Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
b-plan schreef:
Noisecontrollers hebben dan het anthem gemaakt en staan niet op de main?


Goed gezien.


Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:24 
 
Hardtraxx Addict

Quote nog wat vaker die enorme timetable aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:24 
 

HardstyleForEvah schreef:
Delt-A schreef:
b-plan schreef:
Noisecontrollers hebben dan het anthem gemaakt en staan niet op de main?


Goed gezien.


Idd


Komt omdat de Alpha Twins produceertechnisch veel meer aandeel in het nummer hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Komt omdat de Alpha Twins produceertechnisch veel meer aandeel in het nummer hebben gehad.

xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Quote nog wat vaker die enorme timetable aub.


Dat was ook de grap ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Kwisniks schreef:
Quote nog wat vaker die enorme timetable aub.


Dat was ook de grap ;)

Dat is humor mang
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Kwisniks schreef:
Quote nog wat vaker die enorme timetable aub.


Dat was ook de grap ;)

Dat is humor mang


Was eigenlijk meer de bedoeling om Delt-A te laten zien dat t best irritant is al wordt de hele post overgenomen, maar thx Steffie :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Was eigenlijk meer de bedoeling om Delt-A te laten zien dat t best irritant is al wordt de hele post overgenomen, maar thx Steffie :kiss2:


Mijn bedoeling was om b-plan dat te laten zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Beide bedoelingen zijn opgelost! :P

Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ontopic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Yeahhh, finished my Black Magic edit and my bootleg of ...
http://www.youtube.com/watch?v=z5rRZdiu1UE
Do you remember this one? OH MY GOD IT'S SABOTAAAGE :D

Facebook Deetox
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 11:55 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfeařs ‏@Atmozfears
Citaat:
Working on diz remix.. who the fuck you think they came to see? /hint

Gaat om Bass Modulators - Bounce & Break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Make You Dance Bookings
We are very proud to welcome Technoboy and TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy to Make You Dance Bookings!

More info: http://bit.ly/MYDB-TBYTNT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Day off today! Looking through some old Toneshifterz tracks from 2010/2011 and thinking a re-amp is in order.

Facebook Toneshifterz

-----

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 14:38 
 
Hardtraxx Newbie

JVDM schreef:
patrickjeb schreef:
Citaat:
Minus Is More
We have been called to host the mainstage at an exceptional new event coming this fall...
We might just do it.

Klinkt interessant.


Iemand al enig idee om welk event dit gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 15:03 
 
Hardtraxxer

Digital Punk - Unleashed 006 is live bezig op Youtube

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez:
Received some great news!!!

qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 15:46 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Wildstylez:
Received some great news!!!

qlimax?


Is denk ik allang bekend wie het anthem maakt.
Misschien iets voor Freaqshow of was dat eenmalig met oud en nieuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ahhhhhh "Qlimax verpesten doe je zo"

Gelijk geen zin meer

echt zo'n PFFFFFFFFF gevoel gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Zygoma schreef:
Wildstylez:
Received some great news!!!

qlimax?


Is denk ik allang bekend wie het anthem maakt.
Misschien iets voor Freaqshow of was dat eenmalig met oud en nieuw?

Anthem lijkt me wel, lineup weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 16:49 
 
Hardtraxxer

Frontliner
Got the best news I could imagine today, TWICE! Needless to say I'm having a blast today! Which made me even more excited to rock The Qontinent tomorrow

Dat van Wildstylez zal dus niks met het antem van Qlimax te maken hebben gok ik.. Het zal toch niet Frontliner zijn he haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 17:05 
 
Hardtraxxer

Stephan_NL schreef:
Frontliner
Got the best news I could imagine today, TWICE! Needless to say I'm having a blast today! Which made me even more excited to rock The Qontinent tomorrow

Dat van Wildstylez zal dus niks met het antem van Qlimax te maken hebben gok ik.. Het zal toch niet Frontliner zijn he haha


Ze zullen toch niet de DefQon anthem maker ook het Qlimax anthem laten maken in hetzelfde jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vincejuh schreef:
Stephan_NL schreef:
Frontliner
Got the best news I could imagine today, TWICE! Needless to say I'm having a blast today! Which made me even more excited to rock The Qontinent tomorrow

Dat van Wildstylez zal dus niks met het antem van Qlimax te maken hebben gok ik.. Het zal toch niet Frontliner zijn he haha


Ze zullen toch niet de DefQon anthem maker ook het Qlimax anthem laten maken in hetzelfde jaar?


Daar kun je je nog lelijk in vergissen :x er zijn al gekkere dingen gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 17:16 
 
Hardtraxx Elite

Laat noisecontrollers of B-front maar anthem maken.
Vorige  1 ... 1865, 1866, 1867, 1868, 1869, 1870, 1871 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen