Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
‏@MisterQlown
Citaat:
@tatankadj How's the release on Wild Wild West going? :D


Tatanka ‏@tatankadj
Citaat:
@MisterQlown the tracks are ready! We just need to do the paper stuff for the contracts as we are planning to release it on a new label

Niet lang meer dus, maar alwéér een nieuw label?
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn er weer een paar die wat te zeiken hebben.. https://twitter.com/djarticnl/status/366585606572224513
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wat hebben ze een zwaar leven he.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

Achja, jammer dat hardtraxx weer bij naam genoemd moet worden.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Achja, jammer dat hardtraxx weer bij naam genoemd moet worden.

Precies.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
chicken schreef:
Achja, jammer dat hardtraxx weer bij naam genoemd moet worden.

Precies.

Ultieme bewijs dat veel producers tegenwoordig in een ivoren torentje leven en geen enkele negatieve opmerkingen meer kunnen incasseren, gevoed door het hersenloze pleintjesvolk op FB en YT.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:02 
 
Hardtraxx Elite

Ja maar ik denk voor Artic is dit kut hoor. Want hij doet veel moeite voor een track.. en dan word ie gelijk afgebrand..
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Hoge bomen vangen veel wind.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:07 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Hoge bomen vangen veel wind.

Hahahah deze is wel mooi xd
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ja maar ik denk voor Artic is dit kut hoor. Want hij doet veel moeite voor een track.. en dan word ie gelijk afgebrand..

Heb je het topic wel gelezen? 1 iemand zegt dat hij hem een matige producer vind. 'Matig' vind ik niet echt een woord die wijst op iemand afbranden..

Artic is gewoon op z'n teentjes getrapt dat z'n tracks, op In The Night na, hier nooit aanslaan.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:12 
 

hotymoty schreef:
Ja maar ik denk voor Artic is dit kut hoor. Want hij doet veel moeite voor een track.. en dan word ie gelijk afgebrand..

Geen enkele artiest wilt negatieve reacties op zijn tracks denk ik, maar het zijn nog altijd meningen en afbranden zie ik op het moment nog niet. Daar is een forum toch voor, om je mening te geven? Dingen als "die dikke zeug" bijvoorbeeld gaan wel weer veel te ver. Echter de reacties op de track van Artic zijn toch gewoon normaal?

Edit: Wat diegene hierboven mij dus zegt :) Was net te laat sorry.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
chicken schreef:
Hoge bomen vangen veel wind.

Hahahah deze is wel mooi xd

Tja, het is nou eenmaal zo. :P Ik zie politici ook niet klagen omdat ze afgezeken worden terwijl ze hun uiterste best doen om de belangen van hun achterban en het land te behartigen, of de top van grote bedrijven omdat ze worden uitgekotst door PVV- en SP-stemmers.

Ik begin er een beetje moe van te worden dat sommige producers alleen maar de vele vele lusten willen van het bekend zijn, en even vergeten dat je bij bekendheid nou eenmaal kritiek krijgt. Part of the job.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik begin er een beetje moe van te worden dat sommige producers alleen maar de vele vele lusten willen van het bekend zijn, en even vergeten dat je bij bekendheid nou eenmaal kritiek krijgt. Part of the job.


Amen, helemaal mee eens. Zal er zeker mee te maken hebben dat de massa alles lijkt te slikken wat je naar ze toe gooit. Sterker nog, vaak heb ik echt het gevoel dat het publiek bij een willekeurige mainstage het echt geen fuck uitmaakt wat er gedraaid wordt, als ze maar een feestje kunnen hebben, en men lijkt dit als "support" te vertalen. De verhoudingen zijn compleet kwijt.
Bericht Geplaatst op 11 aug 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon een viral voor zijn nieuwe track, lekker makkelijk zo :P
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet goed wat ik hier mee moet van die house en dubstep invloeden :$
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmachine over Hardstyle:
Citaat:
Have we reached the peak of genre segregation/specification?

As I was heading back to the hotel in the artist bus at The Qontinent on Saturday, I was chatting to a few Hardstyle artists (quite well known ones I think). We got on to talking about production and eventually more specifically, kick drums. They seemed genuinely shocked that I made a new kick drum for each track. Using the same one for months seemed perfectly acceptable to them. I guess this is where the line between quantity of output (and consequently, money) shifts away from the need for originality and progression. Also, it was declared that without "the" kick drum, Hardstyle is nothing. So it seems that the whole genre really does revolve around that (very specific) sound. Is this the peak of genre pigeon-holing? Will we end up with genres so specialised they revolve around one sound? I hope not.


Mooie vent.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, het verbaast me zelf ook al een tijdje, maar zo komen de HS producers wel heel wereldvreemd over ja xd vooral omdat een groot deel van de artiesten om wie het gaat (niet per se in dit gesprek, maar producers die kicks recyclen) toch vaak al beroerde kicks hebben, dus als het daar om zou moeten draaien...
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Er zijn er weer een paar die wat te zeiken hebben.. https://twitter.com/djarticnl/status/366585606572224513


:lol: B-Front moet al helemaal niet zo moeilijk doen. Die wordt hier de hemel in geprezen door 95%, maar als er 1 negatieve reactie staat, staan de tranen volgens mij al in z'n ogen.

Overigens eens met de hardtraxxers hier. Volgens mij snappen veel DJ/Producers de functie van een forum niet. Bovendien slaat het ook nergens op dat je op het positieve moet letten. Heb je een nummer met afschuwelijke kicks en valse screeches, maar met een mooie melodie. Dan ga ik niet neerzetten, wat een mooie melodie, helemaal verliefd op deze plaat. Nee, de plaat wordt gewoon verneukt door kicks/screeches en maken het voor mij niet niet luisterbaar.

Maar dat mag volgens mij allemaal niet gezegd worden, zelfs niet op een volwassen, respectvolle manier, omdat het dan weer haten en azijnpissen is.

En tja, het "haten" is de laatste jaren ook steeds meer geworden, omdat er steeds meer troep uitgebracht wordt wat eigenlijk niet eens meer onder het kopje hardstyle valt. Maar dan zijn wij weer niet openminded genoeg.

Ach, je kan er weinig aan doen. Kan er eigenlijk wel om lachen dat DJ/Producers die bijna elk weekend wel op een festival/feest staan met een flinke aanhang op FB/Twitter/YT zich blijkbaar zo druk maken om wat tientallen vaste members van Hardtraxx vinden van ze. :lol:
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Haha die Phuture Noize
Achjoh, gelukkig hoef je het niet te lezen. Een forum is geen goede plek opzich wat betreft muziek.
Meestal wordt er juist geregistreerd om te kunnen zeggen wat allemaal kut is, terwijl het om smaak gaat.


Nee een forum is inderdaad geen goede plek. Daar komen mensen die op de hoogte zijn en blijven van de scene, die alle in en outs kennen en die releases van vrijwel alle artiesten horen en dus veel vergelijkingsmateriaal hebben. Het lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk dat dat soort mensen een gefundeerde mening over een track kunnen vormen. Facebook daarentegen is veel beter referentie materiaal, mensen die je afgelopen weekend voor het eerst gezien hebben en die je komen vertellen hoe geweldig je was. In dat geval betreft het overigens geen smaak, want dat zou betekenen dat je van die reacties ook niets aan hoeft te trekken. :kiss:
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ach, je kan er weinig aan doen. Kan er eigenlijk wel om lachen dat DJ/Producers die bijna elk weekend wel op een festival/feest staan met een flinke aanhang op FB/Twitter/YT zich blijkbaar zo druk maken om wat tientallen vaste members van Hardtraxx vinden van ze. :lol:

Dit verbaast me nog niet eens zo eigenlijk. Die producers weten ook wel dat het FB/Twitter/YT volk gemiddeld een heel stuk minder kritisch is dan een groot deel van de mensen hier. Is toch een beetje als een film maken die door het grote publiek vet gevonden wordt, maar door de pers hard neer wordt gesabeld (denk aan de Twilight serie). Dan kun je schijt hebben en daarna want lalala geld, of proberen beter te worden en veel blijven helaas in die eerste fase hangen en proberen dan hun keus wanhopig te verdedigen.

Overigens zit Artic volgens mij in geen van beide fases, maar dat is een ander verhaal xd
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Artic krijgt momenteel veels te veel aandacht voor een artiest van zijn kaliber. Krijgt hij zo nog t idee iets te betekenen in deze scène.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou net zeggen, heeft nu alleen een boeking voor XXL A2 en Thrillogy (wat natuurlijk ook gewoon een A2 zaal is). Verder zoals ik op PF zie, dit jaar 3 boekingen gehad. :thumbsup: Dan zal je vast wel top producer zijn.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:14 
 
Artiest

Lyst schreef:
Haha die Phuture Noize
Achjoh, gelukkig hoef je het niet te lezen. Een forum is geen goede plek opzich wat betreft muziek.
Meestal wordt er juist geregistreerd om te kunnen zeggen wat allemaal kut is, terwijl het om smaak gaat.


Nee een forum is inderdaad geen goede plek. Daar komen mensen die op de hoogte zijn en blijven van de scene, die alle in en outs kennen en die releases van vrijwel alle artiesten horen en dus veel vergelijkingsmateriaal hebben. Het lijkt me dan ook erg onwaarschijnlijk dat dat soort mensen een gefundeerde mening over een track kunnen vormen. Facebook daarentegen is veel beter referentie materiaal, mensen die je afgelopen weekend voor het eerst gezien hebben en die je komen vertellen hoe geweldig je was. In dat geval betreft het overigens geen smaak, want dat zou betekenen dat je van die reacties ook niets aan hoeft te trekken. :kiss:


Om even onenigheid en miscommunicatie te voorkomen, ik heb daarna nog gezegd; no offense tegen Hardtraxx, dit was over het algemeen. Het komt vaak voor in de internet wereld. Ik volg zelf ook non hardstyle based fora en daar is dat nog erger, dan veranderd de kijk ook al.

Ik weet dat Artic een aardige gast is en wilde hem duidelijk maken dat als hij het onterechte kritiek vind dat hij daar geen aandacht aan moet besteden. Dit was niet bedoeld als haat tegen Hardtraxx, want een deel hier op dit forum weet ook wel dat ik (Marco) echt geen directe haat heb tegen Hardtraxx itself en weet ook wel dat ik wel degelijk aandacht besteed aan feedback en het overweeg mee te nemen. Zo niet, dan nu ;-)

Daarbij weet je zelf ook Lyst dat ik sprak over vaak. Ik lees regelmatig (lees wekelijks) mee op hardtraxx en weet ook wel dat een groep mensen objectief tracks luistert, maar ook een groep enorm subjectief. Meer wil ik hier niet over kwijt.
Bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iedereen is subjectief over tracks. Er valt weinig objectiefs te zeggen, hooguit "deze track heeft een midintro, een break en een anticlimax". Bovendien ben ik het totaal niet met je eens dat mensen op dit soort fora registreren om kut te roepen. Het zijn meestal de mensen die hier wat langer zitten die negatiever zijn, terwijl de nieuwe leden vaak of eerst de kat uit de boom kijken of juist nog heel veel mooi vinden. Ik vind dat je dan, uitgaande van de hardstyle fora, ook niet kunt spreken van vaak.

En ik ben er van overtuigd dat er weinig plekken zijn waar je meer gefundeerde kritiek krijgt dan op Hardtraxx (en Harderstate). En natuurlijk er zullen altijd mensen zijn die het laten bij "ik vind dit helemaal niets", want je hebt niet altijd evenveel zin om een hele onderbouwing te typen, maar dat streep ik weg tegen de positieve kritiek die nog veel minder vaak onderbouwd is. Van mij hoef je ook niet iedere reactie te onderbouwen, maar je moet wel in staat zijn om iets te onderbouwen als iemand er om vraagt. Anders ben je inderdaad een kut-enter persoon dan wel een meeloper. Maar dat soort mensen vallen vaak snel door de mand en houden het ook niet lang uit op fora's zoals deze.
Vorige  1 ... 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872, 1873 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen