patrickjeb schreef:

B-Front moet al helemaal niet zo moeilijk doen. Die wordt hier de hemel in geprezen door 95%, maar als er 1 negatieve reactie staat, staan de tranen volgens mij al in z'n ogen.
Overigens eens met de hardtraxxers hier. Volgens mij snappen veel DJ/Producers de functie van een forum niet. Bovendien slaat het ook nergens op dat je op het positieve moet letten. Heb je een nummer met afschuwelijke kicks en valse screeches, maar met een mooie melodie. Dan ga ik niet neerzetten, wat een mooie melodie, helemaal verliefd op deze plaat. Nee, de plaat wordt gewoon verneukt door kicks/screeches en maken het voor mij niet niet luisterbaar.
Maar dat mag volgens mij allemaal niet gezegd worden, zelfs niet op een volwassen, respectvolle manier, omdat het dan weer haten en azijnpissen is.
En tja, het "haten" is de laatste jaren ook steeds meer geworden, omdat er steeds meer troep uitgebracht wordt wat eigenlijk niet eens meer onder het kopje hardstyle valt. Maar dan zijn wij weer niet openminded genoeg.
Ach, je kan er weinig aan doen. Kan er eigenlijk wel om lachen dat DJ/Producers die bijna elk weekend wel op een festival/feest staan met een flinke aanhang op FB/Twitter/YT zich blijkbaar zo druk maken om wat tientallen vaste members van Hardtraxx vinden van ze.