58 between Eindhoven and Breda is closed during the Decibel weekend, due to road works. The motorway is closed from Friday 21.00 P.M. until Monday 06.00 A.M. Keep in mind that there will be traffic diversions and a longer travelling time.

All the traffic diversions can be read below:
- From Eindhoven to Tilburg
Follow motorway A2 direction Den Bosch until exit 22 Sint-Miechelsgestel. Take driveway 22 Sint-Miechelsgestel to A2 direction Vught. Follow A65/N65 to Tilburg from crossing Vught.

- From Eindhoven to Breda
Follow motorway A2 direction Den Bosch until crossing Empel. Follow motorway A59 direction Waalwijk/Breda until crossing Hooipolder. Follow motorway A27 direction Breda.

- From Tilburg to Breda
Follow N261, N260 and driveway 12 Tilburg-Reeshof to motorway A58 direction Breda.

- From Vught to Breda
Follow motorway A65 until exit 3 Tilburg-Noord. From there, follow N261, N260 and driveway 12 Tilburg-Reeshof to motorway A58 direction Breda.

- From Goirle to Breda
Follow Blaakweg, Baronielaan, Bredaseweg and N260 to driveway 12 Tilburg-Reeshof. From there, follow motorway A58 direction Breda.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:33 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Haha die Phuture Noize
Achjoh, gelukkig hoef je het niet te lezen. Een forum is geen goede plek opzich wat betreft muziek.
Meestal wordt er juist geregistreerd om te kunnen zeggen wat allemaal kut is, terwijl het om smaak gaat.


Nee een forum is inderdaad geen goede plek. Daar komen mensen die op de hoogte zijn en blijven van de scene, die alle in en outs kennen en die releases van vrijwel alle artiesten horen en dus veel vergelijkingsmateriaal hebben. Het lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk dat dat soort mensen een gefundeerde mening over een track kunnen vormen. Facebook daarentegen is veel beter referentie materiaal, mensen die je afgelopen weekend voor het eerst gezien hebben en die je komen vertellen hoe geweldig je was. In dat geval betreft het overigens geen smaak, want dat zou betekenen dat je van die reacties ook niets aan hoeft te trekken. :kiss:


Maar de mening van een liefhebber (die de scene dus volgt) is niet meer waar dan van iemand die de scène niet volgt. Als iemand een plaat goed vindt is het niet van belang of hij op de hoogte is van de scène. Vergelijkingsmateriaal is ook totaal niet relevant voor je mening over een plaat. Je gaat een plaat niet goed vinden omdat er platen zijn die nog slechter zijn.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wat je bedoelt Phase2, maar ik wil er nog wel iets aan toevoegen:

Een liefhebber weet vaak wel wanneer iets technisch goed in elkaar steekt, dit weten de meeste nieuwelingen niet. Ik ben wel van mening dat de mening van een liefhebber er meer toe doet dan die van een nieuweling, om dezelfde reden zullen artiesten meningen van collega's meer waarderen dan van het publiek denk ik.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 18:59 
 

Ligt eraan wat je onder "goed" bedoelt... Als 100 'liefhebbers' het niet goed vinden en 1000000 net niet liefhebbers het wel keer op keer goed vinden, hoe heeft die dan een beter beeld bij die 100 liefhebbers?

OT:

Psyko Punkz schreef:
We are LIVE!

22tracks x Hardstyle, curated by Psyko Punkz. A weekly updated playlist, available over here: http://22tracks.com/share/ams/hardstyle And in the 22tracks iPhone & Android apps. Enjoy!
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Maar de mening van een liefhebber (die de scene dus volgt) is niet meer waar dan van iemand die de scène niet volgt. Als iemand een plaat goed vindt is het niet van belang of hij op de hoogte is van de scène. Vergelijkingsmateriaal is ook totaal niet relevant voor je mening over een plaat. Je gaat een plaat niet goed vinden omdat er platen zijn die nog slechter zijn.

Ik vind van wel. Iemand die 100 appels proeft is beter in staat een mening over 1 bepaalde appel te vormen dan iemand die van de 100 appels er maar 2 proeft. En mijn beoordeling is wel degelijk relatief. Als ik een plaat een cijfer zou moeten geven, dan zou dat cijfer lager zijn nadat ik een nog veel betere plaat heb gehoord, dan wanneer dit de beste plaat is die ik tot dan toe heb gehoord. Nu ik in andere genres als IDM heel veel diversiteit, creativiteit en originaliteit voorbij hoor komen, vind ik de hardstyle tracks een heel stuk minder divers, creatief en origineel.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ik snap wat je bedoelt Phase2, maar ik wil er nog wel iets aan toevoegen:

Een liefhebber weet vaak wel wanneer iets technisch goed in elkaar steekt, dit weten de meeste nieuwelingen niet.

Dit hele verhaal snap ik nog steeds niet. Ik snap niet wat dit toevoegt aan het wel of niet leuk vinden van een plaat.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran

Coone ‏@djcoone
Citaat:
During my endshow at @theqontinent a new track of the forthcoming album was presented, Coone & @Substance_One - Drowning ! #moreinfosoon



TECHNOBOY ‏@djtechnoboy
Citaat:
Ha!.. pic.twitter.com/v7TrFiNt44



ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj
Citaat:
Almost finished this track with Kutski! Might need something else though....... http://fb.me/1iDFS5HtU
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 08:45 
 

JVDM schreef:
Daveytl schreef:
Ik snap wat je bedoelt Phase2, maar ik wil er nog wel iets aan toevoegen:

Een liefhebber weet vaak wel wanneer iets technisch goed in elkaar steekt, dit weten de meeste nieuwelingen niet.

Dit hele verhaal snap ik nog steeds niet. Ik snap niet wat dit toevoegt aan het wel of niet leuk vinden van een plaat.

Helemaal niks ;) Of iemand weet of iets technisch goed in elkaar steekt is totaal irrelevant voor het leuk vinden of niet leuk vinden van een track.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:00 
 
Hardtraxxer

Cellrock:
Citaat:
I just finished the BEST bassline I ever did. Bouncin on the chair like a ‪#‎swagger‬
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Digital Punk ‏@djdigitalpunk
Citaat:
Today its collabtime with @djbfront ! We want to finish out new track for Decibel! #DB13
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anklebreaker

Citaat:
Allmost one week ago since I visited the DirtyWorkz studio. Was great meeting the guys, such a nice atmosphere over there!
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
JVDM schreef:
Daveytl schreef:
Ik snap wat je bedoelt Phase2, maar ik wil er nog wel iets aan toevoegen:

Een liefhebber weet vaak wel wanneer iets technisch goed in elkaar steekt, dit weten de meeste nieuwelingen niet.

Dit hele verhaal snap ik nog steeds niet. Ik snap niet wat dit toevoegt aan het wel of niet leuk vinden van een plaat.

Helemaal niks ;) Of iemand weet of iets technisch goed in elkaar steekt is totaal irrelevant voor het leuk vinden of niet leuk vinden van een track.

Ben ik het niet helemaal mee eens, hoewel ik begrijp wat je bedoelt. Als iets technisch goed in elkaar steekt dan geeft dat voor mij net dat beetje extra.
Het idee van een track kan wel geweldig zijn, maar als het niet goed afgewerkt is dan vind ik dat toch wel erg jammer.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 14:43 
 

Dat dus. Als je meer details kan horen doordat je iets meer ervaring hebt in het beluisteren van tracks, kunnen die details het nét wat vetter maken.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 15:26 
 

Als je het zo brengt dan begrijp ik het inderdaad ook wel ja :)
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
b2s
Someone made up a false rumour that ‪#‎DB13‬ has been cancelled. This is NOT true! Hope to see you all this weekend at Beekse Bergen.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Calmdowner schreef:
Digital Punk ‏@djdigitalpunk
Citaat:
Today its collabtime with @djbfront ! We want to finish out new track for Decibel! #DB13


B-Front zit ook nog met Ran-D in de studio vandaag:
Citaat:
Studio day done with Ran-D & now studio time with Digital Punk
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 20:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nutty T
Citaat:
Nutty T - E.F.F.E.C.T now finished!!!!
Big crossover vibes don't know whether to class it as Hardtech, Hardstyle, Techno or Hardtrance.


Phrantic
Citaat:
It's time for a new Phrantic release right?
Guess what, my next release will not contain 1 or 2 but 3 new tracks! Starting from tomorrow every day one track will be revealed at 19:00 GMT +1!
What are you expecting from it?


A-Lusion
Citaat:
A new track is almost finished. Track is completely filled with basslines from the beginning to the end. Even in the climax. Still working on that part to make it hard & catchy. Premiere at Ground Zero Festival
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 21:55 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:


A-Lusion
Citaat:
A new track is almost finished. Track is completely filled with basslines from the beginning to the end. Even in the climax. Still working on that part to make it hard & catchy. Premiere at Ground Zero Festival


Na make up your Mind wel heel benieuwd naar deze :) .
Vorige  1 ... 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873, 1874 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen