Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 18:16 
 
Hardtraxxer

Gok dat beide heren op Qlimax staan en Frontliner daarnaast zn eigen XQ krijgt. Het dubbele goede nieuws voor Frontliner kan haast niks anders zijn dat dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Gok dat beide heren op Qlimax staan en Frontliner daarnaast zn eigen XQ krijgt. Het dubbele goede nieuws voor Frontliner kan haast niks anders zijn dat dit...

dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje overdreven om in 3 maanden tijd een Thrillogy avond te hosten en een XQ hebben. Geef dan een XQ aan Brennan Heart ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Beetje overdreven om in 3 maanden tijd een Thrillogy avond te hosten en een XQ hebben. Geef dan een XQ aan Brennan Heart ofzo


ik denk echt niet dat Frontliner een XQ krijgt nu hij al een eigen Thrillogy heeft. Daar zullen Q-dance en B2S toch wel rekening mee houden? Mischien indd iets te maken met Qlimax, of XQ Holland natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart zal de XQ krijgen gok ik zo. BH heeft wel iets meer betekent voor Q de afgelopen jaren dan Frontliner.

Wildstylez misschien eindelijk is een label en wat platen gaat releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil geeeheeen BH :cry: :cry: :cry: :cry:

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Evolution Of Style - The Documentary komt volgende week, ben erg benieuwd!

Citaat:
Check out the trailer of "Evolution Of Style" The Documentary:
http://www.youtube.com/watch?v=ZFGfVe...
Full documentary will be available next week!


staat in het onderschrift van de clip van Imaginary :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
XQ Frontliner zie je wel zitten dan? Gezien z'n setjes de laatste tijd zou ik dat geen hele avond willen xD


Och, dan heeft ie iig nog een excuus, dat hij zijn eigen tracks draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 08:48 
 
Hardtraxx Elite

bobvdvalk schreef:
ahhhhhh "Qlimax verpesten doe je zo"

Gelijk geen zin meer

echt zo'n PFFFFFFFFF gevoel gelijk


mag hopen dat dit een grap is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Coone

Citaat:
Listen up! Today I've got something very special for you at the end of my set at The Qontinent. One thing's for sure, you do not want to miss this!

Set time : 22.00-23.00 (10pm-11pm)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 12:01 
 

b-plan schreef:
Coone

Citaat:
Listen up! Today I've got something very special for you at the end of my set at The Qontinent. One thing's for sure, you do not want to miss this!

Set time : 22.00-23.00 (10pm-11pm)


Gratis taart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dim Mak Taart het publiek in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel zijn dat een zanger live op het podium gaat meezingen a lá Year of Summer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

E-rik schreef:
Evolution Of Style - The Documentary komt volgende week, ben erg benieuwd!
Citaat:
Check out the trailer of "Evolution Of Style" The Documentary:
http://www.youtube.com/watch?v=ZFGfVe...
Full documentary will be available next week!

staat in het onderschrift van de clip van Imaginary :)

Hetzelfde! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 14:48 
 

patrickjeb schreef:
Zal wel zijn dat een zanger live op het podium gaat meezingen a lá Year of Summer


Kdenk een hardcore edit van een nummertj das wel hip tegewoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
patrickjeb schreef:
Zal wel zijn dat een zanger live op het podium gaat meezingen a lá Year of Summer


Kdenk een hardcore edit van een nummertj das wel hip tegewoordig

Maar niet very special.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Gokje dat Steve Aoki even komt opdagen ivm het album, of K19 die ff live komt zingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz
Citaat:
Stay tuned, something colorful coming up tonight… #YWSC
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd, het lijkt me sterk dat hij een preview upload. Dat doet hij vrijwel nooit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een teaser van een preview van een track :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Een teaser van een preview van een track :lol:


Slaat eigenlijk echt nergens op inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 20:55 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat ie gelijk full wordt gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2013 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik denk dat ie gelijk full wordt gereleased.

30 augustus he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:


belachelijk :lol:
Vorige  1 ... 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871, 1872 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen